Streamelj filmeket és sorozatokat
otthonod kényelméből,
egyidejűleg akár több képernyőn!
Letölthető Telekom TV SmartBoxra
Nézd kedvenc tartalmaidat Telekom TV SmartBoxon, okostévén, mobilon, tableten vagy laptopon!
Gyerekmenü
A fiókban különálló Gyereksarok menüt találsz, kifejezetten kicsiknek való tartalmakkal.
Egy fiók, több profil
Oszd meg Netflix-fiókodat a veled egy háztartásban élőkkel, és hozzatok létre személyes profilokat.
Reklámmegszakítások nélkül
A tartalmakat megszakítások nélkül, reklámmentesen érheted el.
Meglévő Netlix-fiók összekapcsolása
Regisztrálj már meglévő Netflix-fiókod e-mail-címével, és folytasd a streamelést, ahol abbahagytad!
Rendeld meg a Netflix szolgáltatást
Pár lépésben összeszedtük, hogy mire figyelj
a
Telekomos Netflix szolgáltatás igénybe vételénél:
Segítségre van szükséged?
A leggyakoribb kérdések a Netflix szolgáltatással kapcsolatban:
Újra kell regisztrálnom a Telekomon keresztül, ha már van Netflix-fiókom?
Igen, a Telekomon keresztül vásárolt Netflix előfizetés használatához regisztrálnod kell a Telekom fiókodon keresztül, ehhez kövesd a regisztrációs lépéseket fentebb. Ebben az esetben a meglévő Netflix-fiókodhoz tartozó e-mail-címet és jelszót add meg.
Megtalálhatóak lesznek a korábbi megtekintési előzményeim és saját lejátszási listák, ha regisztrálok a Telekomon keresztül?
Igen, amennyiben a regisztrációs folyamat során a már meglévő Netflix-fiókodhoz tartozó e-mail-címmel regisztrálsz, úgy az abban a fiókban található profilok és adatok automatikusan szinkronizálásra kerülnek.
Már előfizettem a Netflixen keresztül. Ebben az esetben hogyan kapcsolhatom össze a már meglévő fiókomat a Telekomos előfizetéssel?
Ebben az esetben nem szükséges lemondani a meglévő Netflix előfizetést, de figyelj a fizetési fordulónapokra. Miután a Telekomon keresztül megrendelted a Netflix szolgáltatást, a használatához a már meglévő e-mail-címeddel regisztrálj a Telekom fiókban, ehhez kövesd a lépéseket a fentebb leírtak szerint. A regisztráció véglegesítésével a számlázás automatikusan átáll és onnantól a Telekomos számlán keresztül fogod a Netflix szolgáltatásodat fizetni. A Telekomon keresztül vásárolt Netflix szolgáltatás lemondása esetén, a Netflix-fiókodban megadott fizetési módra áll vissza a számlázás.
Mi történik, ha lemondom Telekomos Netflix szolgáltatásomat?
Lemondás esetén Netflix-fiókod megmarad, de a továbbiakban nem fogsz tudni tartalmakat lejátszani. Amennyiben Netflix-fiókodhoz van bankkártya vagy egyéb fizetési mód beállítva, úgy a számlázás automatikusan visszaáll az eredeti fizetési módra, szolgáltatásod megszakítás nélkül fog tovább működni.
Nem tudok bejelentkezni a Netflix-fiókomba, rossz e-mail-címet adtam meg vagy elfelejtettem a regisztrációhoz használt e-mail-címem, ilyenkor mit tegyek?
Lépj be Telekom -fiókodba, és ott keresd mobil vagy TV-szolgáltatásod kiegészítő szolgáltatásainál a Netflix regisztrációs kártyát. Amennyiben már regisztráltál a Telekomon keresztül, úgy a kártyán megjelenik egy „Nem tudok bejelentkezni” link, amin keresztül hozzáférhetsz a regisztrált Netflix fiókodhoz, illetve visszaállíthatod az elfelejtett jelszót. Amennyiben csak elfelejtetted a Netflix-fiókodhoz tartozó jelszót, kattints: Elfelejtettem az e-mail-címemet/jelszavamat
Hogyan módosíthatom a Netflix csomagomat?
A módosításhoz lépj be a Telekom-fiókodba vagy Telekom alkalmazásba és keresd meg azt a mobil vagy otthoni szolgáltatást, amihez a Netflixet vásároltad. Ott a Kiegészítő szolgáltatások között válaszd ki a megfelelő Netflix csomagot és rendeld meg. Netflix csomagodat a www.netflix.com-ra belépve a fiókodban található Díjcsomagadatok menüpontban is módosíthatod.
Vásárolhatok vendégfelhasználói fiókokat, ha a Telekomon keresztül regisztrálok a Netflixre? Mi történik a meglévő Netflix-fiókomhoz tartozó vendégfelhasználók fiókjával?
Telekomon keresztül vásárolt Netflix szolgáltatáshoz nem tudsz vendégfelhasználói fiókokat vásárolni. Abban az esetben, ha már meglévő Netflix-fiókoddal szeretnél regisztrálni, a vendégfelhasználói fiókok automatikusan törlésre kerülnek. A Vendégfelhasználói fiókok kezeléséről és azok megóvásáról itt tudsz tájékozódni: Vendégfelhasználók | Netflix Ügyfélszolgálat
Mobilinternetet használok, generál-e adatforgalmat a Netflix weboldal, illetve az alkalmazás használata?
Igen, a weboldalon és alkalmazásban megtekintett tartalmak adatforgalmat generálnak.
Magyarországon regisztráltam és fizettem elő a szolgáltatásra. Más országból nézhetem a tartalmakat?
Igen, az EU rendelkezései alapján az EU országain belül igénybe vehető a Netflix szolgáltatás.
Megoszthatom másokkal a Netflix előfizetésemet?
A Felhasználási feltételeknek megfelelően csak az előfizető és a vele egy háztartásban élők (gyerekek és partnerek) használhatják az előfizetést. A Telekomon keresztül vásárolt Netflix szolgáltatáshoz nem tudsz Vendégfelhasználót vásárolni.
Honnan tudom letölteni a Netflix alkalmazást?
A Netflix alkalmazás letölthető a Google Play Store-ból vagy az Apple App Store-ból.
Milyen eszközökön érhető el a Netflix alkalmazás?
A Netflix alkalmazás számos eszközre letölthető: Telekom TV SmartBox-ra, bizonyos okostévékre, de elérhető mobilon, tableten és számítógépen is a www.netflix.com weboldalon keresztül. A teljes listát itt éred el: Netflix-kompatibilis eszközök | Netflix Ügyfélszolgálat
Hogyan tudom nézni a Netflixet a Telekom TV SmartBoxon?
A Netflix használatához frissítsd a SmartBox-ot mindig a legfrissebb verzióra, amit az Android TV beállítások/Eszközbeállítások/Névjegy/Rendszerfrissítés menüpontban tudsz megtenni. Az alkalmazás használatához menj a Telekom TV SmartBox menüjében az Alkalmazások menüpontra, a kiemelt alkalmazások között kattints a Netflix-re és válaszd a Bejelentkezés opciót. Lépj be a már regisztrált fiókod adataival: email cím és jelszó. Ezután a Főoldalról is eléred a tartalmakat, ehhez görgess lejjebb.
Hol tudom módosítani a Netflix-fiókom beállításait?
A Netflix-fiókodra vonatkozó adatokat itt tudod kezelni:
Fiókbeállítások
Többek között:
- beállíthatod a szülői felügyelet funkciót
- módosíthatod a felirat beállításokat
- itt tudod frissíteni a bejelentkezési adatokat
- módosíthatod a nyelvi beállításokat
- itt tudod kezelni a fiókhoz tartozó profilokat
- lejátszási funkciókat kezelheted
Milyen nyelveken érhető el a Netflix?
A Netflix tartalmai számos nyelven érhetők el, többek közül magyarul, angolul, spanyolul, franciául, németül, olaszul, és sok más nyelven. A feliratok és a hang nyelve szintén változhat a kínált tartalomtól függően.