Segítünk, támogatás
Amikor kérdésed van, bizonytalan vagy, fogódzó kell az első lépésekhez, érdemes körülnézned itt.
Miben segíthetünk neked?
Mit és hol tudsz elintézni a Telekomnál?
Összegyűjtöttük, hogy megtaláld mit, milyen csatornán tudsz a legegyszerűbben elintézni.
Ügyfeleink leggyakoribb kérdései
Gyors megoldást keresel? Nézd meg a gyakran feltett kérdésekre adott válaszainkat.
Telekom fórum
Kérj segítséget a Telekom-közösség szakértőitől, vagy oszd meg tudásodat, és legyél te az, aki másoknak segít!
Útmutató készülékvásárláshoz
Hol vásárolhatsz, hol veheted át, milyen dokumentumok kellenek a vásárláshoz?
Ha új ügyfelünk vagy, itt találod az első lépéseket!
A legfontosabb tudnivalók röviden, érthetően új ügyfeleinknek, akár mobil, akár otthoni előfizetés esetén.
Töltsd le és használd a Telekom mobilalkalmazást
Legyen mindig veled a saját, személyre szabott ügyfélszolgálatod! Néhány kattintás és máris eléred az előfizetésed legfontosabb adatait.
Hibás eszközödet te is kicserélheted
Futárral küldjük otthoni szolgáltatásodhoz az új eszközt, hogy mielőbb kicserélhesd! A hibabejelentés során kollégáink tájékoztatnak, ha elérhető ez az opció.
Hozd hozzánk a számodat!
Teendők, ha a Telekomot választod, de ragaszkodsz meglévő hívószámodhoz.
Mi kell a jó nethez?
Hasznos tudnivalókkal, tanácsokkal segítünk, hogy nálad is kiváló lehessen az otthoni net élmény!