Netgarancia

A korlátlanság biztonsága

Váratlan otthoni hiba?
A netgaranciával segítünk, hogy minden helyzetre legyen megoldás!

Otthoni internet hiba?

Netezz tovább Telekom mobil előfizetőként a 72 órára igénybe vehető korlátlan belföldi mobilnettel és oszd meg családtagjaiddal is a korlátlanság élményét!

Jelezd felénk a hibát⁣ a felugró chat ablakban itt , vagy a 1414-es telefonszámon!

(A megosztás módja készülékenként eltérő lehet. Válaszd a készüléked beállításainál az Internet megosztás menüpontot. Megnézem)

Leállt a TV-szolgáltatás?

A 72 órára Telekom mobil előfizetőknek belföldön igénybevehető korlátlan mobil adat és a Telekom TV GO szolgáltatásunk biztosítja, hogy laptopon, okostelefonon vagy tableten tovább nézhesd kedvenc TV-műsorodat vagy kölcsönözz mozifilmeket, sorozatokat.

Nem működik a vezetékes telefon?

Korlátlan mobil hang kedvezményt adunk a Telekom hálózatán belül 72 órára, hogy továbbra is elérhető legyél szeretteidnek és barátaidnak.

Ne köss kompromisszumot, vedd igénybe díjmentes Netgarancia szolgáltatásunkat!

Ha hibát tapasztalsz az otthoni internet, TV vagy telefon szolgáltatásban:

  1. Jelezd felénk a hibát itt, a felugró chat ablakban, vagy a 1414-es telefonszámon.
  2. Kérd Netgarancia szolgáltatásunkat, amennyiben a hibát nem lehet azonnal elhárítani (ha a hiba elhárításához helyszíni kiszállás, vagy további egyeztetés szükséges).
  3. Adj meg Telekomos mobilszámot (előfizetéses vagy Domino feltöltőkártyás), amire igénybe veheted, a Netgarancia keretében biztosított korlátlan mobil adat és/vagy korlátlan mobil hang kedvezményt!

    Magenta 1-ben többet adunk!
    Magenta 1-es Magenta 1 Dominós ügyfélként nincs teendőd, nem kell mobilszámot megadnod, mert a Magenta 1 k A sikeres aktiválásról kapsz egy SMS-t, azt követően 72 óráig használhatod a Netgarancia szolgáltatásunkat. Ha Domino előfizetéssel vagy Költségkontroll opcióval rendelkezel, használat előtt kérjük, indítsd újra a készülékedet! edvezménycsomagba bevont összes havi díjas és feltöltőkártyás mobilodra aktiválásra kerül a korlátlan mobil adat és/vagy hang kedvezmény.
  4. A sikeres aktiválásról kapsz egy SMS-t, azt követően 72 óráig használhatod a Netgarancia szolgáltatásunkat. Ha Domino előfizetéssel vagy Költségkontroll opcióval rendelkezel, használat előtt kérjük, indítsd újra a készülékedet!

Ha SMS-ben értesítettünk hálózatfejlesztés, korszerűsítés vagy meghibásodás miatti szolgáltatás kiesésről:

  1. Kattints az SMS-ben megadott Netgarancia aktiváló linkre!
  2. Ügyfélszolgálati chat alkalmazásunkon keresztül aktiválhatod díjmentes Netgarancia szolgáltatásunkat (kérjük, figyelj arra, ha időzített szolgáltatáskiesésben vagy érintett, akkor az SMS-ben jelzett időpont előtt 1 órával tudod igényelni a Netgaranciát, előbb nem)!
    Adj meg Telekomos mobilszámot (előfizetéses vagy Domino feltöltőkártyás), amire igénybe veheted a Netgarancia keretében biztosított korlátlan mobil adat és/vagy korlátlan mobil hang kedvezményt!
  3. Adj meg Telekomos mobilszámot (előfizetéses vagy Domino feltöltőkártyás), amire igénybe kívánod venni a Netgarancia keretében a korlátlan mobil adatot és/vagy a korlátlan mobil hang kedvezményt!

    Magenta 1-ben többet adunk!
    Magenta 1-es Magenta 1 Dominós ügyfélként nincs teendőd, nem kell mobilszámot megadnod, mert a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont összes havi díjas és feltöltőkártyás mobilodra aktiválásra kerül a korlátlan mobil adat és/vagy korlátlan mobil hang kedvezmény.
  4. A kedvezmény(ek) sikeres aktiválásról kapsz egy SMS-t, azt követően 72 óráig használhatod Netgarancia szolgáltatásunkat.
    Ha Domino előfizetéssel vagy Költségkontroll opcióval rendelkezel, használat előtt kérjük, indítsd újra a készülékedet!

További tudnivalók

Már a Telekom Alkalmazás "Áttekintés" oldalon is tájékoztatunk, ha átmeneti szolgáltatás kiesést tapasztalhatsz:

  • hálózatfejlesztés miatt előre tervezett korszerűsítés/karbantartás esetén,
  • vagy előre nem látható, váratlanul bekövetkezett hálózati hibaesemény során.

A mobil hang kedvezmény a Telekom hálózatán belüli belföldi irányra vonatkozik (mobil és vezetékes egyaránt).

A mobil adat kedvezmény belföldön biztosít korlátlan adatforgalmat, roaming szolgáltatás nem vehető igénybe.

A kedvezményben foglalt lebeszélhető percek, illetve a leforgalmazható adatmennyiség az aktiválástól számított 72 óra elteltével elvész, a későbbiekben nem használható fel.

A mobil adat kedvezmény az előfizető díjcsomagjának megfelelő kínált le- és feltöltési sebességgel használható.