- Dominosként visszahívást kérhetsz SMS-ben vagy nem fogadott hívás megjelenítésével, ha egyenleged új hívás indítását már nem teszi lehetővé.
- A szolgáltatás nem igényel előzetes regisztrációt.
"Önnek az adott irányba híváskezdeményezésre nincs fedezete, kérjük, töltse fel folyószámláját. Amennyiben visszahívást kér az Ön nevében elküldött SMS-sel, nyomja meg a # gombot."
A # gomb megnyomását követően a rendszer automatikusan SMS-t küld a hívott félnek, az SMS feladója a te számod lesz. Visszahívást kérő SMS esetén SMS kézbesítési értesítő nem kérhető és a kézbesítési idő 1 óra. Azaz amennyiben a hívott fél mobiltelefonja 1 óránál hosszabb ideig nem elérhető, az SMS nem kerül kiküldésre.
"Önnek az adott irányba híváskezdeményezésre nincs fedezete, kérjük, töltse fel folyószámláját! A # gomb megnyomásával kezdeményezheti, hogy nem fogadott hívás jelenjen meg a hívott félnél az Ön számáról."
A # gomb megnyomását követően a rendszer a te számodról indított nem fogadott hívást jelenít meg a hívott fél készülékén. Amennyiben a hívószámod kijelzését tiltottad, a szolgáltatás igénybevételével esetileg ez a tiltás megszűnik, hogy megjelenhessen a számod a hívott fél készülékén (a hívószám kijelzés tiltását csak a szolgáltatás igénybevétele esetén esetileg oldjuk fel).
Amennyiben nem szeretnél visszahívásra vonatkozó SMS értesítést kapni, kérünk hívjd a Telekom magyarországi hálózatából díjmentesen elérhető 1414-es számot, ahol telefonszámod és biztonsági ügyfélkódod alapján rendelkezhetsz a szolgáltatás tiltásáról.
Tiltás esetén – annak feloldásáig – ezután nem kapsz majd Híváskérő SMS-t. A feloldás szintén telefonon, a szükséges azonosítást követően végezhető el. Abban az esetben, ha a hívó fél olyan számot hív, amelyen a Híváskérő tiltás érvényben van, a rendszer nem kínálja fel az SMS küldés lehetőségét.
A Híváskérő szolgáltatás igénybevételével ugyanazon hívószámról ugyanazon hívószámra naponta legfeljebb 50 db SMS (Telekom mobil irány), illetve 50 db nem fogadott hívás értesítő küldése kérhető a szolgáltatás rendeltetésszerű használatának keretében. A napi limit túllépése esetén a Híváskérő szolgáltatást a Telekom az Előfizető részére a továbbiakban nem biztosítja.