Kezdjük azokkal a leggyakrabban felmerülő témákkal, melyeket Vanda gyorsan, ügyintéző közreműködése nélkül is kezelni tud:
- Bekapcsolja számodra az általad választott kiegészítő mobilinternetet, akár feltöltőkártyás, akár havi díjas mobil előfizetésed van.
- Információt ad a folyamatban lévő megrendelésed állapotáról.
- Ha hibát tapasztalsz, vonalvizsgálatot végez, szükség esetén hibajegyet rögzít.
- Tájékoztatást ad az egyenlegedről: megtudhatod, hány lebeszélhető perced maradt, mennyi adatforgalmat használhatsz még fel, továbbá információt kérhetsz az előző havi számlád végösszegéről is.
- Segítségével könnyedén lecserélheted jelszavaidat, legyen szó wifi, webtárhely, internet vagy e-mail azonosítóról.
A témaköröket folyamatosan bővítjük, így egyre több kérdésedet tudja majd Vanda önállóan megválaszolni.
Azon kívül, hogy Vanda számos igényt tud kezelni, más fontos feladata is van: megtalálja Neked a legmegfelelőbb ügyintézőt, aki segítségedre lesz az ügyintézés során. Ahhoz, hogy ezt meg tudja tenni, a te közreműködésedre is szükség van!