Kétféle MultiSIM közül választhatsz!
Okosóra MultiSIM
990 Ft/hó/SIM
Gigaerős Korlátlan Net Plus csomagunkban 2 MultiSIM-et díjmentesen választhatsz, ez lehet okosóra verzió is.
Tablet/Laptop MultiSIM
2990 Ft/hó/SIM
Gigaerős Korlátlan Net Plus csomagunk 2 MultiSIM-et tartalmaz, kérheted akár a tablet/laptop változatot is.
MultiSIM típus váltáshoz (sávszélesség módosításhoz) hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon, vagy keresd fel személyesen valamelyik üzletünket.
Rendeld meg online MultiSIM-edet!
- Lépj be Telekom Fiókodba
- Válaszd ki előfizetésed, amihez MultiSIM-et szeretnél, és kattints a "Díjcsomagváltás"-ra
- Add hozzá a kiválasztott MultiSIM-et az előfizetésedhez!
Rendeld meg online!
Rendeld meg telefonon!
Rendeld meg személyesen!
A GPS+Cellular típusú eSIM képes Apple Watch órákon a mobilkapcsolat beállítása Magyarországon kizárólag Magyar Telekom havi díjas mobil előfizetés mellé vásárolt MultiSIM szolgáltatással lehetséges. Az Apple Watch mobilkapcsolatának beállításának leírását a www.telekom.hu/applewatch/halozatibeallitas oldalon éred el.
Hasznos tudnivalók a MultiSIM használatáról
- Hívószám: A Fő SIM és a MultiSIM(ek) hívószáma megegyezik. Egyes esetekben a MultiSIM(ek) saját, egyedi (technikai) hívószáma kerül kijelzésre a hívott félnél.
- Hívásindítás: Bármelyik kártyáról tudsz hívást indítani, de egyszerre csak egy SIM-kártya lehet hívásban. Amennyiben valamelyik SIM-kártya foglalt, az előfizetéshez tartozó további kártyákon kizárólag segélyhívás kezdeményezhető. A fő és MultiSIM-ek egymást nem tudják hívni.
- Hívószámkijelzés: Hívás indításakor a Telekom hálózatán belül a Fő SIM hívószáma jelenik meg a hívott félnél. Előfordulhat, hogy egyes esetekben a hívott félnél mégis a MultiSIM technikai hívószáma jelenik meg. Ennek oka lehet a Telekom hálózatán kívüli technikai hiba, vagy egyes roaming partnerek hálózati képességeinek sajátosságai. (A név kijelzése a készülék beállításaitól függ, erről itt olvashatsz bővebben.)
- Hívásfogadás: Bármely SIM-kártya tud beérkező hívást fogadni, abban az esetben ha híváskezelésre képes az eszköz, illetve feltétel, hogy mindegyik SIM szabad legyen, így ha már az egyik hívásban van, a többi SIM nem hívható! Amelyik készüléken a hívást fogadod, azon fogadott hívásként, a többi készüléken nem fogadott hívásként jelenik meg a hívás.
- Csengetési sorrend: Beérkező hívás esetén egyidejűleg az előfizetéshez tartozó minden SIM-kártyára megérkezik a hívás, így az összes híváskezelésre képes eszköz kicseng. Bármely készüléken fogadod a hívást, a többi eszköz elhallgat és nem jelzi tovább a beérkező hívást.
- Ha a MultiSIM-et olyan eszközzel szeretnéd igénybe venni, amely 2G hálózatot nem tud kezelni (csak 4G-t vagy csak 3G/4G-t), a hangszolgáltatás használatához VoLTE megléte szükséges. Ha nem rendelkezel VoLTE szolgáltatással, akkor a +VOLTE vagy a +4GHANG kódot a 1414-es számra küldve, díjmentes SMS-ben tudod azt aktiválni.
A nem fogadott hívásaidról az alábbi esetekben küldünk értesítő SMS-t a Fő SIM-kártyádra:
- Amikor az egyik MultiSIM-en éppen hívásban vagy, aminek hatására a Fő SIM és többi MultiSIM foglalt jelzést ad és egy újabb beérkező hívásod van, amit nem veszel fel vagy kinyomsz.
- Amikor a Fő SIM és a MultiSIM-ek ki vannak kapcsolva és hívás érkezik.
- Amikor egy MultiSIM érhető csak el, a Fő SIM és a többi MultiSIM kikapcsolt állapotban vannak és a beérkező hívást nem veszed fel vagy kinyomod.
Abban az esetben ha nem szeretnéd használni ezt a funkciót és nem szeretnéd, hogy küldjünk üzenetet a nem fogadott hívásaidról, a szolgáltatást könnyedén ki tudod kapcsolni a Telekom alkalmazásban vagy online, Telekom fiókodon keresztül:
- Lépj be az előfizetésed beállításaihoz
- Lépj be a SIM-beállítások menüpontba
- Keresd meg a Hívásértesítő tiltás lehetőséget és kapcsold be.
Abban az esetben ha nem kapsz értesítő üzeneteket, először érdemes ellenőrizned a SIM-beállításoknál, hogy be van-e kapcsolva a hívásértesítő tiltás.
Abban az esetben ha nincs bekapcsolva a tiltás és mégsem kapsz hívásértesítő üzeneteket, kérj segítséget kollégáinktól a 1414-es telefonszámon vagy személyesen üzleteinkben.
SMS/MMS fogadás:
- MultiSIM-ekre csak akkor érkeznek meg a Fő SIM-re küldött üzenetek, ha a készülék, amiben használod őket internet alapú üzenetküldést használ. Android esetében ezt az RCS , iOS esetében pedig iMessage teszi lehetővé.
- A Fő SIM-re küldött hagyományos SMS-ek a MultiSIM-re nem érkeznek meg. A MultiSIM-et kezelő eszközre kizárólag akkor érkezik meg a hagyományos SMS, ha címzett a MultiSIM technikai hívószáma.
- Ha a Fő és MultiSIM-es készülékek közt aktív a bluetooth kapcsolat, az üzenetek a köztük lévő kommunikációs beállítások függvényében kerülnek kézbesítésre.
- Az üzenetek fogadásához a MultiSIM-et kezelő eszköznek SMS üzenetek fogadására és küldésére alkalmas eszköznek kell lennie.
- MMS üzenetek fogadása kizárólag akkor lehetséges, ha a Fő SIM-es és MultiSIM-es készülékek aktív bluetooth kapcsolatban állnak.
SMS/MMS küldés:
- SMS küldése MultiSIM kártyán keresztül akkor lehetséges, ha az azt kezelő készülék üzenetkezelésre képes.
- Üzenet küldéskor a címzett a MultiSIM technikai hívószámát fogja látni, mint küldőt, nem a Fő SIM hívószámát.
- Az üzenetek díja a Fő előfizetés számláját terheli, az előfizetés díjszabásának megfelelően.
- A Fő SIM és a hozzá tartozó MultiSIM-ek közt az üzenetküldés nem lehetséges.
- Ha az emeltdíjas üzenetküldést letiltottad a Fő SIM-en, úgy a MultiSIM-ről sem lehetséges ezek küldése.
- Előfordulhat, hogy a küldési és fogadási logika eltérő az üzenetek fogadására képes eszközön. Ez függ az eszközön használt üzenetküldő alkalmazástól.
- A segélykérő SMS küldése (104, 105, 107, 112 irányokba) kezdeményezhető a Fő és a MultiSIM-kártyákról is.
Díjcsomagodhoz tartozó internet adatkeretedet az előfizetésedhez tartozó bármelyik SIM kártyán használhatod, akár párhuzamosan
is.
A felhasznált és még rendelkezésedre álló adatforgalmat összevontan (Fő SIM és MultiSIM(ek)), a Telekom alkalmazásban tudod
követni.
Kétféle MultiSIM közül tudsz választani:
- Okosóra MultiSIM: 1/1 MBit/sec le- és feltöltési sebességet tesz lehetővé, amin keresztül alapvető működéseket lehet kezelni (pl. üzenetek küldése és fogadása, online zenehallgatás akár okosórával is, de természetesen ezt a SIM-et használhatod más eszközben is).
- Tablet/Laptop MultiSIM: Ezzel a MultiSIM-mel a díjcsomagodban foglalt sávszélességen tudsz internetezni, a csomagodban lévő adatmennyiség erejéig. Erre nagyobb adatforgalmat igénylő tevékenységnél van szükséged (pl. a HD videók megtekintése, streaming szolgáltatás, nagyobb fájlok le és feltöltése). Természetesen ezt a SIM-et használhatod más eszközben is, nem csak tabletben / laptopban.
MultiSIM típus váltáshoz (sávszélesség módosításhoz) hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon , vagy keresd fel személyesen valamelyik üzletünket.
Mobilvásárlás csak a Fő SIM-en lehetséges, ide érkeznek meg az SMS értesítések is (pl. adatforgalmi értesítő).
A MultiSIM kártyákról nem fizetheted harmadik feles partnerek szolgáltatásait Telekomos előfizetéseden keresztül.
Bármely SIM-kártyáról indíthatsz hívást a segélyhívó számokra (104, 105, 107, 112).
- Mindig a Roaming helyzetben lévő előfizetéshez tartozó SIM-kártyára érkeznek meg a Roaming helyzetet jelző üzenetek.
- A méltányos használatra vonatkozó feltételek tekintetében eltérő szabály, hogy a jelenléti és forgalmi adatok vizsgálata
során
- a Fő és MultiSIM-eket összetartozóan kezeljük.
- Ha bármelyik SIM-kártya egy napon belül csak Magyarországon kívül forgalmazott, akkor ez roaming jelenlétnek számít a teljes előfizetésre vonatkozóan.
- Részletes szabályokat az Általános Szolgáltatási Feltételek 2.a mellékletének 3.2 pontja tartalmazza.
- MultiSIM megléte esetén a Fő SIM-en beállított szabály fog érvényesülni minden MultiSIM-re azzal a kivétellel, hogy csak feltétel nélküli hívásátirányítást lehetséges beállítani, feltételes hívásátirányítást nem. A MultiSIM-ek esetén a hivásátirányítás csak azután fog működni, miután az a Fő SIM-kártyára beállításra került. További információért látogass el a hívásátirányítás és a hívástartás és -várakoztatás leírásához.
- Ha a Fő SIM-en a hívásvárakoztatás be van kapcsolva, és a Fő SIM-en beszélsz éppen, akkor a következő hívás a Fő SIM-en tud kicsengeni.
- Ha a Fő SIM-en a hívástartás be van kapcsolva, akkor lehetséges az aktuális hívást tartásba tenni, átvenni az új hívást, majd akár konferenciahívásban egyesíteni a hívásokat.
- Ha a Fő SIM-en a hívásvárakoztatás be van kapcsolva, és a MultiSIM-en beszélsz éppen, akkor a bejövő hívást nem fogja tudni jelezni készüléked, azaz nem tud kicsengeni. Ez alapján, hívástartás és konferenciahívásba történő egyesítés sem lesz lehetséges.
- A MultiSIM szolgáltatás működése nem számít átirányításnak.
A Fő és MultiSIM-ekről indított hívások adatait külön, míg az adatforgalmazásra vonatkozó adatokat összevontan láthatod előfizetésed számláján.
MultiSIM szolgáltatással egyszerre, egyidejűleg nem igénybevehető szolgáltatásink:
- DuoNet
- Autóskártya
- Költségkontroll opció
Ha a fenti szolgáltatások valamelyikét használod, a MultiSIM szolgáltatás igényléséhez az(oka)t le kell mondanod.
A jogkövetkezmények a Fő- és a Mellék SIM-kártyákra, illetve az ezeket tartalmazó eszközökre is alkalmazásra kerülnek.
Fontos, hogy ezek a szabályok nem vonatkoznak a különböző internet alapú alkalmazásokon keresztül (pl. Messenger) bonyolított hívásokra!
Javasoljuk, hogy használat előtt alaposan olvasd át az Általános szerződési feltételekben a 2/a mellékletekben a szolgáltatás részletes leírását tartalmazó információkat.