Kapcsolatfelvétel - Magyar Telekom lakossági szolgáltatások

Kapcsolatfelvétel



Amennyiben kapcsolatfelvételkor mellékletet is szeretnél csatolni, kérjük, hogy az alábbi e-mail-címek egyikére küldd el a leveled és a csatolmányt:
- lakossági előfizetés esetén: ugyfelszolgalat@telekom.hu
- üzleti előfizetés esetén: uzleti@telekom.hu

A válaszadási idő esetenként megnövekedhet, ezért a gyorsabb ügyintézéshez kérjük, chaten keress minket, ahol csatolmány küldésére is lehetőséged van.

Ha otthoni szolgáltatásodhoz kapcsolódó műszaki hibát szeretnél bejelenteni, kérjük, kattints erre a linkre és chaten segítünk Neked a megoldásban.

Abban az esetben, ha az ugyfelszolgalat@telekom.hu címünkre magánelőfizetőként továbbítod a leveled, kérjük, hogy az alábbi űrlap "Meglévő lakossági előfizetés / Személyes adatok megadása" pontjában felsorolt személyes adatokat is add meg részünkre. Ezáltal válaszlevelünket is elektronikus formában tudjuk majd eljuttatni az általad megjelölt e-mail-címre, az alábbi adatkezelési tájékoztató szerint.


Ha csatolmány nélküli üzenetet küldenél, a gyorsabb feldolgozás érdekében használd az alábbi űrlapot.

Miben segíthetünk
Ha üzleti előfizetőnk vagy, ide kattintva tudsz kapcsolatba lépni velünk.
Kategóriák
Minél részletesebb a kérdés, probléma leírása, annál gyorsabban segíthetünk!
Elérhetőség megadása
Amennyiben panasszal fordultál ügyfélszolgálatunkhoz és az általad megadott e-mail-cím megegyezik a rendszerünkben rögzített kapcsolattartói e-mail-címmel, továbbá a megadott személyes adatok is megfelelőek, akkor e-mail üzenetben küldjük meg válaszunkat.
Telefonszám megadása nem kötelező, de gyorsíthatja az ügyintézést. Munkatársaink telefonon csak akkor jelentkeznek, ha a konkrét ügy indokolja.
width="21px" height="20px">