Egyenlegfeltöltés bankon keresztül – Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi ajánlatok
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Hogyan töltsem fel az egyenlegem bankon keresztül?

Egyenleged feltöltheted internetbankon keresztül, a CIB és OTP bank telefonos ügyfélszolgálatán és bankautomatánál.

Feltöltés internetbankon keresztül

Lépj be az internetbankodba és keresd meg a Mobilfeltöltés menüpontot.

Ha még nincs mentve telefonszám, add meg azt a számot, amire feltöltenél majd válaszd ki a Telekom szolgáltatót.

Válaszd ki azt az címletet, amennyiért szeretnéd feltölteni az egyenleged majd kattints a feltöltésre.

A bank automatikusan levonja az összeget a számládról, mi pedig SMS-ben értesítünk a feltöltés sikerességéről.

A címletek rendelkezésre állási ideje 366 nap, kivéve az 1500 Ft-osat (120 nap).

Feltöltés bankautomatánál

Helyezd a bankkártyádat az automatába, majd a PIN-kódod megadása után válaszd a Telefonegyenleg feltöltést.

Válaszd ki a Telekom (egyes készülékeken: T-Mobile) menüpontot, majd azon belül az univerzális egyenleg menüpontot.

Válaszd ki a feltölteni kívánt címletet és azt a telefonszámot, amelynek egyenlegét szeretnéd feltölteni. A bankkártya- és a telefonszám ellenőrzése után az univerzális egyenleg feltöltése azonnal megtörténik.

Az univerzális egyenleg feltöltésről SMS-ben értesítést küldünk a feltöltött számra.

A címletek rendelkezésre állási ideje 366 nap, kivéve az 1500 Ft-osat (120 nap).

Feltöltés CIB és OTP telefonos ügyfélszolgálatán

Hívd fel Mobilbankod: az OTP bank esetében hívd a (06 1) 366 6666 telefonszámot, CIB bank esetében a (06 1) 424 2242-t.

A hívást követően el kell végezned egy általános azonosítást, ezután a menüpontokból válaszd ki a Mobilfeltöltés menüpontot.

Add meg a feltöltendő telefonszámot és az összeget a bank munkatársának és ő feltölti a kártyádat.

A feltöltés sikerességéről SMS-ben értesítünk.

A címletek rendelkezésre állási ideje 366 nap, kivéve az 1500 Ft-osat (120 nap).

  • Feltöltés internetbankon keresztül
  • Feltöltés bankautomatánál
  • Feltöltés CIB és OTP telefonos ügyfélszolgálatán

Lépj be az internetbankodba és keresd meg a Mobilfeltöltés menüpontot.

Ha még nincs mentve telefonszám, add meg azt a számot, amire feltöltenél majd válaszd ki a Telekom szolgáltatót.

Válaszd ki azt az címletet, amennyiért szeretnéd feltölteni az egyenleged majd kattints a feltöltésre.

A bank automatikusan levonja az összeget a számládról, mi pedig SMS-ben értesítünk a feltöltés sikerességéről.

A címletek rendelkezésre állási ideje 366 nap, kivéve az 1500 Ft-osat (120 nap).

Helyezd a bankkártyádat az automatába, majd a PIN-kódod megadása után válaszd a Telefonegyenleg feltöltést.

Válaszd ki a Telekom (egyes készülékeken: T-Mobile) menüpontot, majd azon belül az univerzális egyenleg menüpontot.

Válaszd ki a feltölteni kívánt címletet és azt a telefonszámot, amelynek egyenlegét szeretnéd feltölteni. A bankkártya- és a telefonszám ellenőrzése után az univerzális egyenleg feltöltése azonnal megtörténik.

Az univerzális egyenleg feltöltésről SMS-ben értesítést küldünk a feltöltött számra.

A címletek rendelkezésre állási ideje 366 nap, kivéve az 1500 Ft-osat (120 nap).

Hívd fel Mobilbankod: az OTP bank esetében hívd a (06 1) 366 6666 telefonszámot, CIB bank esetében a (06 1) 424 2242-t.

A hívást követően el kell végezned egy általános azonosítást, ezután a menüpontokból válaszd ki a Mobilfeltöltés menüpontot.

Add meg a feltöltendő telefonszámot és az összeget a bank munkatársának és ő feltölti a kártyádat.

A feltöltés sikerességéről SMS-ben értesítünk.

A címletek rendelkezésre állási ideje 366 nap, kivéve az 1500 Ft-osat (120 nap).

Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

  • Nyilatkozat
  • Testreszabás
  • A sütikről

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.

Sütik részletei és beállításai:

Működéshez szükséges
Mindig aktív

Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.

Marketing célú

A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.

Statisztikai célú

Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.

Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.

Részletes sütitájékoztató/Partnerek