Ha új otthonba költözöl, Telekom szolgáltatásaidat is magaddal viheted.
Nézd meg, hogy az új címen milyen Telekom szolgáltatást érhetsz el!
Jelezd nálunk költözési szándékodat.
Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat és válassz aktuális díjcsomagjaink közül.
Időpontot egyeztetünk.
Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.
A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:
Még az egyeztetés során minden fontos részletre kitérünk:
Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.
Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.
Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet(pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.
Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?
Az áthelyezés egyszeri díja technológiánként1 1990 Ft.
Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.
Tudj meg többet az áthelyezésről
Átírás esetén a szolgáltatásra vonatkozó feltételek (havidíj, hűségidő stb.) változatlanok maradnak, azokat az új előfizető viszi tovább. Az átírás egyszeri díja bruttó 990 Ft, melyet az átvállaló előfizető első havi számlájában számlázunk ki.
Lemondás esetén a szolgáltatáshoz kapcsolódóan kötbér fizetési kötelezettség keletkezhet, ezért érdemes minden esetben előzetesen érdeklődni. Amennyiben a költözés során az új helyszínen nem tudjuk a szolgáltatást műszaki okok miatt biztosítani, akkor szankciómentesen lehet lemondani a szolgáltatást.
Hol intézheted az átírást?
Jelezd nálunk költözési szándékodat.
Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat és válassz aktuális díjcsomagjaink közül.
Időpontot egyeztetünk.
Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.
A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:
Még az egyeztetés során minden fontos részletre kitérünk:
Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.
Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.
Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet (pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.
Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?
Az áthelyezés egyszeri díja technológiánként1 1990 Ft.
Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.
Tudj meg többet az áthelyezésről
Átírás esetén a szolgáltatásra vonatkozó feltételek (havi díj, hűségidő stb.) változatlanok maradnak, azokat az új előfizető viszi tovább. Az átírás egyszeri díja bruttó 990 Ft, melyet az átvállaló előfizető első havi számlájában számlázunk ki.
Lemondás esetén a szolgáltatáshoz kapcsolódóan kötbér fizetési kötelezettség keletkezhet, ezért érdemes minden esetben előzetesen érdeklődni. Amennyiben a költözés során az új helyszínen nem tudjuk a szolgáltatást műszaki okok miatt biztosítani, akkor szankciómentesen lehet lemondani a szolgáltatást.
Jelezd nálunk költözési szándékodat.
Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat és válassz aktuális díjcsomagjaink közül.
Időpontot egyeztetünk.
Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.
A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:
Még az egyeztetés során minden fontos részletre kitérünk:
Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.
Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.
Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet(pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.
Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?
Az áthelyezés egyszeri díja technológiánként1 1990 Ft.
Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.
Tudj meg többet az áthelyezésről
Átírás esetén a szolgáltatásra vonatkozó feltételek (havidíj, hűségidő stb.) változatlanok maradnak, azokat az új előfizető viszi tovább. Az átírás egyszeri díja bruttó 990 Ft, melyet az átvállaló előfizető első havi számlájában számlázunk ki.
Lemondás esetén a szolgáltatáshoz kapcsolódóan kötbér fizetési kötelezettség keletkezhet, ezért érdemes minden esetben előzetesen érdeklődni. Amennyiben a költözés során az új helyszínen nem tudjuk a szolgáltatást műszaki okok miatt biztosítani, akkor szankciómentesen lehet lemondani a szolgáltatást.