Rendszeres feltöltést a Telekom alkalmazásban vagy a Telekom weboldalán belépve tudod elindítani.
Első lépésként javasoljuk, hogy állíts be magadnak e-mail címet a Telekom fiókodba, amire a rendszeres feltöltésről értesítéseket fogunk küldeni.
A rendszeres feltöltés beállításakor mindenképpen szükséges elmenteni egy bankkártyát a Telekom fiókodban, ha eddig még ezt nem tetted meg végezd el itt.
Rendszeres feltöltés beállítása során választhatsz, hogy milyen gyakorisággal induljon automatikusan a feltöltésed:
- 7, 14, 30, 60 vagy akár 90 naponta történő időzítés esetén az első feltöltés a beállítás napján valósul meg
- A hónap egy megadott napját is választhatod, például minden hónap 12-ét. Az első feltöltés a hónap kiválasztott napján fog megtörténni.
Rendszeres feltöltést a Fizetési beállítások oldalon állíthatod be.
Maximálisan feltölthető összeg 30 nap alatt: 75 000 Ft.
Rendszeres feltöltést a saját telefonszámodra, de akár mások telefonszámára is beállíthatsz, arra azonban figyelj, hogy maximum 5 db rendszeres feltöltést tudsz beállítani a Telekom fiókodba.
Hol tudom megtekinteni és módosítani a rendszeres feltöltésem?
A rendszeres feltöltési beállításod megtekintheted vagy törölheted is, de a beállításaid módosítására csak a Telekom weboldalon van lehetőség.
A Telekom weboldalon módosíthatod:
- a feltöltendő összeget
- a feltöltés gyakoriságát
- az elmentett bankkártyát
Ha a rendszeres feltöltés gyakoriságát módosítod, a naponta történő időzítés esetén az első feltöltés már a módosítás napján megvalósul. Arra azonban figyelj, hogy azon a napon amikor a feltöltés esedékes már nem tudod módosítani a beállításokat.
Hol tudom megtekinteni a korábbi feltöltési tranzakcióimat?
Minden korábbi tranzakciót, legyen az sikeres vagy sikertelen, nyomon követhetsz a feltöltésnaplóban.
Előfordulhat, hogy nem sikerül a rendszeres feltöltés?
Igen előfordulhat, hogy egy adott feltöltés nem valósul meg, melynek okai lehetnek, például:
- a bank elutasítja a fizetést, lejárt a bankkártya, vagy átlépted a vásárlási limitedet
- túllépted a Dominod maximálisan feltölthető vagy felhasználható egyenlegét
Sőt olyan is előfordulhat, hogy a rendszeres beállításod megszüntetésre kerül, például:
- más nevére végezted el a Domino kártyád adategyeztetését és így megváltozott a Dominod előfizetője
- a számodat másik szolgáltatóhoz vitted át
- Dominoról havi díjas előfizetésre váltottál
Rendszeres feltöltés változásairól, illetőleg a sikeres és sikertelen feltöltésekről e-mailben tájékoztatunk.