Szállítási és fizetési feltételek
Azon dolgozunk, hogy minden esetben minél változatosabb kiszállítási módok közül választhasd ki a számodra legmegfelelőbbet.
A rendelési folyamatban látod, hogy mik elérhetőek az aktuális tranzakció során számodra, mivel a kiajánlott szállítási módokat több tényező befolyásolja (pl. a termékek paraméterei, a kézbesítési cím, a rendelésben szereplő szolgáltatások és eszközei és biztonsági előírások is).
Házhoz szállítás - ha mi vigyük hozzád
Normál házhoz szállítás
A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.
- csomagod 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk neked
- a szállítást csak belföldi címre kérheted
- 500 000 Ft feletti összeget csak kártyával tudsz a futárunknál kifizetni. Online megrendelés esetén azonban kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával; utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.
- Telepítéssel járó szolgáltatást is rendeltél? Terméke(i)det a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el hozzád.
További információk a normál házhoz szállítással kapcsolatban
Mikor kaphatom meg a csomagom?
A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja. A rendelés leadási
határidő, ami a kiszállítás napját befolyásolja, nem online csatornán leadott rendelés esetén mindig 13:30.
Ha
telepítést igénylő otthoni szolgáltatást is rendeltél, akkor a vele együtt rendelt termékeket (beleértve SIM kártyát is) a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül
futárszolgálattal juttatjuk el hozzád.
Expressz házhoz szállítás Budapesten - Már ma megkaphatod!
Rendeld meg eszközöd online hétköznap 12 óráig és még aznap 15 és 20 óra között MPL-lel házhoz visszük neked Budapesten!
Jelenleg ezt díjmentesen biztosítjuk*.
További feltételek:
- 20 óráig elérhető vagy a rendelés napján a budapesti átvételi címen
- lakossági ügyfél vagy
- kisméretű eszközt rendelsz pl. mobiltelefon, tablet, kiegészítők
Az online rendelési folyamatban a számodra elérhető kiszállítási módok közül választhatsz, ami figyelembe veszi a fenti feltételeket.
Jó, ha tudod: 1 alkalommal kísérli meg az MPL futár kiszállítani a csomagod. Ha nem ér el, következő munkanapon 8-17 óra között újra próbálja. Ha a 2. kézbesítési kísérlet sem sikerül, 5 napig lesz még elérhető a csomagod a Postán.
*Az expressz szolgáltatás díja a megrendelés napján érvényes díjak alapján kerül felszámításra.
Hétvége/ünnepnap van, vagy csak 13:30 után sikerült rendelned a fenti feltételekkel?
Ne csüggedj! Expressz szolgáltatással a normál házhozszállításnál gyorsabban, már a következő munkanapon kézhez is kaphatod a csomagod.
További információk a házhoz szállításról
Kisméretű eszközöket rendeltél? (mobiltelefon, tablet, laptop stb.)– GLS szállítja.
Nagyméretű eszközt (is) tartalmaz a rendelésed? (pl. a 43"/109cm feletti képernyőméretű TV-készülékek, monitorok)- (HDT, WSZL egyike szállítja).
Kövesd nyomon csomagod státuszát Telekom fiókodban a "rendelések" menüben vagy érdeklődj chaten vagy a 1414 ügyfélszolgálati számon kollégáinknál.
A futárszolgálat e-mail/SMS értesítést fog küldeni neked a szállítás napon belül várható idejéről.
Olyan otthoni szolgáltatást rendeltél, ami telepítést igényel?
- A set top box-ot, modemet, illetve az okoswifi eszközt a munkatársunk fogja vinni, amikor telepíti a megrendelt szolgáltatást.
- Amennyiben egyéb terméket/készüléket (beleértve a SIM kártyát is) is rendeltél a telepítést igénylő szolgáltatás mellett, úgy azokat a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el Hozzád.
- A kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat értesít majd.
Általában ez a futárszolgálat szállítja ki a csomagokat.
A GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 (29) 886-700 számon 07:00 és 20:00 között.
Szállítási idő módosítása: A kiszállítást megelőzően küldött e-mailben szereplő linken keresztül kérhető a szállítás idejének módosítása. Amennyiben a szállítási cím szerinti településen található GLS depó, kérhetsz esti (17-20 óra között) kiszállítást is.
A GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
A nagy méretű csomagok a
Home Delivery Team futárszolgálattal kerülnek kiszállításra.
Ebben az esetben a nyomon követesről és egyéb információkról
ide kattintva tájékozódhatsz.
Elérhetőségek:
- telefon: +36 (20) 557-4499 és 06 (1) 899-8503
- e-mail: info@hdteam.me
Ügyfélértesítések:
A HDT folyamatosan tájékoztatja az ügyfelet a megrendelés állapotáról, az átvételtől számítva a szállítás helyzetéről értesítést
küld az ügyfélnek. Az első e-mailben (a noreply@hdteam.hu címről) megadja a csomagkövetéshez szükséges elérhetőséget, adatokat,
mellyel máris követhető a szállítás állapota. A második értesítés e-mail és SMS formájában érkezik, ahol a futár telefonszáma
is átadásra kerül.
*Bizonyos egyedi esetekben a kiszállítás dátuma eltérhet a megrendeléskor megadott dátumtól. Változtatás esetén a HDT munkatársai mindenképpen előzetesen telefonálnak és az egyeztetés alapján egy másik, számodra megfelelő napon szállítják ki a rendelt terméket.
Ügyfél azonosítása:
A csomag átadása kizárólag a rendeléshez megadott személyi okmány bemutatása esetén történik meg, más személy (pl. meghatalmazott)
nem veheti át a csomagot. A kiszállítás során 2 HDT futár jár el a helyszínen. 80 kg csomag össztömeg alatt díjtalan az emeletre
szállítás.
A járványhelyzetre való tekintettel 2021. november 15-től a HDT futárszolgálat az ügyfeleink és a futárszolgálat munkatársai védelme érdekében újból bevezeti az érintésmentes átadást. A futárok csomagodat kizárólag a bejárati ajtóig tudják vinni, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. Kérjük, készítsd elő a rendelésben megadott okmányodat, mert azt a futár kérni fogja az átadás helyszínén.Home Delivery Team (HDT) szállítóra vonatkozó tudnivalók.
Elérhetőség:
- e-mail: hazhozszallitas@waberers.com
Ügyfélértesítések:
Első értesítés e-mailben történik, melyben elérhetővé válik a csomagkövető link, hogy csomagod státuszát folyamatosan nyomon
követhesd. A kiszállítást megelőzően SMS-t kapsz, mely már tartalmazza a futár telefonszámát. A kiszállítás napon belüli pontosabb
időpontjáról a futár fog tájékoztatni.
*Bizonyos egyedi esetekben a kiszállítás dátuma eltérhet a megrendeléskor megadott dátumtól. Változtatás esetén a WSZL munkatársai mindenképpen előzetesen telefonálnak és az egyeztetés alapján egy másik, számodra megfelelő napon szállítják ki a rendelt terméket.
Csomagkövetés:
A WSZL-től e-mailben egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát.
Egyéb tudnivalók:
A csomag átadásakor aláírást kérnek.
Átvételi helyek - ha te jönnél érte
A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a br. 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.
FOXPOST csomagautomatában
A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot, aminek jóváhagyását követően a FOXPOST e-mail-ben értesít majd rendelésed státuszáról.
A FOXPOST értesítést küld neked, amikor:
- átveszik tőlünk a csomagot
- betöltésre kerül az általad kiválasztott csomagautomatába
- átvételi idő lejárata előtt
Az átvételre 5 napig van lehetőséged.
Postán
Rendelésed Postára is rendelheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.
- A Posta értesítést küld neked, amikor
- átveszik tőlünk a csomagot
- beérkezik a kért postahivatalba és átvehető lesz
- 2 nappal az átvételi idő lejárata előtt
- Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged. A 6. munkanapon a Posta visszaküldi az át nem vett csomagot nekünk.
- A választható átvételi pontokat a megrendelésed alapján személyre szabottan mutatjuk neked. Mivel nagyobb terméket (pl. 43 col feletti TV) egyes posták nem tudnak fogadni.
Az átvételre 5 napig van lehetőséged.
Telekom Üzletben
Jelenleg ez az átvételi mód nem elérhető.
A rendelés során a legtöbb folyamatban tudsz konkrét szállítási napot választani, de a legkorábbi kiajánlott időpontok az alábbiak:
Mikor vehetem át a csomagom?
A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.
Ki veheti át a csomagot?
A megrendelt terméket kizárólag Te, mint megrendelő és szerződő fél veheted át, a kiszállítás módjától függetlenül.
Átvételkor be kell mutatnod a rendelésnél megadott okmányod. Meghatalmazást a Te érdekedben nem tudunk elfogadni. Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valakihez kerüljön a rendelésed.
Hogyan tudok fizetni?
Az online rendelés során:
Az online rendelés feladásakor az alábbi típusú kártyákkal fizethetsz:
- MasterCard
- Maestro
- Visa Classic
- Visa Electron
Kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával, utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.
Személyes/telefonos ügyintézés esetén:
Megrendeléskor üzletünkben
- bankkártyával
- készpénzzel
Utánvét is elérhető, a termék kézhezvételekor fizethetsz
- készpénzzel a futárnál vagy a postán
- bankkártyával a futárnál, postán és FOXPOST automatáknál
500 000 Ft feletti összeget csak kártyával tudsz a futárnál kifizetni.
Mikor kaphatom meg a csomagom?
A rendelés során a legtöbb folyamatban tudsz konkrét szállítási napot választani, de a legkorábbi kiajánlott időpontok az alábbiak:
A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja. A rendelés leadási határidő, ami a kiszállítás napját befolyásolja, nem online csatornán leadott rendelés esetén mindig 13:30.
Ha telepítést igénylő otthoni szolgáltatást is rendeltél, akkor a vele együtt rendelt termékeket (beleértve SIM kártyát is) a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el hozzád.