Készülék függetlenítése

A Telekomnál online néhány perc alatt is kezdeményezheted készüléked függetlenítését.

Elegendő megadnod a legfontosabb adatokat, és várhatóan 1 munkanapon belül SMS-ben tájékoztatunk a függetlenítés megtörténtéről, illetve az ezzel kapcsolatos további teendőkről.

Fontos!

  • Mobilszámként azt a hívószámot add meg, amelyre a visszaigazoló SMS-t szeretnéd megkapni. Kérünk, hogy az előhívószámot és a 7 számjegyű mobilszámot egyaránt add meg (pl. 30 1234567).
  • Pontosan add meg a telefonhoz tartozó IMEI számot, elküldés előtt mindenképpen ellenőrizd! Elütés vagy hibás szám esetén a függetlenítésre nem kerülhet sor.
  • Készüléked IMEI számát egyszerűen lekérdezheted a hívásindításként megadott *#06# kóddal.
  • Pontosan add majd meg a feloldó kódot amit SMS-ben küldünk (iPhone, Apple termékekre ez nem vonatkozik), mert többször hibásan megadott kód esetén a készülék a letiltott feloldó kódra újabb feloldó kódot fog kérni (készülék típusonként eltérő lehet: MCK/PUK kód vagy “Network Lock” vagy “Service Provider lock” kód), amit a készülékgyártó ad majd meg.
  • Amennyiben elrontottad a feloldó kódok beütését a készülék függetlenítéskor, úgy jelezd ügyfélszolgálatunkon a problémát, és felvesszük a gyártóval a kapcsolatot. Letiltott feloldó kód esetén SMS-ben fogunk tájékoztatni mindkét kódról, melyet a következő sorrendben kell majd megadnod a készüléken: először az MCK/PUK kódot kell megadni, majd a SIM lock feloldó kódot.