Oldalunkon segítséget találsz Okoswifi szolgáltatásodhoz szükséges eszközeid beállításához.
Kép leírása: Ne késlekedj!
Új eszközöd összeszerelését lehetőség szerint 72 órán belül végezd el, hogy szolgáltatásod előnyeit minél hamarabb élvezhesd.
Kép leírása: Elakadtál vagy nem sikerül?
Hívd szakértőinket, minden nap 8 és 20 óra között díjmentesen a +36 80 40 40 50-es telefonszámon.
Hívás indításaKép leírása: Wi-Fi funkció kikapcsolása a modemen
A zavarmentes működés érdekében kapcsold ki a modemen a Wi-Fi-t. A Wi-Fi jelet a most kialakított Okoswifi hálózat fogja szórni. A Wi-Fi kikapcsolása a modemen egy gombnyomással történik, azonban típusonként eltérő, hogy melyik gombot kell használni. Ha bizonytalan vagy, nézd át a modem Használati útmutatóját
Kép leírása: Csatlakozás az új Wi-Fi hálózatra
Az Okoswifi hálózat létrehozásával Wi-Fi hálózatod neve és jelszava megváltozott. Csatlakoztasd eszközeidet a Wi-Fi hálózatra az új név és jelszó megadásával, amit a Wi-Fi extra (mesh) eszközön található címkéről tudsz leolvasni.
Kép leírása: Wi-Fi név és jelszó megváltoztatása
Ha meg akarod változtatni a Wi-Fi nevet (SSID) és jelszót, egyszerűen megteheted a Telekom Wifi Extra (Kaon) alkalmazásban, a főképernyő felső sarkában lévő ikonra kattintva, a WiFi beállítások menüpontban.
Töltsd le ingyenesen az App Store-ból vagy Google Play-ről!