A Telekom Egészség minden havidíjas mobil-előfizetéssel rendelkező
Magenta 1-es ügyfelünk számára elérhető.*
Telekom Egészség vigyáz a családra a mindennapokban
egy olyan digitális szolgáltatás, aminek segítségével könnyedén választ kaphatsz egészségügyi kérdéseidre, mert a Telekom az élet digitális szolgáltatójaként minden élethelyzetben melletted áll.
Telekom Egészség tartalma
Telefonos orvosi tanácsadás
Hétfőtől péntekig, 8-20 óra között hívd a telekomegeszseg.teladoc.hu-n elérhető telefonszámot és tedd fel kérdéseidet azonnal az orvosoknak.
Online orvosi tanácsadás
Küldd be online kérdésedet leletedről vagy csatolj képet a problémádról, aminek kapcsán az orvosok visszahívnak vagy visszaírnak és megválaszolják a kérdéseidet.
Életmód kérdőív - egészségfelmérés
Az Életmód Kérdőív kitöltésével felmérheted egészségi állapotodat, az eredményeid alapján pedig az orvosok tanácsokkal látnak el telefonon vagy e-mailben.
Orvoskereső és időpontfoglaló
A térképes kereső segítségével válaszd ki a megfelelő klinikát és orvost, majd foglald le azonnal a számodra legmegfelelőbb időpontot!
Milyen kérdésekkel kereshetem a Telekom Egészség orvosát?
Mert mindig van valami a gyerekkel
• Otthon történt baleset, sérülés esetén mi a teendő, hogy kell kezelni?
• Belázasodott a gyermekem, milyen lázcsillapítót adhatok neki?
• Adott panasz, probléma esetén milyen orvoshoz kell vinni a gyereket és milyen gyorsan
Mamának és papának is jól jön a gyors válasz
• Új gyógyszert írtak fel, vajon lehet-e együtt szedni az eddigiekkel?
• Elfelejtettem bevenni egy gyógyszert, mi a teendő?
• Krónikus mozgásszeri panaszokkal mit lehet tenni, milyen fájdalomcsillapítót javasolt bevenni?
A megelőzés fontossága a mindennapokban
• Emésztési / mozgásszervi panaszaim vannak, milyen vizsgálatokra kellene elmennem?
• 40 év felett milyen szűrővizsgálatokat tanácsolnak?
• Életmódváltáson gondolkodom, hogyan kellene ennek nekikezdenem?
Elvesztem a gyógyszerek, oltások, étrendkiegészítők rengetegében
• Várandósság alatt is szedhetem az eddigi vitaminjaimat?
• Szezonális kérdések: nyáron kullancscsípés, egyéb rovarcsípés esetén mit tudok tenni?
• Nyaralás előtt milyen oltásokat kell beadatni? Milyen kalcium tablettát válasszak sportoláshoz?
Hogyan tudok regisztrálni?
Jelentkezz be a telekom.hu-n a Telekom fiókodba, majd a Magenta1 csoportod alatt kattints a Kedvezmények és kiegészítő szolgáltatások melletti Részletek gombra!
Keresd meg a Telekom Egészség kártyát és kattints a Részletek gombra.
A Regisztrálok gombra kattintva indítsd el a regisztrációt.
Hozd létre a Telekom Egészség fiókodat a partnerünk weboldalán, a telekomegeszseg.teladoc.hu-n és e-mailben erősítsd meg a regisztrációdat.
Hogyan érem el a Telekom Egészséget?
A fiókod létrehozása után mentsd el a könyvjelzőid közé a Telekom Egészség weboldalt, töltsd le az applikációt, vagy mentsd el a telefonszámot a névjegyeid közé, hogy szükség esetén kéznél legyen egy orvos.
Jelentkezz be a Telekom Egészség fiókodba a weboldalon.
Töltsd le a Telekom Egészség applikációt és lépj be a regisztrációkor megadott adatokkal:
Mentsd el a Telekom Egészség weboldalon elérhető telefonszámot és hívd az orvosokat hétfőtől-péntekig 8-20 óra között.
A Telekom Egészség szolgáltatást a Teladoc Hungary Kft. nyújtja
A Teladoc egy a New York-i tőzsdén jegyzett amerikai székhelyű nemzetközi egészségügyi szolgáltató, a világ egyik vezető virtuális egészségügyi szolgáltatója. A Teladoc Hungary Kft. 2006 óta működik Magyarországon. Több, mint 600 intézményben, 75 településen több ezer szakorvos tudásához biztosít hozzáférést és magánklinikákból, magán orvosi rendelőkből álló partnerhálózattal rendelkezik az ország minden megyéjében.
Gyakran ismételt kérdések
Ki biztosítja a Telekom Egészség szolgáltatást?
Telekom szerződött partnere, a Teladoc Hungary Kft. nyújtja a szolgáltatást. További információkat itt (www.teladoc.hu) találsz
a partnercégről. A szolgáltatás mögötti partner cég 175 országban jelen van nemzetközi szinten, Magyarországon pedig saját
orvosaikon túl több mint 600 magánegészségügyi szolgáltató több ezer orvosát tömörítik egy hálózatba.
Mit tartalmaz a Telekom Egészség szolgáltatás?
Telefonos orvosi tanácsadást, online orvosi tanácsadást, országos orvoskeresőt és időpontfoglalót, valamint online egészségi
állapot felmérést.
Hívhatom vészhelyzet esetén a Telekom Egészséget?
Vészhelyzet esetén a 112-es segélyhívó számot hívd, a Telekom Egészség nem segélyhívóként működik.
Helyettesíti a személyes orvosi vizsgálatokat a Telekom Egészég szolgáltatás?
Nem, a Telekom Egészség orvosi konzultációin nyújtott információk tájékoztató jellegűek, nem helyettesítik a személyes orvosi
vizsgálatot, így az is előfordulhat, hogy személyes vizsgálatokat ajánlanak számodra.
Ki jogosult a Telekom Egészség igénybevételére?
2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomagokkal rendelkező mobil havidíjas ügyfélként egy Telekom Egészség regisztrációra
vagy jogosult, amit aztán az egész családod használhat. Egy Telekom Egészség fiókhoz az egy lakcím alatt élő hozzátartozók
rendelhetők hozzá.
Ha nem havidíjas Magenta 1-es ügyfél vagyok – hanem bármilyen más előfizetésem van a Telekomnál – hogyan juthatok hozzá a
Telekom Egészséghez?
Jelenleg kizárólag a 2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomagokkal rendelkező mobil havidíjas ügyfeleknek érhető el a
Telekom Egészség szolgáltatást.
Valóban nem jár semmilyen díjjal a Telekom Egészség?
Havidíjas Magenta 1-es ügyfélként sem a regisztráció során, sem havonta nem kell fizetned a Telekom Egészség szolgáltatásért
(kivéve, ha személyes orvosi vizsgálatot foglalsz, valamelyik magánklinikára), csupán a hívás díja terhel téged díjcsomagod
aktuális paraméterei szerint. A szolgáltatás díja a számládban megjelenik, de azt 100%-ban jóváírjuk.
A Telekom Egészségen keresztül lefoglalt orvosi vizsgálatnak sem lesz költsége?
A Telekom Egészség szolgáltatás keretében megtalálhatod a preferenciáidnak és keresésednek megfelelő szolgáltatót és orvost,
sőt időpontot is foglalhatsz az adott orvoshoz - ez díjmentes, azonban a kiválasztott szolgáltatónál az ellátás költségei
- melyről az online felületen tájékozódhatsz – már téged terhelnek a vizsgálat vagy konzultáció helyszínén.
Megoszthatom-e a családtagjaimmal a szolgáltatást?
Igen, a Telekom Egészség fiókban hozzárendelhetőek a fő fiók alá az egy lakcímen élő hozzátartozók is. 18 év alatti hozzátartozókat
nem szükséges bevonni, a szülő eljárhat a gyerekorvosi kérdésekben a gyermek helyett, azonban regisztrálható a 16. életévét
betöltött gyermek is a fiókhoz, aki saját e-mail címmel és jelszóval önmaga is igénybe veheti az orvosi konzultációt. A családtagokat
kizárólag a telekomegeszseg.teladoc.hu weboldalon tudod hozzárendelni a fő fiókhoz.
Mire van szükség ahhoz, hogy telefonos orvosi konzultációt vehessek igénybe?
Magenta1 előfizetőként előzetesen regisztrálnod kell a Telekom Egészség szolgáltatásra, amit a Telekom Fiókodba történő belépéssel
tudsz megtenni (lsd. Fentebb)
Milyen telefonszámon zajlik a telefonos orvosi konzultáció?
A 06-1-776-7667 számot hívhatod az orvosi konzultációért, a Telekom ügyfélszolgálatán keresztül nem tudod igénybe venni az
orvosi konzultációt.
Milyen díjjal hívható a 06-1-776-7667 telefonszám?
A hívás normál díjazású.
A telefonos orvosi konzultációt igényelve ki fogja felvenni a hívást?
A hívást egy ügyfélszolgálati munkatárs veszi fel, aki az azonosítást követően egy tapasztalt gyakorló orvost kapcsol, így
rövid időn belül máris orvossal tudsz beszélni.
Milyen időszakban érhető el a telefonos és online orvosi tanácsadás?
Partnerünk orvosai munkanapokon reggel 8.00 és este 20.00 óra között állnak rendelkezésedre, de online természetesen bármikor
elküldheted a kérdéseidet, feltöltheted leleteidet, orvosaink legkésőbb a következő munkanap végéig válaszolni fognak azokra.
Amennyiben a rendelkezésre állási időn kívül telefonáltál kérjük ismételd meg hívásodat a következő rendelkezésre állási időben.
Az online orvosi tanácsadás során ki válaszol?
Minden esetben nagy tapasztalattal rendelkező gyakorló orvosok válaszolnak telefonon vagy e-mailen keresztül az online beküldött
kérdésekre is.
Szeretném lemondani a már lefoglalt időpontomat, mit kell tennem?
Az időpontok lemondására közvetlenül az egészségügyi szolgáltatónál van lehetőség. Kérjük vedd fel a kapcsolatot a szolgáltatóval
az Orvoskeresőben megadott elérhetőségeken.
Külföldről is hívhatom a Telekom Egészség hívószámát?
Igen, a szolgáltatást ugyanúgy eléred külföldről is, mint belföldről, azonban a hívás díja az adott hálózatra vonatkozó roaming
díjazás szerint számlázódik. Az online konzultációhoz adatkapcsolatra szükséged lesz külföldön is. Az orvoskereső azonban
kizárólag Magyarországon elérhető klinikákat tartalmaz.
Mi a teendő, ha technikai problémám van lelet feltöltéssel, orvoskereséssel és online konzultációval, egyéb szolgáltatáselemekkel?
Hívd a Telekom Egészség partnerét, a Teladoc Hungary Kft-t, a 06-1-776-7667 számon vagy írj e-mail a telekomegeszseg@teladoc.hu
címre.
Milyen formátumban tölthetek fel leletet, képet?
PNG, JPEG, PDF formátumban tudod feltölteni a leleteidet, képeidet.
Az eddig feltöltött képeimet, leleteimet, online konzultációimat vissza tudom nézni a Telekom Egészség fiókomban?
Nem, ezeket az információkat nem tudod visszakeresni. Amennyiben az online konzultációkor e-mailes választ választottál, úgy
az általad megadott e-mail címen tudod visszanézni az orvos válaszait.
Hányszor vehetem igénybe a szolgáltatást egy hónapban?
10 alkalommal veheted igénybe egy adott naptári hónapon belül. A Telekom partnere figyelmeztetni fog arra, ha elérted ezt
az igény mennyiséget, de súlyos és azonnali választ igénylő esetben ezt követően sem fogja megtagadni az orvosi tanácsadást.
Minden hónapban újra indul a 10 alkalom számolása, az adott hónapban fel nem használt alkalmak száma nem adódik hozzá a következő
hónapban igényelhető szolgáltatások számához.
Hányszor vehetem igénybe a szolgáltatást egy hónapban?
10 alkalommal veheted igénybe egy adott naptári hónapon belül. A Telekom partnere figyelmeztetni fog arra, ha elérted ezt
az igény mennyiséget, de súlyos és azonnali választ igénylő esetben ezt követően sem fogja megtagadni az orvosi tanácsadást.
Minden hónapban újra indul a 10 alkalom számolása, az adott hónapban fel nem használt alkalmak száma nem adódik hozzá a következő
hónapban igényelhető szolgáltatások számához.
Hogyan tudom törölni a Telekom Egészség fiókot?
A fiókod törléséhez hívd a Telekom Egészség partnerét, a Teladoc Hungary Kft-t, a 06-1-776-7667 számon. A Telekom Egészség
fiókod törlése után a szolgáltatásra való jogosultságod megmarad, ha ismét igénybe szeretnéd venni újabb regisztrációra van
szükséged.
Töröltem a Telekom Egészség fiókomat, miért maradt mégis fenn a számlámon?
A Telekom Egészség szolgáltatást a Magenta 1 kedvezménycsomag részeként díjmentesen biztosítjuk havidíjas Magenta 1 előfizetőinknek,
így a Telekom Egészség fiók törlése után is szerepleni fog a számládon a Telekom Egészség.
Mi történik a Telekom Egészség fiókommal, ha megszüntetem a Telekomnál a szolgáltatásaimat, vagy már nem leszek Magenta 1-es
ügyfél?
Ha már nem leszel előfizetőnk, vagy nem teljesíted a havidíjas Magenta 1 kedvezmény csomag kritériumait, megszűnik a jogosultságod
a Telekom Egészség szolgáltatásra is. Ebben az esetben amennyiben még van folyamatban levő konzultációd azt befejezheted,
utána azonban fiókod megszűnik.
Megrendelhető a Telekom Egészség szolgáltatás közvetlenül a Teladoc Hungary Kft.-nél?
Nem, a Telekom Egészség szolgáltatás kizárólag a Magyar Telekom Nyrt.-n keresztül rendelhető meg, jelenleg kizárólag a havidíjas
Magenta 1 csomaggal rendelkezőknek érhető el díjmentesen.
Hogyan tudok regisztrálni?
Jelentkezz be a telekom.hu-n a Telekom fiókodba, majd a Magenta 1 csoportod alatt kattints a Kedvezmények és kiegészítő szolgáltatások
melletti Részletek gombra. Keresd meg a Telekom Egészség kártyát és kattints a Részletek gombra. Majd a következő képernyőn
kezdd el a regisztrációt a Regisztrálok gombra kattintva. Hozd létre a Telekom Egészség fiókodat, és az e-mailben kapott linkre
kattintva erősítsd meg a regisztrációdat.
A regisztráció után mennyi idő elteltével tudom használni a Telekom Egészséget?
A regisztrációdat meg kell erősítened az általad a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail-en keresztül. A
regisztráció megerősítése után már azonnal tudod használni az orvosi konzultációt.
Mindenképp kell regisztrálnom a Telekom Egészség használatához?
Igen, mert a telefonos konzultáció elején be kell azonosítanod magad neved és születési dátumod megadásával. Az online elérhető
szolgáltatásokat pedig saját Telekom Egészség fiókodon keresztül érheted el.
Regisztrálni az applikációból is tudok?
Nem, a regisztrációt kizárólag a telekom.hu-ról bejelentkezve, a Telekom Fiókodból tudod elindítani. Sem a Telekom applikációból,
sem a Telekom Egészség applikációból nem tudod elvégezni a regisztrációt.
Problémám van a regisztrációval, kihez forduljak?
Hívd a Telekom ügyfélszolgálatát a 1414-en vagy írj e-mail az ugyfelszolgalat@telekom.hu címre.
Beregisztráltam, mégsem tudok belépni a Telekom Egészség fiókomba, mi a teendő?
Lehetséges, hogy nem erősítetted meg a regisztrációdat a kapott e-mailben, először ellenőrizd le, hogy elvégezted-e a megerősítést.
Amennyiben megerősítetted a regisztrációdat, de még mindig nem tudsz belépni hívd a 06-1-776-7667 telefonszámot, vagy írj
e-mailt a telekomegeszseg@teladoc.hu címre.
Rosszul adtam meg az e-mail címemet a regisztráció során, mi a teendő?
Hívd a Telekom Egészség partnerét, a Teladoc Hungary Kft-t, a 06-1-776-7667 számon vagy írj e-mail-t a telekomegeszseg@teladoc.hu
címre.
Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő?
A telekomegeszseg.teladoc.hu Belépés gombra kattintva megtalálod az Elfelejtettem a jelszavam funkciót, erre kattintva tudsz
új jelszót kérni a regisztrációkor megadott e-mail címedet megadva. Az új jelszót e-mailben megküldjük neked.
Szeretném megváltoztatni a regisztráció során megadott e-mail címet, hol tudom ezt megtenni?
A korábban megadott e-mail címet bármikor módosíthatod a telekomegeszseg.teladoc.hu belépést követően, a jobb felső sarokban
megjelenő gombra, majd az Email cím megváltoztatása lehetőségre kattintva.
Tudok közvetlenül a Teladoc Hungary Kft. oldalán keresztül is regisztrálni és belépni aztán a Telekom Egészségbe?
Nem, a regisztrációt csak a Telekom Fiókodba belépve (telekom.hu bejelentkezés) tudod elindítani a Telekom Egészség kártyán
található "Regisztráció” gombra kattintva. A szolgáltatás használatához pedig a telekomegeszseg.teladoc.hu-n keresztül kell
belépned.
Hogyan tudom a családtagjaimat is hozzáadni a Telekom Egészséghez?
Bejelentkezés után a profilodra kattintva a “Hozzátartozók kezelése” menüponton belül hozzáadhatod a veled egy lakcímen lakó
hozzátartozóidat. A hozzátartozóid személyazonosító adataira (név, születési dátum) azért van szükség, mert ha telefonos konzultációt
vennének igénybe nekik is azonosítani kell magukat a hívás elején. Nagykorú hozzátartozó esetén e-mail cím megadása is kötelező,
így lesz egy saját al-fiókja a hozzátartozónak is.
Honnan tudom letölteni az applikációt?
App storeból és Google Playből is letölthető a Telekom Egészség díjmentes applikáció.
Regisztrálni az applikációból is tudok?
Nem, a regisztrációt kizárólag a telekom.hu-ról bejelentkezve, a Telekom Fiókodból tudod elindítani. Sem a Telekom applikációból,
sem a Telekom Egészség applikációból nem tudod elvégezni a regisztrációt.
Minden szolgáltatáselemet tudok használni az applikációból is?
Igen, minden szolgáltatáselem elérhető a Telekom Egészség applikációban is.
Nem találom, hogy hol kell regisztrálni a Telekom Egészségre, mi a teendő?
Keresd a Telekom ügyfélszolgálatát a 1414-en vagy chaten keresztül, illetve nézd meg a http://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/telekom-egeszseg
Hogyan tudok regisztrálni részét.
Technikai problémám akadt a regisztráció során, mi a teendő?
Keresd a Telekom ügyfélszolgálatát a 1414-en vagy chaten keresztül,
A Telekom Egészség szolgáltatás használata során problémát tapasztaltam
Hívd a Telekom Egészség partnerét, a Teladoc Hungary Kft-t, a normál díjas 06-1-776-7667 számon vagy írj e-mail a telekomegeszseg@teladoc.hu
címre.
Nem veszik fel a hívásomat, mit csináljak?
Elképzelhető, hogy a rendelkezésre állási időn kívül telefonáltál, partnerünk munkatársai munkanapokon reggel 8.00 és este
20.00 óra között állnak rendelkezésedre. Ha rendelkezési állási időn belül telefonáltál, akkor is előfordulhat, hogy valamennyi
kezelő foglalt, ebben az esetben visszahívást tudsz kérni a telefonhívásban és 1 munkaórán belül visszahívnak.
* A Telekom Egészség szolgáltatás kizárólag a 2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomag esetén érhető el.