Kérjük, olvasd el a használati útmutatót, hátha megoldást találsz benne a problémádra!
Mielőtt szervizbe küldenéd a készüléked, ellenőrizd, hogy naprakész szoftverrel rendelkezik-e! A szoftver naprakészen tartása megoldja a legáltalánosabb előforduló problémákat, amit a készülékjavításra leadás nélkül, könnyedén, önállóan el lehet végezni
A szoftverfrissítés a készülék menü rendszeréből kiválasztva elindítható Wi-Fi hálózaton, mobilinternet-hálózaton keresztül (ez utóbbi plusz költséggel járhat) vagy, ha erre nincs lehetőség, a készüléked gyártójának internetes támogatói oldaláról.
Amennyiben a problémát nem sikerül orvosolnod, és van rá lehetőséged, javasoljuk, hogy mentsd le a tárolt adatokat, programokat, beállításokat.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy azon termékek javítását, amelyekre jótállás vonatkozik, a Jótállási jegyen szereplő feltételek szerint vállaljuk, ezért feltétlenül olvasd el a jótállási jegyet!
1. ) Foglalj időpontot egyik üzletünkbe, vagy látogass el egy márkaszervízbe.
2.) Hozd el a meghibásodott terméket, tartozékait, jótállási jegyet és számlát a vásárlásról.
Gyártók és gyártói szervizek elérhetőségei és szolgáltatásai:
Acer: Acer szervizközpont; Telefon (munkanapokon 8:30–17 óráig): +36 (1) 555 5200
AOC monitor: Telefon: +36 (1) 800 1640
Apple termékek (iPhone,iPad, Mac, Watch, Apple TV, AirPods): Apple támogatás
ASUS Notebook: technikai támogatás;Asus szerviz elérhetőségek; Telefon: +36 (1) 452 4670
D-Link: technikai támogatás; Telefon: +36 (80) 315 465
Dell: márkaszerviz
Gaba TV: GABA Szerviz: 1097. Budapest, Timót utca 4/a, Telefon: +36 (70) 944 1528, e-mail: szeviz@gabatech.hu
Garmin: Navi-Gate Kft 1133 Budapest Hegedűs Gyula u 89/a (számlát vinni kell)
Gigaset DECT Telefon: márkaszerviz, Elérhetőség: +36 (1) 267 2109
Google Pixel: A Google-hardver ügyfélszolgálata
Hisense TV: Oktogon Szerviz Kft, e-mail: gorenje@oktogonszerviz.hu, +36 (1) 6777 699
Hitachi TV: Szellemkép Bt.
HP: márkaszerviz
Lenovo Tablet: szerviz
Lenovo Idea Notebook és Lenovo Legion go konzol: szerviz
Lenovo Think Notebook: márkaszerviz
LG TV: márkaszerviz
Motorola: szerviz
Microsoft Xbox és kontroller: Telefon: +36 (80) 018 590
MSI: szerviz
Philips TV: 1117 Budapest, Karinthy Frigyes út15., +36 (1) 209 6052, e-mail: philipsszerviz@szervizkft.hu
Playstation: szerviz; 1091 Budapest, Üllői út 53/a. H 9-18, K-CS 9-17, P 9-16
Samsung TV: márkaszerviz; Telefon: +36 (80) 726 786
Strong Mesh (nem Kaon / nem okoswifi): szerviz
Thomson: Conelser - 8000 Székesfehérvár Berényi út 72-100. 197-es ép.; Telefon: +36 (22) 502 866; +36 (20) 501 5170
TLC TV: Conelser - 8000 Székesfehérvár Berényi út 72-100. 197-es ép.; Telefon: +36 (22) 502 866; +36 (20) 501 5170
Xiaomi TV, roller: TMX szervizhálózat
Jótállási igényed a kötelező jótállás időtartama alatt a vásárolt termékhez mellékelt és/vagy elektronikusan biztosított jótállási jeggyel érvényesítheted a jótállási jegyen rögzített feltételek szerint, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg. A jótállási jegyet megtalálhatod belépés után, a fiókodban, a Dokumentumok menüpont alatt. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A termék kivizsgálásához és javításához javasoljuk, hogy vidd magaddal a termékkel együtt használt tartozékokat is.
A készülékek jótállása csak akkor érvényesíthető és a gyártói szervizek a garanciális javítást csak akkor végzik el, ha rendeltetésszerű használt során hibásodott meg. Jótállási kötelezettséget kizáró ok lehet tehát például:
A jótállást kizáró okok a jótállási jegyen, illetve a gyártó által meghatározott feltételek között olvashatóak. Ilyen esetekben a készülék javítását a gyártói szerviz csak térítéses keretek között vállalja.
Esetlegesen felmerülő kérdéseiddel fordulj telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 1414 számon.
Vidd el a készüléket, a tartozékait és a jótállási jegyet a legközelebbi Telekom üzletbe!
Az értékesítést (online vásárlás esetén a kézhezvételt) követő 3 munkanapon belül tapasztalt, rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén a kötelező jótállás hatálya alá tartozó készülék cseréje kérhető, elsődlegesen abban a Telekom üzletben, ahol vásároltad azt. Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál online, akkor bármelyik Telekom üzletben kérheted a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belüli cserét.
Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a 3 munkanapon belül bejelentett hiba a helyszínen egyértelműen tapasztalható, a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza és rendelkezésre áll a szükséges csere készlet.
Készlethiány esetén kollégáink azonnal megrendelik számodra a csere készüléket és tájékoztatnak arról, hogy várhatóan mikor tudod átvenni. Amennyiben a készülék hibája nem tapasztalható, illetve az a rendeltetésszerű használatban nem akadályoz, úgy jótállási igényed az általános intézési szabályok szerint kerül rendezésre, bevizsgálásra és javításra.
A készüléket a jótállási jegyen (illetve annak mellékletében) szereplő szervizekbe viheted. A Telekom üzleteinek listáját megtalálod az Üzletkeresőben.
Ha készüléked a vásárlástól, illetve kézhezvételétől 3 munkanapon túl, a kötelező jótállási időn belül, rendeltetésszerű használat mellett meghibásodik, akkor a vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint érvényesítheted jótállási jogaidat.
Így első lépésben lehetőséged van díjmentes garanciális javításra, vagy adott esetben, ha az nem jelent aránytalan többletköltséget a kötelezett számára, akkor kérheted a készülék cseréjét.
Ha a Telekom üzletben adod le a terméket, mi ezt továbbítjuk a gyártó márkaszervízébe, ahol megvizsgálják a terméket és szükség esetén javítják.
Közvetlenül a gyártó márkaszervízét is megkeresheted, ez kevesebb időt vesz igénybe. A hivatalos márkaszervizekről a készülék gyártójánál érdeklődhetsz, illetve a lentiekben rögzített elérhetőségeken (gyártói szervizek elérhetőségei).
Mindkét esetben ugyanazokra a dokumentumokra lesz szükséged.
A gyártó által vállalt garancia/jótállás pontos időtartamáról és feltételeiről a készülék használati leírásában, illetve gyártó honlapján találsz meg minden fontos információt.
A javítás ideje a hiba jellegétől függ.
A gyártó kijelölt szakszervizeiben leadott készülékek javítási idejét az adott gyártó javítási lehetőségei határozzák meg, ami az azonnali készülékjavítástól a 15 napon belüli javítási határidőig lehetséges. A gyártóknak lehetőség szerint 15 napon belül kell rendezniük a náluk jelentkező javítási igényeket.
A Telekom üzletekben leadott készülékek szervizelése nem a Magyar Telekomnál történik: a készüléket minden esetben továbbítjuk a gyártói márkaszerviznek, az ott végzett javítás várható ideje 15 nap. Amennyiben további tájékoztatást szeretnél kapni, fordulj a gyártó központi szervizéhez.
Amennyiben készülékedet valamelyik Telekom üzletünkben adtad le javításra, úgy annak elkészültéről SMS-ben tájékoztatunk.
A jótállási idő lejárata után elsősorban a gyártó kijelölt szervizeiben lehet kezdeményezni a javítást, ahol a javítás előtt bevizsgálják a készüléket, és árajánlatot adnak a várható javítási költségről. Amennyiben elfogadod a kapott árajánlatot, az abban megjelölt áron elvégzik készüléked javítását, ellenkező esetben bevizsgálási költség kerül számlázásra.
Jótállásra, szavatosságra vonatkozó jogszabályok:
A 151/2003. Korm.rendelet alapján a Magyar Telekomot fogyasztóval* kötött szerződés keretében eladott, a Korm. rendelet alapján kiadott miniszteri rendeletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekkel kapcsolatban jótállási kötelezettség terheli.
A jótállás időtartama:
A jótállás azt jelenti, hogy a jótállási időtartamon belül, rendeltetésszerű használat mellett felmerült hibáért a vállalkozás helytállni köteles, kivéve, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Jótállás keretében elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhetsz, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével okozott érdeksérelmet.
Ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeked megszűnt, választásod szerint a vételár arányos leszállítását igényelheted, vagy elállhatsz a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A választott jogodról másikra térhetsz át. Az áttéréssel okozott költséget köteles vagy a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Ha a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesítesz csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A jótállási idő a terméknek a részedre történő átadás napjával kezdődik.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a terméket nem tudod rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel érvényesítheted a jótállási jegyen rögzített feltételek szerint, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy átadásának az elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
Jótállási jegy hiányában az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - számlát vagy nyugtát – szükséges bemutatni és ezzel érvényesíthetőek a jótállásból eredő jogok.
A Magyar Telekom a vállalkozással** kötött szerződés esetén a 151/2003. Korm.rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkekre 1 év jótállást vállal.
A gyártó által önkéntesen vállalt, kiegészítő jótállás feltételeit az adott termék gyártója határozza meg. Ennek az önként vállalt jótállásnak a részletes feltételeiről a gyártó honlapján és/vagy a gyártó által kiállított jótállási jegyen találsz további információkat.
*Fogyasztó:a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
**Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
A Magyar Telekom hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Magyar Telekommal szemben a Polgári Törvénykönyv, és a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet szabályai szerint. Azt, hogy mi számít hibás teljesítésnek, szintén ezekben a jogszabályokban találod meg.
Ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az áru teljesítésének időpontjától számított egy éven belül felismert hiba már az áru teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ez a digitális elemeket tartalmazó árura is alkalmazandó.
Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igényed teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a vállalkozás nem vállalta, vagy megfelelő határidőn belül az érdekeidet kímélve nem tudja elvégezni, vagy a javításhoz, illetve cseréhez fűződő érdeked megszűnt, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy elállhatsz a szerződéstől.
Az észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor közölted a hibát a vállalkozással.
Az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás rendelkezésére kell bocsátanod. A vállalkozásnak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően - a hiba felismerhetővé válása előtt - üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a fogyasztó által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.
Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban neked kell viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Jogosult vagy a vételár még fennmaradó részét - a szerződésszegés súlyához igazodva - részben vagy egészben visszatartani mindaddig, amíg a vállalkozás nem tesz eleget a teljesítés szerződésszerűségével és a hibás teljesítéssel kapcsolatos kötelezettségeinek.
A hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül köteles vagy közölni; a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már nem érvényesíthetők.
A kellékszavatosságra a fentiekben meghatározottakon túl az alábbi szabályok vonatkoznak digitális tartalom szolgáltatása vagy digitális szolgáltatás nyújtása esetén.
A kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kellékszavatossági jog gyakorlása esetén a vállalkozás - neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül, a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás jellegére és céljára figyelemmel - köteles a teljesítést a hiba általad történő közlésétől számított észszerű időn belül térítésmentesen szerződésszerűvé tenni.
A kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kellékszavatossági jog gyakorlása esetén a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás műszaki jellemzőitől függően a vállalkozás megválaszthatja a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás szerződésszerűvé tételének módját.Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a neked szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a neked ténylegesen nyújtott szolgáltatás értékének különbözetével.
Ha a szerződés meghatározott időtartamon keresztül nyújtott folyamatos szolgáltatásról rendelkezik, az ellenszolgáltatás arányos leszállításának arra az időtartamra kell vonatkoznia, amely időtartam alatt a szolgáltatás nem volt szerződésszerű.
Ha a hibás teljesítésre hivatkozva kívánod megszüntetni a szerződést, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.
Ha a vállalkozás digitális tartalmat szolgáltat, vagy digitális szolgáltatást nyújt, vagy erre kötelezettséget vállal, te pedig kizárólag személyes adatokat szolgáltatsz, vagy ilyen adatok szolgáltatását vállalod a vállalkozás részére, jelentéktelen hiba fennállása esetén is jogosult vagy a szerződést megszüntetni, azonban az ellenszolgáltatás arányos leszállítását nem igényelheted.
A szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági jogodat a vállalkozásnak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolhatod.
Ha a vállalkozás a teljesítésre vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, köteles vagy a vállalkozást felhívni a teljesítésre. Ha a felhívásod ellenére a vállalkozás a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás késedelem nélküli vagy a vállalkozás és általad elfogadott póthatáridőn belüli szolgáltatását vagy nyújtását elmulasztja, megszüntetheted a szerződést.
A szerződés megszüntetése esetén a vállalkozást, illetve téged terhelő kötelezettségekről a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet 24-26. §§-ban tájékozódhatsz.
A termék hibája esetén kérheted a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is) a hibás termék kijavítását vagy kicserélését. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényt a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthetsz. E határidő elteltével e jogosultságod elveszted.
A gyártónak (előállítónak, forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
A vásárlástól számított 2 év szavatosságot biztosítunk. A szavatossági időt a vásárláskor kapott számlán tudod megnézni.
A felújított használt készülékekhez nem adunk jótállási jegyet. A vásárlást igazoló számlával érvényesítheted szavatossági igényedet.
A szavatosság olyan hibára vonatkozik, ami a vásárláskor már fennállt és nem volt ismert számodra. Hibának minősül, ha a készülék nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. A termékre vonatkozó lényeges jellemzőket, követelményeket a használati utasításában találod.
A bejelentéshez szükséged lesz a készülék IMEI számára, amit a számlán is megtalálsz.
Nem szükséges, csak akkor, ha azzal kapcsolatos problémád van.
A bejelentéshez használt oldalon a „Kövesse nyomon a leadott javítást” gombot megnyomva tájékozódhatsz.
A javítás a futáros átvételt vagy Telekom üzletben történő leadást követően 7-9 munkanapon belül elkészül és visszaküldésre kerül.
Ilyen jellegű igényedet csak az üzlethálózatunkban tudod jelezni, ahol kollégáink átveszik a készüléked és eljuttatják a megfelelő szervizhez.
Lejárt szavatossági idő, mechanikai sérülés, törés, beázás esetén a javítás térítés ellenében történik. A szerviztől kapott árajánlat függvényében eldöntheted, hogy kéred-e a készülék javítását.
Kérjük, olvasd el a használati útmutatót, hátha megoldást találsz benne a problémádra!
Mielőtt szervizbe küldenéd a készüléked, ellenőrizd, hogy naprakész szoftverrel rendelkezik-e! A szoftver naprakészen tartása megoldja a legáltalánosabb előforduló problémákat, amit a készülékjavításra leadás nélkül, könnyedén, önállóan el lehet végezni
A szoftverfrissítés a készülék menü rendszeréből kiválasztva elindítható Wi-Fi hálózaton, mobilinternet-hálózaton keresztül (ez utóbbi plusz költséggel járhat) vagy, ha erre nincs lehetőség, a készüléked gyártójának internetes támogatói oldaláról.
Amennyiben a problémát nem sikerül orvosolnod, és van rá lehetőséged, javasoljuk, hogy mentsd le a tárolt adatokat, programokat, beállításokat.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy azon termékek javítását, amelyekre jótállás vonatkozik, a Jótállási jegyen szereplő feltételek szerint vállaljuk, ezért feltétlenül olvasd el a jótállási jegyet!
1. ) Foglalj időpontot egyik üzletünkbe, vagy látogass el egy márkaszervízbe.
2.) Hozd el a meghibásodott terméket, tartozékait, jótállási jegyet és számlát a vásárlásról.
Gyártók és gyártói szervizek elérhetőségei és szolgáltatásai:
Acer: Acer szervizközpont; Telefon (munkanapokon 8:30–17 óráig): +36 (1) 555 5200
AOC monitor: Telefon: +36 (1) 800 1640
Apple termékek (iPhone,iPad, Mac, Watch, Apple TV, AirPods): Apple támogatás
ASUS Notebook: technikai támogatás;Asus szerviz elérhetőségek; Telefon: +36 (1) 452 4670
D-Link: technikai támogatás; Telefon: +36 (80) 315 465
Dell: márkaszerviz
Gaba TV: GABA Szerviz: 1097. Budapest, Timót utca 4/a, Telefon: +36 (70) 944 1528, e-mail: szeviz@gabatech.hu
Garmin: Navi-Gate Kft 1133 Budapest Hegedűs Gyula u 89/a (számlát vinni kell)
Gigaset DECT Telefon: márkaszerviz, Elérhetőség: +36 (1) 267 2109
Google Pixel: A Google-hardver ügyfélszolgálata
Hisense TV: Oktogon Szerviz Kft, e-mail: gorenje@oktogonszerviz.hu, +36 (1) 6777 699
Hitachi TV: Szellemkép Bt.
HP: márkaszerviz
Lenovo Tablet: szerviz
Lenovo Idea Notebook és Lenovo Legion go konzol: szerviz
Lenovo Think Notebook: márkaszerviz
LG TV: márkaszerviz
Motorola: szerviz
Microsoft Xbox és kontroller: Telefon: +36 (80) 018 590
MSI: szerviz
Philips TV: 1117 Budapest, Karinthy Frigyes út15., +36 (1) 209 6052, e-mail: philipsszerviz@szervizkft.hu
Playstation: szerviz; 1091 Budapest, Üllői út 53/a. H 9-18, K-CS 9-17, P 9-16
Samsung TV: márkaszerviz; Telefon: +36 (80) 726 786
Strong Mesh (nem Kaon / nem okoswifi): szerviz
Thomson: Conelser - 8000 Székesfehérvár Berényi út 72-100. 197-es ép.; Telefon: +36 (22) 502 866; +36 (20) 501 5170
TLC TV: Conelser - 8000 Székesfehérvár Berényi út 72-100. 197-es ép.; Telefon: +36 (22) 502 866; +36 (20) 501 5170
Xiaomi TV, roller: TMX szervizhálózat
Jótállási igényed a kötelező jótállás időtartama alatt a vásárolt termékhez mellékelt és/vagy elektronikusan biztosított jótállási jeggyel érvényesítheted a jótállási jegyen rögzített feltételek szerint, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg. A jótállási jegyet megtalálhatod belépés után, a fiókodban, a Dokumentumok menüpont alatt. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A termék kivizsgálásához és javításához javasoljuk, hogy vidd magaddal a termékkel együtt használt tartozékokat is.
A készülékek jótállása csak akkor érvényesíthető és a gyártói szervizek a garanciális javítást csak akkor végzik el, ha rendeltetésszerű használt során hibásodott meg. Jótállási kötelezettséget kizáró ok lehet tehát például:
A jótállást kizáró okok a jótállási jegyen, illetve a gyártó által meghatározott feltételek között olvashatóak. Ilyen esetekben a készülék javítását a gyártói szerviz csak térítéses keretek között vállalja.
Esetlegesen felmerülő kérdéseiddel fordulj telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 1414 számon.
Vidd el a készüléket, a tartozékait és a jótállási jegyet a legközelebbi Telekom üzletbe!
Az értékesítést (online vásárlás esetén a kézhezvételt) követő 3 munkanapon belül tapasztalt, rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén a kötelező jótállás hatálya alá tartozó készülék cseréje kérhető, elsődlegesen abban a Telekom üzletben, ahol vásároltad azt. Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál online, akkor bármelyik Telekom üzletben kérheted a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belüli cserét.
Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a 3 munkanapon belül bejelentett hiba a helyszínen egyértelműen tapasztalható, a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza és rendelkezésre áll a szükséges csere készlet.
Készlethiány esetén kollégáink azonnal megrendelik számodra a csere készüléket és tájékoztatnak arról, hogy várhatóan mikor tudod átvenni. Amennyiben a készülék hibája nem tapasztalható, illetve az a rendeltetésszerű használatban nem akadályoz, úgy jótállási igényed az általános intézési szabályok szerint kerül rendezésre, bevizsgálásra és javításra.
A készüléket a jótállási jegyen (illetve annak mellékletében) szereplő szervizekbe viheted. A Telekom üzleteinek listáját megtalálod az Üzletkeresőben.
Ha készüléked a vásárlástól, illetve kézhezvételétől 3 munkanapon túl, a kötelező jótállási időn belül, rendeltetésszerű használat mellett meghibásodik, akkor a vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint érvényesítheted jótállási jogaidat.
Így első lépésben lehetőséged van díjmentes garanciális javításra, vagy adott esetben, ha az nem jelent aránytalan többletköltséget a kötelezett számára, akkor kérheted a készülék cseréjét.
Ha a Telekom üzletben adod le a terméket, mi ezt továbbítjuk a gyártó márkaszervízébe, ahol megvizsgálják a terméket és szükség esetén javítják.
Közvetlenül a gyártó márkaszervízét is megkeresheted, ez kevesebb időt vesz igénybe. A hivatalos márkaszervizekről a készülék gyártójánál érdeklődhetsz, illetve a lentiekben rögzített elérhetőségeken (gyártói szervizek elérhetőségei).
Mindkét esetben ugyanazokra a dokumentumokra lesz szükséged.
A gyártó által vállalt garancia/jótállás pontos időtartamáról és feltételeiről a készülék használati leírásában, illetve gyártó honlapján találsz meg minden fontos információt.
A javítás ideje a hiba jellegétől függ.
A gyártó kijelölt szakszervizeiben leadott készülékek javítási idejét az adott gyártó javítási lehetőségei határozzák meg, ami az azonnali készülékjavítástól a 15 napon belüli javítási határidőig lehetséges. A gyártóknak lehetőség szerint 15 napon belül kell rendezniük a náluk jelentkező javítási igényeket.
A Telekom üzletekben leadott készülékek szervizelése nem a Magyar Telekomnál történik: a készüléket minden esetben továbbítjuk a gyártói márkaszerviznek, az ott végzett javítás várható ideje 15 nap. Amennyiben további tájékoztatást szeretnél kapni, fordulj a gyártó központi szervizéhez.
Amennyiben készülékedet valamelyik Telekom üzletünkben adtad le javításra, úgy annak elkészültéről SMS-ben tájékoztatunk.
A jótállási idő lejárata után elsősorban a gyártó kijelölt szervizeiben lehet kezdeményezni a javítást, ahol a javítás előtt bevizsgálják a készüléket, és árajánlatot adnak a várható javítási költségről. Amennyiben elfogadod a kapott árajánlatot, az abban megjelölt áron elvégzik készüléked javítását, ellenkező esetben bevizsgálási költség kerül számlázásra.
Jótállásra, szavatosságra vonatkozó jogszabályok: