Üzleteinkben az alábbiakkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre
Az alábbi ügyek kizárólag az előfizető és/vagy számlafizető, illetve Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó jelenlétében intézhetők el.
Ügyfélszolgálati szolgáltatások:
- 0 Ft-os vagy részletre történő mobil és otthoni vásárlás (havidíjas/Domino mobilkészülék, meglévő hűség megújítása, számhordozás, tartozék, otthoni készülék)
- Önállóan SIM-kártya vásárlása hűséggel
- Deaktiválás, felmondás, szerződésbontás
- Ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények
Az alábbi felsorolásban:
- Az 1-es számmal jelölt ügyek intézéséhez minden esetben az előfizető és/vagy számlafizető, Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges.
- A 2-es számmal jelölt ügyek intézéséhez minden esetben az előfizető és/vagy számlafizető illetve Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó személyes jelenléte szükséges.
- Minden egyéb esetben elegendő az ügyintézésben érintett előfizetés szerződés vagy folyószámla szintű jelszavának megadása.