Internet hibabejelentés
Nem megy az internet? Elsőként ne felejtsd el ellenőrizni a csatlakozókat és áramtalanítani a modemet vagy digitális elosztót!
Mindenkivel előfordul, hogy olyan hibát észlel, melyet néhány egyszerű hibaelhárítási lépéssel saját maga is meg tud javítani.
Kérjük, mielőtt ügyfélszolgálatunkat vagy a szerelőt hívnád, végezz el néhány ellenőrzést, így időt spórolhatsz meg!
Az alábbi menüpontokban néhány gyakran előforduló hibalehetőség okát és lehetséges elhárítási módját írtuk le, hogy minél előbb újra élvezni tudd megszokott, magas színvonalú szolgáltatásunkat.
Mi kell a jó nethez?
Hasznos tudnivalókkal, tanácsokkal segítünk, hogy nálad is kiváló lehessen az otthoni net élmény!
Nincs mindenhol Wi-Fi-d a lakásban?
Nézzük, mit tehetünk, hogy a Wi-Fi nálad is faltól falig stabil legyen?
Segítséget az alábbi elérhetőségeken találsz
Amennyiben az általad észlelt hiba nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások nem segítenek annak elhárításában, kérjük, kattints erre a linkre, ahol chaten segítünk neked a gyors megoldásban.
Emellett a Telekom alkalmazásba lépve, az Áttekintés oldalról, az Intézz ügyet chaten! mezőbe kattintva is elindíthatod a chatet. Javasoljuk, hogy a chat ablakba írd be a hibabejelentés vagy a hibakezelés kulcsszavak egyikét.