Szabd személyre a tévézést a Telekom TV-n: a Record&Go funkció segítségével rögzíts műsorokat, állítsd meg, tekerd vissza vagy kezd újra az elejétől az élő műsorokat.
Az egyes műsorok esetében a funkciók használata a médiaszolgáltatók engedélyétől függ, amiről többet az egyes funkciók részletes leírásánál találsz.
A Telekom TV felhő alapú szolgáltatásban lehetőség van a műsorok, illetve tartalmak legfeljebb 90 napos időtartamú rögzítésére. A felvételeket rögzítését vagy lejátszását nem csak a SmartBox-on, hanem az otthonodtól távol a Telekom TV GO alkalmazásban is bármikor el lehet indítani.
Felvételt többféleképpen is indíthatsz:
• A legegyszerűbb, ha a nézett műsoron megnyomod a távirányító felvétel gombját.
• Ha nem az éppen futó műsort szeretnéd rögzíteni, nyisd meg a Műsorújságot a távirányító Guide gombjával, válaszd ki a műsort, és nyomd meg a Felvételt!
• 30 óra felvételt tudsz rögzíteni a felhőbe, függetlenül attól,
hogy SD vagy HD minőségben indítasz felvételt.
• Ha ez nem lenne elegendő, további 100 órát vehetsz fel a Record&Go Extra kiegészítő megrendelésével 490 Ft-os havidíjért. (részletek lejjebb)
• A felvételeket max. 90 napig tárolhatod, utána automatikusan törlődnek. Néhány csatorna vagy műsor esetén a felvételek legfeljebb 30 napig tárolhatók.
• Ha elfogy a tárhelyed, a legrégebben rögzített felvételek automatikusan törlődnek, hogy új műsorokat vehess fel.
• Az automatikus törlést megelőzheted, ha a felvételt megtartásra jelölöd be (a maximum 90 nap figyelembevételével), vagy saját magad törlöd a már nem szükséges felvételeket.
• Nem minden műsor rögzíthető. Erről a műsor információs oldalán és a Műsorújságban is találsz információt.
• Bizonyos csatornáknál a tartalomtulajdonosi engedélyek miatt a felvételek visszajátszása során nem tudsz előretekerni a rögzített műsorban. Részletek
A Record&Go felhő alapú megoldásának előnye, hogy a tartalomtulajdonosi engedélyektől függően a futó műsorokat bármikor visszatekerheted függetlenül attól, hogy azokat már nézted-e korábban.
• A távirányító tekerés gombjainak vagy nyilak használatával tudsz tekerni a műsorban.
• Egyszeri megnyomásra 10 másodpercet ugrik az időben, folyamatosan nyomva tartva pedig teker.
• A visszatekerés a műsorok Műsorújság kezdő időpontjáig tekerhetőek vissza maximum 120 perc erejéig, de bármelyik eszközödön.
• A funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el.
Ha lemaradtál egy műsor kezdetéről és nem akarsz a visszatekeréssel bajlódni, válaszd a műsorok újraindítását, amivel egyből a Műsorújság szerinti kezdő időpontra ugorhatsz.
• A nézett műsoron nyomd meg az OK gombot,
• Majd válaszd ki az Újrakezd ikont az idővonal alatt.
• A funkció csak az éppen futó műsoroknál elérhető, de nem minden csatornán vagy műsornál.
• Bizonyos csatornákon az újraindítást követően nem tudsz előretekerni, de az élő TV adásra bármikor visszaugorhatsz.
Ha rendelkezel Telekom TV L vagy L+HBO Max csomagokkal ez esetben az alap Record&Go funkció elérhető a számodra díjmentesen.
díjmentes
részletekA funkciót meglévő csomagod mellé kiegészítő szolgáltatásként is igénybe veheted havidíjért ha nincs Telekom TV L vagy L+HBO Max csomagod.
690 Ft/hó
részletekPlusz 100 órányi tárhelyet biztosítunk a felvételre engedélyezett tartalmaidnak. A Record&Go funkció igénybevétele után érhető el további díjért cserébe.
490 Ft/hó
részletekA csatornák és azon belül a műsorok rögzíthetősége tartalomtulajdonosi engedélytől függ, ami műsoronként is eltérhet.
A csatornánként elérhető funkciók ebben a dokumentumban találhatóak.
Amennyiben meglévő IPTV előfizetésed mellé olyan opciókat (pl 4K vagy Record&Go) választasz, amelyek csak a Telekom TV-n érhetők el otthoni internet előfizetésre és a meglévő set-top-box-od helyett Android alapú SmartBox-ra lesz szükséged. Ez azt is jelenti, hogy a Felvétel opcióval felvett tartalmaidat nem fogod tudni megtartani, azok elvesznek! A cserefolyamat lépéseiről részletes tájékoztatást kapsz. A meglévő set-top-box leadására személyes vagy postai úton is lehetőséged lesz a létesítést követő 8 napon belül, díjmentesen. Amennyiben új funkciók nélkül csak TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni (vezetékes internet nélkül), akkor hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon.
A tartalmak felhőbe való rögzíthetősége a TV csatornák engedélyétől függ. Ezek a jogok a TV-csatornán műsoronként is eltérhetnek (pl: A csatorna elérhető Record&Go szolgáltatásban, azonban egy adott műsora nem rögzíthető). A Record&Go elérhetősége az elektronikus Műsorújságban a műsorok mellett külön-külön jelölve van.
A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütik részletei és beállításai:
Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.
A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek