Stratégia
kialakítása
A 2030
végéig szóló célok és feladatok kereteit az előző, 2016– 2020 fenntarthatósági
stratégia eredményein túl meghatározták a fenntartható fejlődéshez kapcsolódó
nemzetközi célok és irányok is, amelyekhez vállalatcsoportként igazodunk. Ezek
mellett a vállalatunkat értékelő felelős befektetői elvárások, illetve
vállalati trendek aktualitásai is kulcsszerepet játszottak prioritásaink
meghatározásában. Természetesen a fentieken felül mérlegelési szempontot
jelentettek a helyi piaci viszonyok, valamint a fogyasztói magatartás és
igények, hogy elébe mehessünk ügyfeleink elvárásainak.
Stratégiai céljaink meghatározásakor szem előtt tartottuk, hogy fenntartható működésünkkel társadalmi, gazdasági és környezeti szinten is komoly hatást fejtünk ki. Amellett, hogy felelősséggel tartozunk több millió ügyfelünk és több ezer munkavállalónk élhető jövőjéért, piacvezető infokommunikációs szolgáltatóként és régiós nagyvállalatként tisztában vagyunk azzal is, hogy üzleti és működési döntéseinkkel a jövőnk gazdasági és társadalmi működését is befolyásoljuk.
Meggyőződésünk, hogy vállalati felelősségünk kiterjed mindazokra a csoportokra, amelyeket lehetőséghez segíthetünk az infokommunikációs megoldásokkal, működésünket pedig úgy kell felépítenünk, hogy a társadalmi, gazdasági és környezeti felelősség beépüljön vállalati vérkeringésünkbe, ezzel is a fenntartható fejlődést és a jövő nemzedékek lehetőségeit elősegítve.