Szállítási és fizetési feltételek

Regisztrált ügyfeleink részére a megrendelt árut házhoz szállítjuk. Szerződésköteles termékek rendelésénél mindig az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak az irányadóak.
A már feladott megrendelés aktuális állapotáról belépés után a "Rendeléseim" menüpont alatt tájékozódhat.

Szállítási cím

Házhozszállítás Budapestre és vidékre egyaránt kérhető. Szállítási címként szerepelhet a lakás vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől! Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet a kiszállítás időpontjáig – online – még lehetősége van módosítani!

Szállítási mód és vállalt határidő

A munkanapokon 13:00 óráig munkatársunkkal véglegesített megrendelést a következő munkanapon 20 óráig megkíséreljük kiszállítani a megadott szállítási címre. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen (a szállítás konkrét napja a rendelés feladásakor kerül közlésre). Amennyiben a rendelés adatainak megadásakor a rendszer által megadott nap (a szállítás várható időpontja) nem megfelelő, a vevő kérheti a szállítási időpont módosítását. A házhozszállítás időpontjának egyeztetése a rendelés beérkezését követően a munkatársunk által kezdeményezett telefonos kapcsolatfelvétel során történhet.

Az általunk forgalmazott termékek megrendelését követően munkatársunk telefonon felkeresi Ügyfelünket a megrendelés pontosítása és véglegesítése érdekében.

Átvétel, meghatalmazás

A küldeményeket harmadik fél meghatalmazás hiányában nem veheti át.

Szállító cég

A terméke(ke)t a GLS Hungary Kft. segítségével juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre.
A szállító cég adatai:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Központi telefonszám: +36 29 886 670

A szállító cég nem vállalja, hogy telefonon értesíti Önt a szállítás pontos időpontjáról, ezért javasoljuk, hogy olyan címet adjon meg, amelyen munkanapokon elérhető. Ha bármilyen oknál fogva a szállító nem találja Önt a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen, és további két alkalommal – Önnel egyeztetett időpontban – újra megkísérli a kézbesítést. Ez többletköltséget nem von maga után. Egyes termékek vásárlása esetében cégünknek jóvá kell hagynia a megrendelést. Ekkor munkatársunk telefonon megkeresi Önt, és ugyanekkor a szállítási cím és időpont is egyeztetésére kerül. Ezekben az esetekben az ígért 3 napos – sürgős rendelés esetén 6 órás – szállítási határidőt az egyeztetés időpontjától kell számítani.

Szállítási díjak

A szállítási díj 10 000 Ft alatt díjmentes, 10 000 Ft felett pedig nettó 748 Ft (bruttó 950 Ft)

Fizetési módok

  • Utánvétes fizetés választása esetén a rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni.
  • Bankkártyás fizetés esetén az OTP szerverén keresztül történő tranzakció keretein belül vonjuk le az áru ellenértékét és az esetleges szállítási díjat.

Amennyiben szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérdése van, kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat üzleti ügyfélként a 1400-ös (Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívható) telefonszámon!

A tájékoztatás nem teljeskörű, a folyamat jelenlegi részletei a jövőben módosulhatnak, a változtatás jogát a Magyar Telekom Nyrt. fenntartja.