Szerződés- és adatmódosítás
Előfizető/Számlafizető adatok módosítása
Az előfizető és a számlafizető személye csak abban az esetben térhet el, amennyiben a folyószámlához több előfizetés tartozik. Egyéb esetben az előfizető és a számlafizető megegyezik.
Névmódosítás, illetve egyéb személyes adatmódosítás csak személyes ügyfélszolgálaton történhet a megfelelő személyek jelenlétében.
Szüneteltetés és visszakapcsolás
Egy adott szolgáltatással kapcsolatos szüneteltetési szándékodat az alábbi elérhetőségeinken egyszerűen jelezheted:
- e-mailben (szkennelt vagy lefotózott formában, az előfizető saját kezével aláírt igény csatolásával)
- otthoni és mobil-előfizetés esetén a 1414-es telefonszámunkon, az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében
- otthoni előfizetés esetén levélben a 1519 Budapest, Pf.: 434. címre küldve, az előfizető saját kezével aláírt igénnyel.
A szüneteltetés legfeljebb 6hónapig (184napig) kérhető a kötbér kifizetése nélkül. A kérelmet abban az esetben fogadjuk el, ha a folyószámlán nincs díjtartozás.