Válassz gyerekednek Xplora X6Play gyerek okosórát
A gyerekóra segít elindítani gyermekedet az önállóság felé – akkor is elérheted őt, ha iskolában van vagy barátokkal biciklizik. Biztonságosan telefonálhat, játszhat, fényképeket és izgalmas videókat készíthet és küldhet.
Hányszor hangzik el a mondat, hogy “Ha hazaértél a suliból hívj fel” – és persze sokszor véletlenül elfelejtődik az a telefonhívás. Mostantól mindig értesülni fogsz arról, ha hazaért a gyerkőc.
Bármikor elérheted gyermekedet azáltal, hogy az óra a kezén lesz és azonnal fel tudja majd venni neked a hívást.
Mivel te tudod beállítani szülőként, hogy az iskola időben milyen funkciókhoz férjen hozzá a gyerek, így nem fogja elterelni a figyelmét a telefonozás az óráról, ami egy hagyományos telefonnál nem így lenne.
A gyerekeknek való okosórát minden helyzetben ahhoz tudod igazítani, hogy éppen a gyerek lokációját szeretnéd vizsgálni, utol szeretnéd érni telefonon, vagy ha iskolában van akkor tudod korlátozni is a funkciókat, hogy minden figyelmet az órára tudjon fordítani.
Regisztráld gyermeked, hogy pontokat gyűjthessen.
IP68 szabványnak megfelelően por- és vízálló
Akkumulátor készenléti ideje 48 óra
Valós idejű GPS/GSM/WIFI lokalizáció
Hívások szűrése: Csak az általad engedélyezett személyekkel léphet kapcsolatba
SOS gomb
6-12 év között ajánljuk
Hívószámkijelzés aktiválása weben keresztül:
Hívószámkijelzés aktiválása a Telekom mobilalkalmazáson keresztül:
Hívószámkijelzés aktiválása Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztül:
Ha a gyermeked az Xplora gyerekórájáról hív és nem látod, nem jelenik meg a telefonodon a készülék mobilszáma, akkor a hívószám küldését engedélyeztetned kell a gyerekórában levő eSIM kártyára.
A „Hívószámküldés tiltása” szolgáltatás kikapcsolását Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (1414) kérheted.
Ha egy, már meglévő SIM-kártyát szeretnél az Xplora
gyerekórában használni, akkor először eSIM-re kell váltanod azt.
Az eSIM-re váltást ügyfélszolgálatunkon tudod megtenni személyesen bármely
Telekom üzletünkben, vagy telefonon a 1414-es számon.
Új eSIM aktiválókódot ügyfélszolgálatunkon tudod megtenni személyesen bármely Telekom üzletünkben, vagy telefonon a 1414-es számon.
1.Indítsd el az Xplora alkalmazást a mobilodon és lépj be. Győződj meg róla, hogy adminisztrátori jogokkal rendelkezel.
2. A gyerekóra legyen bekapcsolva és legyen internet kapcsolata (csatlakozzon a mobil hálózathoz és/vagy WiFi hotspothoz)
3. Lépj a „Kapcsolatok” menübe:
4. Töröld ki az összes névjegyet a sajátodon kívül, az alábbiak szerint:
5. Ha már csak a saját számod maradt a „Kapcsolatok” alatt, akkor lépj vissza és válaszd ki az „Óra törlése” menüpontot.
6. Felugró ablakban érintsd meg az „Factory reset with eSIM” gombot.
Ha a gyermekednek már van mobiltelefonja, és a mobiljában használt SIM-kártyához rendeltél egy multiSIM-et, akkor azzal is tudja használni az órát, viszont figyelembe kell venni az alábbiakat:
Figyelem!Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen. Első lépésben ezt ellenőrizd a Telekom ügyfélszolgálatán a 1414-es hívószámon.
Az Xplora gyerekórát csak azok hívhatják, akik szerepelnek az óra kapcsolatai között (ezt a gyerekórában a „Telefon” menüpont alatt vagy az Xplora mobilalkalmazásban a „Kapcsolatok”-nál tudod leellenőrizni).
Amennyiben a hívó fél szerepel a „Kapcsolatok” között, de a gyerekóra ennek ellenére sem fogadja a hívásokat, akkor ellenőrizd le, hogy a gyerekórában levő eSIM kártyán a „Hívószámkijelzés” szolgáltatás aktív-e.
A „Hívószámkijelzés” szolgáltatást abban a Telekom Fiókodban tudod leellenőrizni/aktiválni, amelyhez az eSIM-et hozzárendelted.
Figyelem! A gyerekórát hívó félnek a hívószámküldés szolgáltatása legyen bekapcsolva, különben az óra a hívó fél telefonszámát nem ismeri fel és automatikusan elutasítja a hívást.
Figyelem!Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen.
Az órába maximum 50 névjegyet lehet elmenteni a mobilalkalmazáson keresztül.
SOS segélyhívást egyszerre 2 személy kap.
Kétféle lehetőség közül választhatsz:
1. Új névjegyet az adminisztrátor manuálisan veheti fel a "Kapcsolatok" menüben. Az új kapcsolatnak az üzenetküldési funkció használatához le kell töltenie az Xplora alkalmazást a mobiltelefonjára és létre kell hoznia egy felhasználói fiókot.
2. Ha az új kapcsolattartó már letöltötte az Xplora alkalmazást a mobiltelefonjára és regisztrált egy fiókot, akkor az Xplora alkalmazásban az "Új óra hozzáadása" funkcióval beolvashatja az óra QR kódját. Az óra adminisztrátora kapcsolatfelvételi kérelmet kap az alkalmazásában, és ha a kérelmet elfogadja, akkor az új névjegy bekerül az óra névjegyzékébe.
Először a jövőbeli adminisztrátornak le kell töltenie és telepítenie az Xplora alkalmazást és létre kell hoznia egy felhasználói fiókot, majd az órát hozzá kell adnia a fiókjához. A meglévő adminisztrátor miután jóváhagyta az óra hozzáadása kérelmet, a Kapcsolatok alatt szerkesztheti a megfelelő partner bejegyzését, és adminisztrátori jogokat is adhat neki. Minden Xplora X6 Play eSIM órának legfeljebb 2 adminisztrátora lehet.
Figyelem!
Mindkét adminisztrátor teljes joggal rendelkezik és bármikor visszavonhatja a másik adminisztrátor jogait.
Ha ugyanazzal a telefonszámmal és jelszóval egy másik mobilon is bejelentkezel, akkor az első mobilban az alkalmazás ki fog jelentkeztetni.
Maximum 10 Xplora X6 Play eSIM óra tekinthető meg és kezelhető az alkalmazásban.
Az adminisztrátorok azok a kapcsolattartók (legfeljebb 2-en lehetnek), akik módosíthatják az óra összes beállításait: pl. új névjegyet tudnak felvenni, iskola módot beállítani, biztonsági zónát hozzáadni vagy változtatni stb. Ha az adminisztrátor egy új névjegyet vesz fel a Kapcsolatok közé, akkor az új kapcsolat üzeneteket küldhet és fogadhat, vagy felhívhatja a gyermeket, de nem változtathat az óra egyéb beállításain még akkor sem, ha a mobiltelefonjára telepítette az Xplora alkalmazást.
Az „Együtt” díjcsomagban 5 GB belföldi és EU romaning helyzetben is leforgalmazható adatmennyiség áll rendelkezésre. A díjcsomagban 500 MB adatmennyiség áll rendelkezésre EU-n kívüli roaming helyzetben. A leforgalmazható adatmennyiség felhasználását követő mobil internethasználat esetén a sávszélesség 32 / 32 kbps-ra csökken.
Bejövő híváskor, a képernyőn a zöld gomb megérintésével tudod a hívást fogadni.
Figyelem!
Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen.
Válaszd ki a "Csevegés" menüpontot a képernyő görgetésével.
Csak azoknak a kapcsolataidnak tudsz hangüzenetet küldeni, akik a mobiljukra letöltötték az Xplora alkalmazást és regisztrálták a mobilszámukat az alkalmazásban.
Válaszd ki a "Csevegés" menüpontot a képernyő görgetésével.
A lépszámlálót, a képernyő görgetésével a "Lépések" menüpontban találod meg.
Érintsd meg és rövid ideig tartsd az ujjadat az óra képernyőjén.
Lépj a „Telefon” menübe az óra kijelzőjének görgetésével.
Figyelem!
Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen, ellenkező esetben nem fogsz tudni hívást kezdeményezni!
Az órát kétféleképpen tudod kikapcsolni:
1. Óra kikapcsolása a mobilalkalmazásból
Figyelem!
Az órát távolról nem lehet bekapcsolni, ezért ezt a funkciót ennek a tudatában használd. Az órát csak a saját bekapcsológombjával tudod bekapcsolni.
2. Az óra kikapcsolása a saját menüjéből
Készlethiány esetén kollégáink azonnal megrendelik számodra a csere készüléket és tájékoztatnak arról, hogy várhatóan mikor tudod átvenni.
Amennyiben a készülék hibája nem tapasztalható a helyszínen, illetve az a rendeltetésszerű használatban nem akadályoz, úgy jótállási igényed az általános szabályok szerint kerül rendezésre, bevizsgálásra és javításra.
A készüléket a jótállási jegyen (illetve annak mellékletében) szereplő szervizekbe viheted.
A Telekom üzleteinek listáját itt találod meg.
A 72 órán túli Xplora X6 Play eSIM gyerek okosóra meghibásodása esetén (amennyiben az ellenőrzés során nem derül ki, mi okozza a hibát), az eszközt garanciális javításra, szervizbe küldjük.
Kérünk, hogy az eszköz leadását megelőzően az eszközt válasszad le a regisztrált okostelefon(ok) alkalmazásában, amennyire ez lehetséges!
Gyártói (Xplora) szerviz elérhetősége: TMX szervizhálózat
Az eszköz hibajavítási idejére az Együtt díjcsomag havi díjára utólagos jóváírást biztosítunk. Az eszköz hibajavítási időszakát (tól-ig dátumokat) a kapott Szervizlap alapján rögzítjük rendszereinkben.
Az Xplora X6 Play eSIM óra a többi helymeghatározást végző nyomkövető eszközökhöz hasonlóan, a pozícióját három különböző technologiával számolja ki: a GPS jelek, a WiFi és a mobilhálózat alapján. Az óra GPS műholdas jeleket szabadban tud fogadni és ezzel 10-50 méter körüli pontosságot kapjuk. Beltérben, a helymeghatározás pontosságán javít, ha az órán a WiFi be van kapcsolva. Amennyiben sem GPS, sem WiFi jeleket nem érzékel az óra, akkor a mobilhálózatot használja a helymeghatározáshoz, ami a ritkán lakott területeken akár több km eltérést is okozhat a valós pozícióhoz képest.
Nem, ez nem lehetséges, mert az Xplora X6 Play eSIM órán nincsen internet böngésző alkalmazás, és az eszköz kijelzője a méreténél fogva sem alkalmas erre.
Az Xplora X6 Play eSIM az adatok mentésére használhatja a WiFi-t, de az órának mindig csatlakoznia kell a mobil hálózathoz is. Mobilkapcsolat hiányában nem lehet a WiFi elérést használni. A WiFi kapcsolat csak a 2.4 GHz frekvenciájú hálózatokon működik és a WiFi jelszó nem lehet rövidebb 8 karakternél.
Igen, lehet telefonhívást kezdeményezni az óráról abban az esetben, ha az adminisztrátor (szülő) a hívott telefonszámot az óra névjegyzékében előzetesen elmentette. Az Xplora alkalmazásban egy órához legfeljebb 50 névjegyet lehet rögzíteni.
Figyelem!
Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen.
Nem, az óráról SMS üzenetküldés és fogadás nem lehetséges. Az Xplora X6 Play eSIM óráról hang- és videóüzenet és előre beépített szöveges üzenet küldése lehetséges, SMS üzenetküldés helyett ezeket a funkciókat ajánljuk.
Figyelem!
A fogadó fél csak abban az esetben kapja meg a szöveges, hang- és videóüzeneteket, ha előzőleg telepítette az Xplora alkalmazást és a mobilszámával regisztrált benne.
Figyelem!
Ha a sürgősségi hívás hangpostára fut, akkor a hívást az óra abbahagyja.
Ha körülbelül 15 másodpercig a SOS/Bekapcsoló gombot lenyomva tartod, akkor az óra újraindul.
Maximum 2 személy, akik adminisztrátornak vannak beállítva.
Az Xplora mobilalkalmazásban különböző időpontokra és napokra állíthatsz be Iskola módot. Az iskola mód beállítása csak ismétlődés megadásával lehetséges. Az Iskola mód bekapcsolásával az órára érkező telefonhívások (beleértve az adminisztrátorét is) tiltásra kerülnek. Az SOS gomb, az emlékeztető és az óra pozíciójának a küldése marad elérhető, a többi funkció ebben az időszakban ki van kapcsolva, az óra csak az időt mutatja.
Figyelem!
Az iskola mód ideje alatt az órára küldött üzeneteket és a nem fogadott hívásokról az értesítést a gyerek az iskola mód befejezte után az órára nem kapja meg.
1. Érintsd meg a főmenüben az óra pozícióját mutató címet (ez rögtön a „Kapcsolatok” menü felett van)
2. Megjelenik a térkép az óra pozíciójával. A térkép felső részében vannak menüpontok, itt érintsd meg a „Bizt-Zóna” feliratot.
3. Ekkor a térkép felett megjelenik a „Bizt-Zóna szerkesztése” menüpont, ezt érintsd meg.
4. A felugró oldalon érintsd meg a jobb felső sarokban a „+” jelet.
5. Az új zóna kiválasztásához érintsd meg a térképet a kívánt helyen, vagy a felső sávban keress rá a címre.
6. Ha a térképen kiválasztottad a biztonsági zóna helyszínét, akkor nevezd el, add meg a biztonsági zóna sugarát, majd érintsd meg a mentés gombot.
7. Több biztonsági zónát is megadhatsz a fenti eljárással.