Amennyiben az új szolgáltatás (a telepítési címen az elmúlt 6 hónapban nem volt Telekom vezetékes internet szolgáltatása) telepítése nem az előfizető érdekkörében felmerülő okból (így különösen de nem kizárólagosan):
a) előfizető 5 napon túli időpontra kéri a telepítést,
b) előfizető a kapcsolattartásra megadott telefonszámon nem elérhető,
c) előfizető nem járul hozzá a telepítés során felmerülő szerelési munkához,
d) előfizető nem rendelkezik a szükséges tulajdonosi hozzájárulással,
e) a megadott címen a műszaki telepítés feltételei nem állnak fenn,
5 munkanapon túl valósul meg, a Telekom 1 havi havidíj-jóváírást biztosít az igényelt vezetékes internet szolgáltatásra, mely az újonnan megrendelt üzleti vezetékes internet szolgáltatás havidíját tartalmazó első kiállításra kerülő számlán automatikusan érvényesül.