voltak: az információs, kommunikációs technológia növekvő használatával párhuzamosan létrejövő negatív hatások csökkentése. (A bemeneti és kimeneti tényezők kontrollálása, csökkentése – mint a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése meg nem újuló energiaforrások használatának mérséklésével –, az elektromágneses sugárzás és a hulladék mennyiségének csökkentése, hatékony gazdálkodás stb.)Az információs, kommunikációs termékek fenntarthatósági szempontból történő menedzselése.
Az infokommunikációs termékekben és szolgáltatásokban rejlő ezirányú lehetőségek minél szélesebb körű felhasználása (mint a globális negatív környezeti hatás mértékének, az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése; a társadalmi jólét növelése, a tudásalapú társadalom, az információhoz történő hozzáférés, a munkalehetőségek támogatása; a gazdasági hatékonyság növelése), az ehhez szükséges folyamatok létrehozása.
A fenntarthatóság core businessbe, működési folyamatokba történő építése többek között a következő eredményekkel jellemezhető: Sokszínűségi Politika, Szociális Charta, Esélyegyenlőségi Filmklub, Romaster program, fenntartható beszállítóilánc-menedzsment, aktív részvétel az ETNO Fenntarthatósági Munkacsoportjában, fenntarthatósági jelentés publikálása évente, klímavédelmi kampány, az Enter vállalati magazinban fenntarthatósági rovat, éves fenntarthatósági kerekasztal-beszélgetések, szakmai együttműködések stb.
A működésből származó negatív környezeti és társadalmi hatások csökkentése többek között a csoportszintű szén-dioxid-kibocsátás csökkentésével, energiaracionalizálási megoldásokkal (pl. bázisállomások szabadlevegős hűtése), hulladék-újrahasznosítással, használt akkumulátorok visszagyűjtésével, hibrid autók használatának bevezetésével, elektromágneses terek hatásainak kommunikációjával, csökkenő papírhasználattal, digitális felzárkóztatási programokkal jellemezhető.
Az információs, kommunikációs termékek fenntarthatósági szempontból történő menedzselése eredményezte többek között az ETNO–WWF együttműködésben megszületett „Klímavédelem fénysebességgel” című kiadványt, a termékfejlesztési folyamat fenntarthatósági szempontokkal történő kiegészítését és a fenntartható termékjavaslatok menedzselését. Az ETNO–WWF kiadvány is hozzájárulhatott az Európai Bizottság közleményéhez, miszerint elősegíti az információs-kommunikációs technológia (ICT) használatát a gazdaság energiahatékonyabbá tételében. Viviane Reding, az EU információs társadalmi és médiaügyi biztosa szerint „ez egy olyan helyzet, amelyben mindenki nyertes, hisz az ICT fokozza az EU iparának versenyképességét, ugyanakkor élen jár az éghajlatváltozás ellen folytatott küzdelemben.”
A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütik részletei és beállításai:
Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.
A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek