Szolgáltatással kapcsolatos hiba
A Telekom igyekszik minél színvonalasabb és megbízhatóbb szolgáltatásokat nyújtani, mégis előfordulhatnak hibák. Ezek megoldásában nyújtunk segítséget.
A Telekom most is mindent megtesz, hogy a tőle megszokott jó minőségben biztosítsa az otthoni munkához, tanuláshoz, szórakozáshoz, valamint a vállalkozások működéshez szükséges telekommunikációs szolgáltatásokat. Munkatársaink és ügyfeleink egészségének védelme érdekében műszaki szakértő kollégáink szigorú biztonsági előírások – gyakori kézmosás és -fertőtlenítés, valamint szükség esetén maszk és kesztyű viselése - mellett dolgoznak. Kérjük, hogy ti is vigyázzatok az ő egészségükre, hogy másoknak is segíteni tudjanak!
- Javasoljuk, hogy csak abban az esetben fogadjátok műszaki szakértőinket az otthonotokban, amennyiben nincs fertőző beteg a háztartásban.
- Az adott problémától függően sok esetben lehetőség van távoli hibakeresésre és -elhárításra is. A Telekom applikációban a megújult Segítség és támogatás menüpontban személyes találkozó nélkül is választ kaphattok a műszaki jellegű kérdésekre is.
Ha a hibabejelentés során kollégáink eszközhibát mérnek ki nálad, akkor eldöntheted, hogy szerelő menjen ki az otthonodba, vagy futárral küldjük az új eszközt, amit önállóan kicserélhetsz útmutatóink segítségével. Szereld magad hibaelhárítás