Kép leírása: vowifi
Kép leírása: vowifi
A Wi-Fi Hanghívás a Wi-Fi hálózaton keresztül mobil készülékkel való hívás, más néven Voice over Wi-Fi, vagyis VoWifi.
Telefonálhasz és SMS-ezhetsz olyan leárnyékolt helyeken, ahol hozzáférhető Wi-Fi hálózatot találsz (pl. plázák, pince, garázs).
A Wi-Fi Hanghívás elősegíti a gyors hívásfelépülést és tiszta hangzást biztosít.
A Wi-Fi Hanghívás a hívással párhuzamosan adatkapcsolatot is biztosít, így telefonálás közben is tudsz internetezni.
Kép leírása: vowifi
azonban nem díjmentes, percdíjai megegyeznek a díjcsomagban meghatározott díjazással.
Wi-Fi Hanghívás kizárólag olyan készülékeken működik, melyeken támogatott az adott technológia. (Szükség lehet a készülék szoftverfrissítésére.) A Telekom hálózata kizárólag a Telekom készülék portfóliójában található eszköz típusok esetén támogatja a Wi-Fi Hanghívást.
Díjcsomagodhoz a 4G Hang és a Wi-Fi Hanghívás aktiválását kérheted Ügyfélszolgálatunkon, valamint díjmentes SMS-ben a +WIFIHANG vagy a +VOWIFI kódok elküldésével a 1414-es számra.
Használd készülékbeállítási útmutatónkat*, ahol készüléked típusa szerint végig vezetünk Téged a menüben a megfelelő beállítások elvégzéséhez! (A készüléktípus kiválasztását követően, a "Használat és beállítások" fülön, az "Általános beállítások" között találod meg a Wi-Fi Hanghívás (VoWiFi) beállításokat.)
Jelentkezz fel a rendelkezésedre álló bármely kiválasztott magyarországi szolgáltató Wi-Fi hozzáférési pontjára.
Általános útmutató a Wi-Fi Hanghívás beállításához
*azon készülékek esetén, melyekre nem érhető el a fenti készülékbeállítási útmutató:
Android operációs rendszerű készülékek esetén kövesd a példaként szereplő Samsung Galaxy S9 beállítási segédletét:
iOS operációs rendszerű készülékek esetén kövesd a példaként szereplő iPhone 8 beállítási segédletét:
Android operációs rendszerű készülékek esetén kövesd a példaként szereplő Samsung Galaxy S9 beállítási segédletét:
Hogy milyen hálózatot használ a készüléked telefonáláskor, az a készüléked „státusz jelző sor”-ában látható (Wi-Fi-n, vagy mobilhálózaton keresztül épül fel a hívás).
Mobiltudósaink mindig készséggel segítenek neked, keresd őket bizalommal!
A hívás nem szakad meg, ha a Wi-Fi-vel lefedett terület határa után 4G/LTE mobil lefedettség van, ekkor a hívás 4G/LTE hálózaton folytatódik.
Amennyiben a Wi-Fi-vel lefedett terület határa után 2G/3G mobil lefedettség érhető csak el (a 4G/LTE hálózat nem), a hívás megszakad.
A Wi-Fi Hanghívás Wi-Fi kapcsolaton keresztül jön létre, ezért előfeltétel, hogy a kiválasztott Wi-Fi hálózatra már legyél feljelentkezve.
Külföldön nem használhatod a Wi-Fi Hanghívást, a Wi-Fi hívások itt jelenleg nem engedélyezettek.
A mobilhívások külföldön a 2G/3G roaming hálózatot használják, ami a szokásos díjszabás szerint kerül felszámításra.
Nem, a Wi-Fi Hanghívás kezdeményezésekor elegendő, ha csak az a fél hív Wi-Fi hálózatról, amelyik számára nem elérhető vagy nem elég erős a mobil lefedettség. A hívott félnek nincs szüksége Wi-Fi Hanghívás képes készülékre.
Kérjük, első lépésként indítsd újra a telefonod, de ha a problémát az újraindítás után is tapasztalod, hívj minket a 1412-es számunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?).
Amennyiben Telekomos otthoni szolgáltatásod van, és az internetet tőlünk veszed igénybe, a Wi-Fi hálózattal kapcsolatos észrevételeidet szintén a 1412-es telefonszámunkon jelezheted.
Ha más szolgáltatótól veszed igénybe a vezetékes internetet, kérjük, a szolgáltatód ügyfélszolgálatán jelezd a Wi-Fi hálózati problémát.
Nem, bármilyen Wi-Fi hálózat használható, melyre be tudsz jelentkezni, akár nyilvános Wi-Fi is.