Befektetői közlemények

A Magyar Telekom új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszert vezet be

Budapest, 2013. április 8. 12:00

A Magyar Telekom (Reuters: MTEL.BU és Bloomberg: MTELEKOM HB), Magyarország vezető távközlési szolgáltatója  bejelenti, hogy 2013 áprilisában megkezdi új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetését. A korszerű, új generációs rendszer sikeres bevezetése hozzájárul ahhoz, hogy a piacvezető távközlési szolgáltató bárhol és bármikor elérhető, magas szintű és hatékony kiszolgálást biztosíthasson lakossági, kkv és nagyvállalati ügyfelei számára.

A Magyar Telekom olyan fejlett, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszert vezet be, amely megbízható működésével biztosítja az ügyfélélmény jelentős minőségi javulását és az eddiginél hatékonyabb ügyfélkiszolgálást. Az új generációs rendszer korszerű informatikai és technológiai hátterének köszönhetően megvalósul az iparági legjobb gyakorlatnak és a hazai jogszabályi környezetnek is mindenben megfelelő, egységes, integrált adatfeldolgozás, amely lehetővé teszi az egyszerűbb, könnyebb, gyorsabb kiszolgálást és ügyintézést a lakossági, kkv és nagyvállalati ügyfelek számára. 2013 októberétől a teljes lakossági ügyfélkör vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati folyamatát már az új rendszer fogja kiszolgálni, amely 2014-ben éri el teljes funkcionalitású, a mobil termékekre is kiterjedő működést.  

Az ügyfelek és a termékek egységes rendszerben történő kezelésének köszönhetően az új ajánlatok hamarabb megjelenhetnek a piacon és rövidül a teljesítési idő, vagyis az ügyfél hamarabb kapja meg a megrendelt terméket, szolgáltatatást. A könnyebb, gyorsabb és rugalmasabb ügyintézés pedig növeli ügyfeleink kényelmét.  

A teljes funkcionalitás elérésével új formátumú, egyszerűbb és könnyen áttekinthető számlákat bocsát majd ki a Magyar Telekom. Az új generációs rendszer lehetővé teszi az egységes számla megvalósítását is, valamennyi szolgáltatásra kiterjedően. A korszerű informatikai háttérnek köszönhetően várhatóan emelkedik a sikeres tranzakciók aránya, és csökken a számlapanaszok, reklamációk száma. Az innovatív rendszernek köszönhetően, a régebbi technológiák kiváltásával az üzemeltetési költségek is nagymértékben csökkennek majd.


Ezen befektetői közlemény jövőre vonatkozó kijelentéseket is tartalmazhat. Azon kijelentések, amelyek nem múltbeli tényekre vonatkoznak (ideértve a véleményünkre és várakozásainkra vonatkozó kijelentéseket), jövőre vonatkozó kijelentések. Ezen kijelentések a jelenlegi terveken, becsléseken és előrejelzéseken alapulnak, tehát nem lenne helyes ezen kijelentésekre túlzott mértékben támaszkodni. A jövőre vonatkozó kijelentések a megtételük időpontjában aktuális állapoton alapulnak, és nem vállalunk kötelezettséget arra, hogy a kijelentések bármelyikét új információk vagy jövőbeli események alapján nyilvánosan frissítsük, módosítsuk.

A jövőre vonatkozó kijelentések szükségképpen kockázatokkal és bizonytalansággal járnak. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy számos olyan fontos tényező van, amelynek hatására a tényleges eredmények lényegesen eltérhetnek a jövőre vonatkozó kijelentésekben foglaltaktól. Az ilyen tényezőket többek között a 2011. december 31-én végződött évre vonatkozó, a https://www.telekom.hu címen elérhető weblapunkon is közzétett éves jelentéseink is bemutatják.

Kapcsolódó dokumentumok

Befektetői közlemény
(PDF, 44,6 kB)