Milyen esetben lehet visszaigényelni a megszűnt Domino előfizetés egyenlegét?
A Domino előfizetéseden megmaradt, fel nem használt egyenleg összegét vissza tudod igényelni, ha
- a Domino szerződésed feltöltés hiányában szűnt meg,
- és a megszűnéstől az igénylésed benyújtásáig számítva még nem telt el 1 év.
Amennyiben Domino előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta kevesebb, mint 90 nap telt el (hívószám lekötési idő), akkor előfizetésed még nem szűnt meg. Töltsd fel előfizetésed egyenlegét, ezzel előfizetésed újra aktiválódik! Korábbról fennmaradt egyenleged az új feltöltés összegéhez hozzáadódik, azt felhasználhatod.
Az igény rögzítéséhez szükség van egy olyan bankszámlaszám megadására, amely a neveden van, mert az összeg visszatérítése jelenleg kizárólag bankszámlaszámra való utalással történik.