Az egyes Biztosítottak igényeinek rendezését a Biztosító megbízott szolgáltató partnereként az Adminisztrátor (Marsh Kft.) végzi. A Biztosított biztosítási szolgáltatás iránti igényét az Adminisztrátornak jelentheti be telefonon, a 06-80/200-170 zöldszámon munkanapokon 9:00-17:00 óra között. Igénybejelentést tehet az is, akit a Biztosított erre írásban, vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
A Biztosító szolgáltatása iránti igény elbírálásához szükség van az Adminisztrátor által bekért, kárrendezéshez szükséges egyéb dokumentumok, így többek között lopás esetén a rendőrségi jegyzőkönyv benyújtására. Lopás fedezet kivételével az igény végleges elbírálásához szükséges a készüléknek a Biztosító Szervizpartnere általi bevizsgálása is, amelynek során a Biztosító Szervizpartnere ellenőrzi a kárbejelentésben megadott információkat.
Az Adminisztrátor által elvégzett pozitív kárelbírálás után a Készüléket a Biztosító Szervizpartnere javítja meg, illetve cseréli a Biztosító döntése szerint.
A sérült, meghibásodott készüléket az Adminisztrátorral előzetes egyeztetés szerint szükséges átadni a Biztosító Szervizpartnerének vagy az általa megbízott futárnak. A megjavított készüléket, illetve a cserekészüléket a Biztosító Szervizpartnere előzetes egyeztetésük szerint személyesen átadja, vagy futárral visszaszállíttatja a Biztosítottnak.
A szolgáltatás készpénzre nem váltható be, a Biztosított semmilyen közvetlen pénzbeli kifizetésre (pénzösszeg közvetlen követelésére) nem jogosult.