Szolgáltatással kapcsolatos hiba

A Telekom igyekszik minél színvonalasabb és megbízhatóbb szolgáltatásokat nyújtani, mégis előfordulhatnak hibák. Ezek megoldásában nyújtunk segítséget.

A Telekom most is mindent megtesz, hogy a tőle megszokott jó minőségben biztosítsa az otthoni munkához, tanuláshoz, szórakozáshoz, valamint a vállalkozások működéshez szükséges telekommunikációs szolgáltatásokat. Munkatársaink és ügyfeleink egészségének védelme érdekében műszaki szakértő kollégáink szigorú biztonsági előírások – gyakori kézmosás és -fertőtlenítés, valamint szükség esetén maszk és kesztyű viselése - mellett dolgoznak. Kérjük, hogy ti is vigyázzatok az ő egészségükre, hogy másoknak is segíteni tudjanak!

  • Javasoljuk, hogy csak abban az esetben fogadjátok műszaki szakértőinket az otthonotokban, amennyiben nincs fertőző beteg a háztartásban.
  • Az adott problémától függően sok esetben lehetőség van távoli hibakeresésre és -elhárításra is. A Telekom applikációban a megújult Segítség és támogatás menüpontban személyes találkozó nélkül is választ kaphattok a műszaki jellegű kérdésekre is.

Ha a hibabejelentés során kollégáink eszközhibát mérnek ki nálad, akkor eldöntheted, hogy szerelő menjen ki az otthonodba, vagy futárral küldjük az új eszközt, amit önállóan kicserélhetsz útmutatóink segítségével. Szereld magad hibaelhárítás

Mely szolgáltatással kapcsolatos hiba elhárításában segíthetünk?

Otthoni internet- szolgálatás

Otthoni telefon- szolgáltatás

Mobiltelefon- szolgáltatás

Akkor is segítünk, ha nem nálunk van a hiba és akkor is, ha a szolgáltatásoddal kapcsolatosan egyéb szerelési munkát szeretnél megoldani

Helyszíni munka megrendelése

A szolgáltató felelősségi körébe nem tartozó hibát külön díj ellenében kivizsgáljuk, és ha mód van rá kijavítjuk.

Részletek

További hasznos információk

Tájékozódj előre tervezett leállásainkról

Részletek

Információ a megelőző hibajavításról

Részletek