Animation       Image

Tuningold havi díjas mobil vagy TV előfizetésedet
Netflix szolgáltatással!

Tovább a csomagokra

Streamelj filmeket és sorozatokat otthonod kényelméből,
egyidejűleg akár több képernyőn!

Letölthető Telekom TV Smartboxra

Letölthető Telekom TV SmartBoxra

Nézd kedvenc tartalmaidat Telekom TV SmartBoxon, okostévén, mobilon, tableten vagy laptopon!

Gyerekmenü

Gyerekmenü

A fiókban különálló Gyereksarok menüt találsz, kifejezetten kicsiknek való tartalmakkal.

Egy fiók, több profil

Egy fiók, több profil

Oszd meg Netflix-fiókodat a veled egy háztartásban élőkkel, és hozzatok létre személyes profilokat.

Reklámmegszakítások nélkül

Reklámmegszakítások nélkül

A tartalmakat megszakítások nélkül, reklámmentesen érheted el.

Meglévő Netlix-fiók összekapcsolása

Meglévő Netlix-fiók összekapcsolása

Regisztrálj már meglévő Netflix-fiókod e-mail-címével, és folytasd a streamelést, ahol abbahagytad!

Rendeld meg a Netflix szolgáltatást

TV-
szolgáltatás
mellé

 

Mobil­szolgáltatás
mellé

 

Pár lépésben összeszedtük, hogy mire figyelj a
Telekomos Netflix szolgáltatás igénybe vételénél:

 

Van Netflix-fiókom

 

Nincs Netflix-fiókom

Segítségre van szükséged?

A leggyakoribb kérdések a Netflix szolgáltatással kapcsolatban:

Újra kell regisztrálnom a Telekomon keresztül, ha már van Netflix-fiókom?

Igen, a Telekomon keresztül vásárolt Netflix előfizetés használatához regisztrálnod kell a Telekom fiókodon keresztül, ehhez kövesd a regisztrációs lépéseket fentebb. Ebben az esetben a meglévő Netflix-fiókodhoz tartozó e-mail-címet és jelszót add meg.

Megtalálhatóak lesznek a korábbi megtekintési előzményeim és saját lejátszási listák, ha regisztrálok a Telekomon keresztül?

Igen, amennyiben a regisztrációs folyamat során a már meglévő Netflix-fiókodhoz tartozó e-mail-címmel regisztrálsz, úgy az abban a fiókban található profilok és adatok automatikusan szinkronizálásra kerülnek.

Már előfizettem a Netflixen keresztül. Ebben az esetben hogyan kapcsolhatom össze a már meglévő fiókomat a Telekomos előfizetéssel?

Ebben az esetben nem szükséges lemondani a meglévő Netflix előfizetést, de figyelj a fizetési fordulónapokra. Miután a Telekomon keresztül megrendelted a Netflix szolgáltatást, a használatához a már meglévő e-mail-címeddel regisztrálj a Telekom fiókban, ehhez kövesd a lépéseket a fentebb leírtak szerint. A regisztráció véglegesítésével a számlázás automatikusan átáll és onnantól a Telekomos számlán keresztül fogod a Netflix szolgáltatásodat fizetni. A Telekomon keresztül vásárolt Netflix szolgáltatás lemondása esetén, a Netflix-fiókodban megadott fizetési módra áll vissza a számlázás.

Mi történik, ha lemondom Telekomos Netflix szolgáltatásomat?

Lemondás esetén Netflix-fiókod megmarad, de a továbbiakban nem fogsz tudni tartalmakat lejátszani. Amennyiben Netflix-fiókodhoz van bankkártya vagy egyéb fizetési mód beállítva, úgy a számlázás automatikusan visszaáll az eredeti fizetési módra, szolgáltatásod megszakítás nélkül fog tovább működni.

Nem tudok bejelentkezni a Netflix-fiókomba, rossz e-mail-címet adtam meg vagy elfelejtettem a regisztrációhoz használt e-mail-címem, ilyenkor mit tegyek?

Lépj be Telekom -fiókodba, és ott keresd mobil vagy TV-szolgáltatásod kiegészítő szolgáltatásainál a Netflix regisztrációs kártyát. Amennyiben már regisztráltál a Telekomon keresztül, úgy a kártyán megjelenik egy „Nem tudok bejelentkezni” link, amin keresztül hozzáférhetsz a regisztrált Netflix fiókodhoz, illetve visszaállíthatod az elfelejtett jelszót. Amennyiben csak elfelejtetted a Netflix-fiókodhoz tartozó jelszót, kattints: Elfelejtettem az e-mail-címemet/jelszavamat

Hogyan módosíthatom a Netflix csomagomat?

A módosításhoz lépj be a Telekom-fiókodba vagy Telekom alkalmazásba és keresd meg azt a mobil vagy otthoni szolgáltatást, amihez a Netflixet vásároltad. Ott a Kiegészítő szolgáltatások között válaszd ki a megfelelő Netflix csomagot és rendeld meg. Netflix csomagodat a www.netflix.com-ra belépve a fiókodban található Díjcsomagadatok menüpontban is módosíthatod.

Vásárolhatok vendégfelhasználói fiókokat, ha a Telekomon keresztül regisztrálok a Netflixre? Mi történik a meglévő Netflix-fiókomhoz tartozó vendégfelhasználók fiókjával?

Telekomon keresztül vásárolt Netflix szolgáltatáshoz nem tudsz vendégfelhasználói fiókokat vásárolni. Abban az esetben, ha már meglévő Netflix-fiókoddal szeretnél regisztrálni, a vendégfelhasználói fiókok automatikusan törlésre kerülnek. A Vendégfelhasználói fiókok kezeléséről és azok megóvásáról itt tudsz tájékozódni: Vendégfelhasználók | Netflix Ügyfélszolgálat

Mobilinternetet használok, generál-e adatforgalmat a Netflix weboldal, illetve az alkalmazás használata?

Igen, a weboldalon és alkalmazásban megtekintett tartalmak adatforgalmat generálnak.

Magyarországon regisztráltam és fizettem elő a szolgáltatásra. Más országból nézhetem a tartalmakat?

Igen, az EU rendelkezései alapján az EU országain belül igénybe vehető a Netflix szolgáltatás.

Megoszthatom másokkal a Netflix előfizetésemet?

A Felhasználási feltételeknek megfelelően csak az előfizető és a vele egy háztartásban élők (gyerekek és partnerek) használhatják az előfizetést. A Telekomon keresztül vásárolt Netflix szolgáltatáshoz nem tudsz Vendégfelhasználót vásárolni.

Honnan tudom letölteni a Netflix alkalmazást?

A Netflix alkalmazás letölthető a Google Play Store-ból vagy az Apple App Store-ból.

Milyen eszközökön érhető el a Netflix alkalmazás?

A Netflix alkalmazás számos eszközre letölthető: Telekom TV SmartBox-ra, bizonyos okostévékre, de elérhető mobilon, tableten és számítógépen is a www.netflix.com weboldalon keresztül. A teljes listát itt éred el: Netflix-kompatibilis eszközök | Netflix Ügyfélszolgálat

Hogyan tudom nézni a Netflixet a Telekom TV SmartBoxon?

A Netflix használatához frissítsd a SmartBox-ot mindig a legfrissebb verzióra, amit az Android TV beállítások/Eszközbeállítások/Névjegy/Rendszerfrissítés menüpontban tudsz megtenni. Az alkalmazás használatához menj a Telekom TV SmartBox menüjében az Alkalmazások menüpontra, a kiemelt alkalmazások között kattints a Netflix-re és válaszd a Bejelentkezés opciót. Lépj be a már regisztrált fiókod adataival: email cím és jelszó. Ezután a Főoldalról is eléred a tartalmakat, ehhez görgess lejjebb.

Hol tudom módosítani a Netflix-fiókom beállításait?

A Netflix-fiókodra vonatkozó adatokat itt tudod kezelni: Fiókbeállítások
Többek között:

  • beállíthatod a szülői felügyelet funkciót
  • módosíthatod a felirat beállításokat
  • itt tudod frissíteni a bejelentkezési adatokat
  • módosíthatod a nyelvi beállításokat
  • itt tudod kezelni a fiókhoz tartozó profilokat
  • lejátszási funkciókat kezelheted

Milyen nyelveken érhető el a Netflix?

A Netflix tartalmai számos nyelven érhetők el, többek közül magyarul, angolul, spanyolul, franciául, németül, olaszul, és sok más nyelven. A feliratok és a hang nyelve szintén változhat a kínált tartalomtól függően.

Problémád van?