BE SMARTER than 5 years ago
2016-ban életbe lépett negyedik
fenntarthatósági stratégiánk fő célkitűzése, hogy váljon a fenntarthatóság a
Telekom üzletének részévé. A stratégia fókuszterületei a klíma, az edukáció és
a digitális fenntarthatóság.
A Magyar Telekom harmadik Fenntarthatósági stratégiájának megvalósult célkitűzése az volt, hogy addigi pozícióját megtartva a fenntarthatóság váljon a Magyar Telekom identitásának részévé, ezzel is versenyelőnyt biztosítva a vállalat számára hosszú távon. Az ötéves stratégia fókuszai között szerepelt a fenntarthatóság fogalmának bevezetése, kisajátítása és kategóriaépítés; a társadalmi és környezeti célú innovációk megvalósítása; szén-dioxid-kibocsátás csökkentése, valamint fenntartható szállítói lánc kidolgozása és elindítása. A Telekom működése 2015-ben a stratégia záró eredményeként 100%-ban karbonsemlegessé vált.
A Magyar Telekom második Fenntarthatósági stratégiájának megvalósult célkitűzése az volt, hogy addigi pozícióját megtartva a vállalat vezető fenntarthatósági szerepe váljon a munkatársak és az ügyfelek számára is láthatóvá. A stratégiát alakító legfontosabb tényezők voltak: hazai és nemzetközi szabályozások (Nemzeti Éghajlat-változási Stratégia, az EU klímavédelmi terve, Nemzeti Fenntartható Fejlődés Stratégia, az EU Fenntartható fejlődés stratégiája, a megújult Lisszaboni stratégia); az érdekelt felek (stakeholderek) igényei; globális és hazai problémák és trendek (klímaváltozás, digitális felzárkóztatás, különböző társadalmi problémák); iparági trendek és legjobb gyakorlatok.
A Magyar Telekom Csoport, mint vezető infokommunikációs szolgáltató Közép-Európában 2005 előtt elérte a vezető szerepet a környezetvédelemben is. A 2005–2008-as időszak Fenntarthatósági stratégiájának teljesített célkitűzése az volt, hogy társaságunk – miközben fenntartja vezető környezetvédelmi szerepét – vezető pozíciót érjen el a fenntarthatóság terén is. Ez magában foglalta a fenntarthatósági elv core businessbe történő beépítését, a folyamatok, szervezetek működésének felülvizsgálatát, a nemzetközi irányelvek alkalmazását, valamint új kommunikációs és együttműködési irányok kijelölését is.
A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütik részletei és beállításai:
Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.
A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek