Panaszod van?
Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamatunk részleteiről az alábbiakban tájékozódhatsz.
Mely esetekben tehetek panaszt?
A minőség és ügyfélélmény iránti elkötelezettségünk elvei alapján panasznak tekinthetőek:
- a termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos sérelem,
- minden olyan eset, amikor felmerülhet, hogy Társaságunk nem tett eleget szerződésben vállalt, illetve jogszabályban foglalt kötelezettségeinek,
- ha a kollégáinktól kapott információ téves, nem pontos, és ez hátrányosan érint,
- ha nem megfelelő ügyintézéssel, kommunikációval találkozol kollégáink részéről.
Az alábbi esetek nem igényelnek panaszkivizsgálást , ezért a gyorsabb válasz érdekében hasonló kérdéseiddel és észrevételeiddel kérjük, fordulj ügyfélszolgálati munkatársainkhoz, közvetlen elérhetőségeink bármelyikén:
- általános kérdések, információkérés (pl. árak) eszközeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban,
- érdeklődés akcióinkkal kapcsolatosan,
- adatváltozások bejelentése,
- ha a számlán nem találod valamelyik tételt, szolgáltatást vagy kedvezményt,olyan műszaki jellegű hibabejelentések, mint pl. készülék beállítási probléma, hirtelen fellépő hálózat elérési-, szolgáltatás kiesési problémák, elromlott a szolgáltatáshoz biztosított eszköz, megsérült oszlop vagy vezeték
- Domino feltöltőkártyás előfizetés egyenlegével kapcsolatos kérdések, annak bejelentése, hogy nem kaptad meg a havi számlát.