
Oldalunkon segítséget találsz TV szolgáltatásodhoz szükséges eszközeidbeállításához
A futár két dobozt fog átadni részedre, melyek egyikében Telekom TV-hez kapcsolódó SmartBox-ot vagy IPTV set top box-ot és kiegészítőit, a másikban pedig az összeszereléshez szükséges kábeleket és útmutatókat találod.
Távirányító csere esetén egy új távirányítót és a hozzá
tartozó útmutatókat szállítja ki számodra a futár.1 db SmartBox vagy IPTV set top box1 db távirányító1 db tápegység.
Szereld magad csomagjaidat GLS futárszolgálattal szállítjuk ki számodra díjmentesen, a hibabejelentésed feldolgozását
követő 24 órán belül.
A kiszállítás státuszáról (átadásra került a futárszolgálatnak, mikor érkezik a futár) folyamatos tájékoztatást kapsz.
Hétköznapokon 8:00-17:00 között
Ahová Te szeretnéd, mi kiszállítjuk.
A küldemény érkezésének időpontjáról GLS-től fogsz értesítést kapni.
Hibabejelentésedet nyomon követheted a Telekom alkalmazásban.
A Te biztonságod érdekében a kiszállított csomagodat csak te veheted át személyi okmány bemutatásával.
A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.
Szolgáltatásodhoz átvett eszközödet szereld össze minél előbb, hogy hibád elháruljon, hogy azok előnyeit már ma élvezhesd!
Minden nap 8 és 20 óra között készséggel állnak rendelkezésedre a 06 80 404 050-es, díjmentesen hívható telefonszámon.
Hívás indításaA boxokhoz és távirányítókhoz kapcsolódó útmutatókat itt találod
kérjük figyelj arra, hogy az alábbi sorrendet kövesd az összeszerelésnél!
Első lépésként a kapott összeszerelési útmutató alapján helyezd üzembe a digitális elosztót (modemet). Győződj meg róla, hogy az internetkapcsolat működik!
Második lépésként csatlakoztasd vezetékes kapcsolattal a SmartBox-ot vagy set top box-ot a digitális elosztóhoz (modemhez), majd kapcsold be a következő részben leírtak szerint és menj végig a bejelentkezési folyamaton!
A SmartBox először a hálózathoz csatlakozik. Ezt követően a képernyőn megjelenő utasításokat követve kapcsold össze a távirányítót a SmartBox-szal.
A sikeres összekapcsolás után elsőként állítsd be a SmartBox alapfunkcióit, mint a menü nyelvét, a hálózati kapcsolatot és a Google-fiók bejelentkezést, amennyiben szeretnéd elérni a Google szolgáltatásait, vagy alkalmazásokat letölteni a SmartBox-ra.
Utolsó lépésként aktiváld Telekom TV szolgáltatásodat a Bejelentkezés gombra kattintva! Használd ki, hogy már teljes átjárást biztosítunk a kisképernyő és a SmartBox között, bővebb információért látogass el ide.
Az IPTV set top box először a hálózathoz csatlakozik.
A set top box már installálva érkezik hozzád, így az automatikus létesítés megkezdéséhez nyomd meg a távirányítón található OK gombot, majd a folyamat végén még egyszer tedd ugyanezt.
Amennyiben régi set top box-odat új, modernebb eszközre vagy SmartBox-ra cserélted, úgy bizonyos esetekben a régi eszközt vissza kell küldened.
A lecserélt, Telekom tulajdonába tartozó eszközöket 8 munkanapon belül kell visszaküldened.
Telekom fiókban és a havi számlán megtalálható 9 jegyű azonosító
*Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.
A visszaküldendő eszközöket csomagold be, lehetőleg a régi vagy az új készülék dobozába.
Vidd el bármelyik csomagfeladást biztosító postahelyre, és mutasd be a Visszaküldési tájékoztatót.
A postán előre megcímzett dobozt fogsz kapni, amire csak az internet szolgáltatásra vonatkozó MT-ügyfélazonosítót kell ráírnod. Tedd bele az összekészített csomagot és a tájékoztatót, és add fel ingyen!
8 napon belül, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000Ft értékben, a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!
Készítsd össze otthon a meglévő eszközöket, leírásokat és dobozokat.
Kollégáink átveszik tőled a készüléket, és intézik a további folyamatot.
Szükséges okmány, azonosító: személyi igazolvány.
8 napon belül, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000Ft értékben, a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!
Oldalunkon segítséget találsz otthoni internet szolgáltatásodhoz szükséges digitális elosztód (modemed) beállításához.
A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütik részletei és beállításai:
Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.
A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek