Kép leírása: vowifi

vowifi

A Wi-Fi Hanghívás a Wi-Fi hálózaton keresztül mobil készülékkel való hívás, más néven Voice over Wi-Fi, vagyis VoWifi.

voWifi-m14-icon-01.svg

Térerő nélkül is
kommunikálhatsz

Telefonálhasz és SMS-ezhetsz olyan leárnyékolt helyeken, ahol hozzáférhető Wi-Fi hálózatot találsz (pl. plázák, pince, garázs).

voWifi-m14-icon-02.svg

Gyors
összekapcsolás

A Wi-Fi Hanghívás elősegíti a gyors hívásfelépülést és tiszta hangzást biztosít.

voWifi-m14-icon-03.svg

Folytasd
párhuzamosan!

A Wi-Fi Hanghívás a hívással párhuzamosan adatkapcsolatot is biztosít, így telefonálás közben is tudsz internetezni.

Hogyan működik?

Kép leírása: vowifi

vowifi

A Wi-Fi Hanghívásnak nincs külön díja,

azonban nem díjmentes, percdíjai megegyeznek a díjcsomagban meghatározott díjazással.

Mire van szükséged a Wi-Fi Hanghíváshoz?

VoWiFi-képes mobilkészülék

Wi-Fi Hanghívás kizárólag olyan készülékeken működik, melyeken támogatott az adott technológia. (Szükség lehet a készülék szoftverfrissítésére.) A Telekom hálózata kizárólag a Telekom készülék portfóliójában található eszköz típusok esetén támogatja a Wi-Fi Hanghívást.

>> Wi-Fi Hanghívás-képes készülékek

A VoWiFi szolgáltatás mind a havi díjas díjcsomaggal rendelkező, mind Dominos ügyfelek számára is elérhető.

Wi-Fi Hanghívás aktiválása

Díjcsomagodhoz a 4G Hang és a Wi-Fi Hanghívás aktiválását kérheted Ügyfélszolgálatunkon, valamint díjmentes SMS-ben a +WIFIHANG vagy a +VOWIFI kódok elküldésével a 1414-es számra.

>> Elérhetőségeink

Wi-Fi Hanghívás képesség bekapcsolása a készüléken

Használd készülékbeállítási útmutatónkat*, ahol készüléked típusa szerint végig vezetünk Téged a menüben a megfelelő beállítások elvégzéséhez! (A készüléktípus kiválasztását követően, a "Használat és beállítások" fülön, az "Általános beállítások" között találod meg a Wi-Fi Hanghívás (VoWiFi) beállításokat.)

>> Készülékbeállítások

Wi-Fi hozzáférés

Jelentkezz fel a rendelkezésedre álló bármely kiválasztott magyarországi szolgáltató Wi-Fi hozzáférési pontjára.

Általános útmutató a Wi-Fi Hanghívás beállításához

*azon készülékek esetén, melyekre nem érhető el a fenti készülékbeállítási útmutató:

Régebbi Android operációs rendszerű készülékek esetében kövesd a példaként szereplő lépéseket:

  1. Érintsd meg a "Telefon" ikont!
  2. Érintsd meg a jobb felső sarokban a három pontot (menü)!
  3. Érintsd meg a "Beállítások" menüpontot!
  4. Érintsd meg és így kapcsold be a Wi-Fi hívás kapcsolót!
  5. Nyomd hosszan a Wi-Fi hívás kapcsoló menüpontját!
  6. Válaszd a „Wi-Fi, ha lehetséges” opciót

Újabb Android operációs rendszerű készülékek esetében kövesd az alábbi leírást:

  1. Lépj be a Beállítások menüpontba.
  2. Válaszd a Kapcsolatok menüpontot!
  3. Válaszd a Mobilhálózatok menüpontot!
  4. Kapcsold be Wi-Fi hang kapcsolót!
  5. Válaszd a „Wi-Fi, ha lehetséges” opciót!

A Telekom a mobil hálózat felé tereli a hívásaidat, azonban amennyiben a Wi-Fi hanghívást szeretnéd használni, úgy azokban a készülékekben, amelyekben van Wi-Fi hang hívás kapcsoló, át tudod állítani, hogy Wi-Fi csatlakozási lehetőség és megfelelő Wi-Fi jelszint esetén a készüléked Wifi-n keresztül indítsa a hívást.

A szoftverfrissítés nem befolyásolja a manuális, ügyfél általi beállításokat.

Régebbi iOS operációs rendszerű készülékek esetében kövesd a példaként szereplő lépéseket:

  1. A "Beállítások" ikon megnyomása után válaszd a "Mobilhálózat" menüt!
  2. Érintsd meg a "Wi-Fi-hívások" menüpontot!
  3. Kapcsold be a "Wi-Fi hívás ezen az iPhone-on" kapcsolót!
  4. Engedélyezd a Wi-Fi hívást az adatvédelmi megjegyzések elfogadásával!
  5. A WiFi Hanghívás beállításának tényét az értesítő sávban és a lezárt képernyőn is ellenőrizheted.

Újabb típusú iOS készülékek esetében a menüben már nem található meg ez a beállítás, a készülék dönti el, hogy melyik hálózatot használja a hívások alkalmával.

A Telekom a mobil hálózat felé tereli a hívásaidat, azonban amennyiben a Wi-Fi hanghívást szeretnéd használni, úgy azokban a készülékekben, amelyekben van Wi-Fi hang hívás kapcsoló, át tudod állítani, hogy Wi-Fi csatlakozási lehetőség és megfelelő Wi-Fi jelszint esetén a készüléked Wifi-n keresztül indítsa a hívást.

A szoftverfrissítés nem befolyásolja a manuális, ügyfél általi beállításokat.

Régebbi Android operációs rendszerű készülékek esetében kövesd a példaként szereplő lépéseket:

  1. Érintsd meg a "Telefon" ikont!
  2. Érintsd meg a jobb felső sarokban a három pontot (menü)!
  3. Érintsd meg a "Beállítások" menüpontot!
  4. Érintsd meg és így kapcsold be a Wi-Fi hívás kapcsolót!
  5. Nyomd hosszan a Wi-Fi hívás kapcsoló menüpontját!
  6. Válaszd a „Wi-Fi, ha lehetséges” opciót

Újabb Android operációs rendszerű készülékek esetében kövesd az alábbi leírást:

  1. Lépj be a Beállítások menüpontba.
  2. Válaszd a Kapcsolatok menüpontot!
  3. Válaszd a Mobilhálózatok menüpontot!
  4. Kapcsold be Wi-Fi hang kapcsolót!
  5. Válaszd a „Wi-Fi, ha lehetséges” opciót!

A Telekom a mobil hálózat felé tereli a hívásaidat, azonban amennyiben a Wi-Fi hanghívást szeretnéd használni, úgy azokban a készülékekben, amelyekben van Wi-Fi hang hívás kapcsoló, át tudod állítani, hogy Wi-Fi csatlakozási lehetőség és megfelelő Wi-Fi jelszint esetén a készüléked Wifi-n keresztül indítsa a hívást.

A szoftverfrissítés nem befolyásolja a manuális, ügyfél általi beállításokat.

Hogy milyen hálózatot használ a készüléked telefonáláskor, az a készüléked „státusz jelző sor”-ában látható (Wi-Fi-n, vagy mobilhálózaton keresztül épül fel a hívás).

 

mobiltudos_M17.png

Elakadtál? Segítünk!

Mobiltudósaink mindig készséggel segítenek neked, keresd őket bizalommal!

További tudnivalók a Wi-Fi Hanghívásról