A díjcsomag módosítása
Ha meglévő előfizetésedhez új díjcsomagot választanál, segítünk abban, hogy mit tegyél.
Hol tudsz díjcsomagot módosítani?
MAGENTA 1
Amennyiben szolgáltatásaidra csoportosan vállaltál hűséget, ezzel készülékkedvezményt is érvényesítettél, úgy a szolgáltatásaidra
a csoportra vonatkozó díjcsomagváltási szabályok és lehetőségek érvényesek. További információkért érdeklődj üzleteinkben
vagy hívd a 1414-et.
Részletek
A Magenta1 kedvezménycsomagba bevont díjcsomagok közül az otthoni internet- és a mobil hang, illetve mobilinternet díjcsomag
módosítható a
feltételeknek megfelelően.
Fontos, hogy ha olyan változtatást kérsz, amely eltér a Magenta1 igénybevételi feltételeitől, akkor a kedvezmény a továbbiakban
egyik részes előfizetésre sem érvényesül. A részes előfizetések határozott tartamú szerződése (hűségideje) is befolyásolja
a módosítási lehetőségeket, amelyek részleteiről
elérhetőségeinken tájékozódhatsz.
A módosításhoz szükség lesz az előfizetésedhez kapcsolódó azonosítódra is.
MOBIL DÍJCSOMAG
Havi díjas előfizetés
- Díjcsomagváltás egy naptári hónapban (számlázási időszakban) egy alkalommal végezhető díjmentesen.
- Új előfizetés esetén az első számla elkészülte után válthatsz díjcsomagot.
- A percdíjak és a szolgáltatások a módosítást követő néhány percen belül az új díjcsomag szerint számlázódnak.
- A havi díj részarányosan, a váltást követő naptól számlázódik.
30napon túli lejárt tartozás esetén nem válthatsz a jelenleginél magasabb havi díjas csomagba.
Fontos! Ha díjcsomagot szeretnél váltani, előzetesen tájékozódj arról, hogy előfizetésed hűségben van-e. Ezt egyszerűen megteheted:
lépj be a
Telekom fiókodba, és az előfizetéseid áttekintésénél láthatod, mely előfizetésedhez van hűséged és az mikor jár le.
Domino
Ha még nem Domino Fix díjcsomagban vagy, könnyedén átválthatsz rá,díjmentesen az önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkon keresztül:
- a 1777-es szám felhívásával: a "Díjcsomagok, szolgáltatások" menüpontban, vagy
- a *111# kód bebillentyűzésével, majd a hívásindító gomb megnyomásával elérhető önkiszolgálón keresztül: a "Díjcsomagok, szolgáltatások" menüpontban.
OTTHONI DÍJCSOMAG
TV- és internetszolgáltatás
Másik díjcsomagra tetszőleges időpontban átválthatsz, amennyiben hűségidős szolgáltatásról hűségidős szolgáltatásra váltasz.
Arról, hogy az egyes szolgáltatásaidhoz kapcsolódóan van-e érvényben lévő hűségszerződésed, online ügyfélszolgálatunk "Áttekintés"
oldalán tájékozódhatsz a belépést követően.
Ha az előfizetésed sorában nem látsz hűségidőre vonatkozó információt, akkor ahhoz az előfizetésedhez nem társul határozott
idejű (hűségidős) szerződés, és a díjcsomagváltás bármikor kezdeményezhető. Ha nem tudsz belépni az online ügyfélszolgálatra,
előfizetésed hűségidejéről a havi számládból is tájékozódhatsz. Az átváltás további feltétele, hogy nem lehet 3 napon túli
befizetetlen határidejű otthoni számlád. A havi díj részarányosan, a váltás napjától számlázódik.
Otthoni telefon
Ez esetben a díjcsomagváltásnak további feltételei vannak, melyekről személyre szabott információkat az elérhetőségeinken kaphatsz.