Mobil-előfizetéssel kapcsolatos hibák bebejelentése
A legtöbb probléma a készülék beállításokkal vagy újraindítással megoldható, előfordul azonban olyan hálózati vagy lefedettségi probléma, amit csak annak bejelentése után tudunk orvosolni.
Mindenkivel előfordul, hogy olyan hibát észlel, melyet néhány egyszerű hibaelhárítási lépéssel saját maga is meg tud javítani.
Kérjük, hogy mielőtt ügyfélszolgálatunkat vagy a szerelőt hívnád, végezz el néhány ellenőrzést, így időt spórolhatsz meg!
További segítséget az alábbi elérhetőségeken találsz
Amennyiben az általad észlelt hiba nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások nem segítenek annak elhárításában, kérjük, kattints erre a linkre, ahol chaten segítünk neked a gyors megoldásban.
Emellett a Telekom alkalmazásba lépve, az Áttekintés oldalról, az Intézz ügyet chaten! mezőbe kattintva is elindíthatod a chatet. Javasoljuk, hogy a chat ablakba írd be a hibabejelentés vagy a hibakezelés kulcsszavak egyikét.