Segítünk, támogatás

Amikor kérdésed van, bizonytalan vagy, fogódzó kell az első lépésekhez, érdemes körülnézned itt.

Miben segíthetünk neked?

Mit és hol tudsz elintézni a Telekomnál?

Összegyűjtöttük, hogy megtaláld mit, milyen csatornán tudsz a legegyszerűbben elintézni.

Ügyfeleink leggyakoribb kérdései

Gyors megoldást keresel? Nézd meg a gyakran feltett kérdésekre adott válaszainkat.

Telekom fórum

Kérj segítséget a Telekom-közösség szakértőitől, vagy oszd meg tudásodat, és legyél te az, aki másoknak segít!

Útmutató készülékvásárláshoz

Hol vásárolhatsz, hol veheted át, milyen dokumentumok kellenek a vásárláshoz?

Ha új ügyfelünk vagy, itt találod az első lépéseket!

A legfontosabb tudnivalók röviden, érthetően új ügyfeleinknek, akár mobil, akár otthoni előfizetés esetén.

Töltsd le és használd a Telekom mobilalkalmazást

Legyen mindig veled a saját, személyre szabott ügyfélszolgálatod! Néhány kattintás és máris eléred az előfizetésed legfontosabb adatait.

Hibás eszközödet te is kicserélheted

Futárral küldjük otthoni szolgáltatásodhoz az új eszközt, hogy mielőbb kicserélhesd! A hibabejelentés során kollégáink tájékoztatnak, ha elérhető ez az opció.

Hozd hozzánk a számodat!

Teendők, ha a Telekomot választod, de ragaszkodsz meglévő hívószámodhoz.

Mi kell a jó nethez?

Hasznos tudnivalókkal, tanácsokkal segítünk, hogy nálad is kiváló lehessen az otthoni net élmény!