Hívásátirányítás feltétel nélkül
Ha távolléted miatt nem tudod fogadni az állomására érkező hívásokat, átirányíthatod azokat egy aktiváláskor megadott másik távbeszélő-állomásra. PSTN és ISDN telefon esetén ilyenkor egy különleges tárcsahang figyelmeztet, hogy hívásaidat átirányítottad. Átirányítás közben is telefonálhatsz készülékedről, mert az csak a bejövő hívásaira vonatkozik. A hívás átirányított szakaszának díját Te fizeted.
Aktivált átirányítás alatt nem használható a Hívásvárakoztatás.
Hívásátirányítás foglaltság esetén
Ha saját vonalad foglalt, bejövő hívásaid automatikusan átirányítódnak az általad megadott telefonszámra. Ha vonalad szabad, nem történik átirányítás. Bekapcsolt átirányítás esetén is telefonálhatsz készülékéről, mert az csak a bejövő hívásaidra vonatkozik. A hívás átirányított szakaszának díját Te fizeted.
A hívásátirányítás sikerességét egyszerűen ellenőrizheted, ha felhívod saját telefonszámodat. Ekkor az a szám fog jelentkezni, ahová az átirányítást kérted. Az átirányítás helyének módosításához nem kell törölnöd a régi számot. Billentyűzd be az új hívószámot a fentiek szerint, és a régi automatikusan törlődik.Bekapcsolt átirányítás közben nem használható a Hívásvárakoztatás.
Hívásátirányítás „nem felel” esetén
Azokat a hívásokat, melyekre megadott időn belül nem felelsz, átirányíthatod az aktiváláskor megadott másik telefonszámra.
Amennyiben meg szeretnéd adni, hogy hány másodperces kicsengetés után kezdődjék az átirányítás, akkor szolgáltatás bekapcsolásakor megteheted (pl. 30, ez kb. 7-8 csengetés), az alapbeállítás 20 másodperc.
Ekkor a következők szerint kapcsold be a szolgáltatást: *61*telefonszám (06 és körzetszámmal)*másodperc#
- Aktív átirányítás alatt csak azok a hívások kerülnek átirányításra a megadott számra, melyekre a megadott időn belül nem válaszolsz.
- A szolgáltatás a bejövő hívásokra vonatkozik, ezért továbbra is lehet telefonálni az állomásról.
- A hívás átirányított szakaszának díját Te fizeted.