ELŐFIZETŐ ÁLTAL KÉRT SET TOP BOX CSERE

Ügyfeleinknek abban az esetben, ha IPTV-szolgáltatásukhoz Felvétel opciót rendelnek set top box cserére van szükségük. A jövőben az ilyen jellegű set top box cseréket már bárki – Telekom szakértőink segítsége nélkül – egyszerűen, gyorsan elvégezheti otthonában.

Hogyan vehetem igénybe?

  • A Felvétel opció megrendelésekor
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon, a Magyar Telekom hálózatából díjmentes 1414-es telefonszámon
  • Telekom üzleteinkben

Hogyan történik a beüzemelés?

  • Jelezd set top box cserére vonatkozó igényedet ügyfélszolgálatainkon, a 1414-es telefonszámon vagy bármelyik Telekom üzletünkben.
  • Az igény feldolgozását követően a GLS futárszolgálat 3 munkanapon belül kiszállítja az új set top box-ot.
  • A kiszállításra alapesetben reggel 8 óra és délután 5 óra között kerül sor. A csomagküldő szolgálat az IPTV szolgáltatás telepítési címére szállítja ki a készüléket, ami nem jár többletköltséggel. Az időpont további egyeztetése, módosítása, a kiszállítási cím megváltoztatása a szolgáltatás választását követően már csak a futárszolgálaton keresztül bonyolítható.
  • Miután átvetted az új készülékedet az ahhoz mellékelt használati útmutató alapján azonnal be is üzemelheted saját magad a set top box-ot

Mit tartalmaz a csomag?

  • 1 db set-top-box
  • 1 db távirányító
  • Szerelési útmutató
  • Visszaküldési tájékoztató
  • Telepítési útmutató

Nem sikerült beüzemelned készülékedet, vagy további kérdéseid lennének a beüzemeléssel kapcsolatban?

Hívd 8 és 20 óra között a díjmentes 06 80 40 40 50-es telefonszámunkat, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, illetve kérheted a Otthoni szakértői opciónkat is. Ebben az esetben a Telekom szakértői helyszíni kiszállással végzik el a set top box cseréjét, melynek díja 5000 Ft.

Régi készülék visszaküldése

Postai úton történő feladás

  • Amennyiben régi készülékedet postán szeretnéd visszaküldeni, feladhatod bármely csomagfeladási lehetőséget kínáló postahelyen, a Telekom által biztosított dobozban 8 munkanapon belül. A csomagra csak az IPTV szolgáltatásra vonatkozó MT-ügyfél-azonosítót kell ráírnod, amelyet számlád első oldalán találsz meg.
  • Kérjük, hogy a régi készüléket, annak tápegységét és a távirányítóját is helyezd be a dobozba, majd csomagold be a dobozban található „Set top box visszaküldési tájékoztatóval” együtt.
  • A postai szolgáltatás díjmentes.

Eszközök leadására Telekom üzletekben is lehetőséged van, ahol kollégáink segítenek a visszavételben. A leadáshoz ebben az esetben is szükség van az azonosításodra, így kérjük, hogy a szükséges személyi okmányaidat mindenképp vidd magaddal.

Fontos, hogy a lecserélt eszközeidet a meghatározott időn belül mindenképp küld felénk vissza, valamely fent említett módon, egyéb esetben az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

Fontos!
Abban az esetben, ha az előírt határidőn belül nem érkezik vissza részünkre a régi készülék, továbbá annak tápegysége és távirányítója, akkor a TV ÁSZF 12.2. pontja alapján átalány-kártérítést számolunk fel.