Összegyűjtöttük számodra az áthelyezéssel kapcsolatos tudnivalókat, meglévő Telekom szolgáltatásaidat magaddal viheted.
Nézd meg, hogy az új címen milyen Vezetékes Telekom szolgáltatást érhetsz el!
A szolgáltatások áthelyezését a 1400-ás ügyfélszolgálati számon, ügyfélszolgálaton kérheted.
Az igény benyújtását követően felmérésre kerül, hogy az új címen ugyanezen csomag létesíthető-e.
Amennyiben nincs műszaki akadálya az áthelyezésnek, kollégáink 30 napon belül létesítik a szolgáltatást az új telephelyen.
A kiegészítő szolgáltatások (hangposta, hívásátirányítás) módosítása telefonon is intézhető.
A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt 1-2 héttel keress meg minket a fenti elérhetőségek egyikén.
Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:
Már az új telephelyed keresésekor te is megnézheted oldalunkon, hogy milyen szolgáltatás lesz majd számodra elérhető és megfelelő.
Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.
Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.
Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet(pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.
Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?
A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket a fenti elérhetőségek egyikén.
Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:
Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas számodra a szolgáltatás beszerelése.
Amennyiben nincs műszaki akadálya az áthelyezésnek, kollégáink 30 napon belül létesítik a szolgáltatást az új telephelyen.
Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.
Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet (pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.
Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?
Az áthelyezés során lehetőség van arra, hogy a régi szám megtartásra kerüljön. Abban az esetben, ha az áthelyezés másik primer körzetbe történik, nem tudjuk biztosítani a hívószám megtartását. Ilyenkor a régi számon egy tájékoztató bemondással informálhatók a hívó felek a számváltozásról az áthelyezést követő időszakban.
Lemondás esetén a szolgáltatáshoz kapcsolódóan kötbér fizetési kötelezettség keletkezhet, ezért érdemes minden esetben előzetesen érdeklődni. Amennyiben a költözés során az új helyszínen nem tudjuk a szolgáltatást műszaki okok miatt biztosítani, akkor szankciómentesen lehet lemondani a szolgáltatást.