MultiSIM - Telekom üzleti szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Samsung Galaxy S25
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • T Phone 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Xiaomi
    • Samsung
    • Oppo
    • Cat
    • Tabletek
    • Apple
    • Huawei
    • Lenovo
    • Samsung
    • Számítógépek
    • Laptopok
    • Monitorok
    • Szerverek
    • Egyéb készülékek
    • IT eszközök
    • Irodai telefonok
    • Tartozékok
    • Apple watch
    • Tv-készülékek
    • Kedvezmények / csomagajánlatok
    • Magenta 1 Business
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Magenta Moments
    • Üzleti hírlevél feliratkozás
    • Mobil
    • Mobil díjcsomagok
    • Mobilinternet
    • Roaming, nemzetközi hívás
    • Netbővítők, Hangbővítók
    • SIM-szolgáltatások
    • Kiegészítő szolgáltatások
    • Vezetékes
    • Vezetékes internet
    • Üzleti Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Telefon díjcsomagok
    • TV-csomagok
    • Hálózatfejlesztés
    • IoT és Adatátviteli szolgáltatások
    • Üzleti IoT szolgáltatások
    • Adatátviteli megoldások
    • Bérelt vonali internet
    • SD-X (SD-WAN, SD-Network)
    • Biztonsági és adatparki megoldások
    • Üzletmenet támogatás
    • Biztonsági szolgáltatások
    • Szerverek, adatparki szolgáltatások
    • Telekom instant iroda
    • Microsoft szolgáltatások
    • Instant Honlap
    • Instant Laptop
    • Kommunikációs megoldások
    • Mobil Iroda
    • Hálózati megoldások
    • Számlázás, egyenleg
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • E-számla megrendelés
    • Számla megtekintése és letöltés
    • Egyenleg
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag módosítás
    • Előfizetés testre szabása
    • Szolgáltatás áthelyezése
    • Szolgáltatás átírása
    • Készülék beállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • Segítünk, támogatás
    • Hasznos információk
    • Gyakran ismételt kérdések
    • Hibabejelentés
    • Dokumentumtár
    • Elérhetőségek
    • Online ügyintézés
    • Telekom alkalmazás
    • Üzletkereső
    • Telefonos

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Roaming
  • Internet külföldön
  • Meghatalmazás
  • Pénztárgép
  • Számlázás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Üzleti mobil díjcsomagok
  • TV díjcsomagok
  • Vezetékes internet díjcsomagok
Belépés

Magadra ismersz?

Tabletet, laptopot is használsz?

Gyakran dolgozol vonaton, kávézókban, repülőn? Nem kell Wi-Fi-t keresned vagy a saját mobilnetet megosztanod, mert MultiSIM-es eszközödet bárhol, bármikor használhatod!

Két telefont használsz?

A MultiSIM-mel nem kell többet cserélgetned a SIM-eket! Ráadásul eSIM-es eszközökben is használható.

Néha csak az okosórádat vinnéd?

Ezentúl nem kell a telefonodat magaddal vinned sportoláskor. A MultiSIM-mel okosórádon is indíthatsz és fogadhatsz hívásokat, amikor szeretnéd.

Kétféle MultiSIM közül választhatsz!

Okosóra MultiSIM*

multisim_watch_ikon

Termék tulajdonságok.

Válts Üzleti Mobil L csomagra, hogy díjmentesen vehesd igénybe az Okosóra MultiSIM-et!

érdekel

Tablet/Laptop MultiSIM**

multisim_tabletlaptop_ikon

Termék tulajdonságok.

Válts Üzleti Mobil XL csomagra, és díjmentesen lehet a tiéd a Tablet /Laptop MultiSIM is!

érdekel

 *Okosóra MultiSIM nettó 780 Ft

**Tablet/Laptop MultiSIM 5GB vagy 10GB mobilnet mellett nettó 1173 Ft
Tablet/Laptop MultiSIM Üzleti Adat Non-stop (2024) vagy Üzleti Korlátlan Adat Utazó/Világutazó (2024) mellett nettó 3142 Ft

Az Üzleti Mobil (2024)-től eltérő díjcsomaghoz igényelt MultiSIM-ek díjazását az ÜÁSZF 2. sz. mellékletének 12.3.2.5 pontja tartalmazza.

Lakossági ügyfél vagy? További információ

Kiemelt ajánlataink

Apple iPhone 16 Pro 128 GB

Kép leírása: Apple iPhone 16 Pro

Termék tulajdonságok.

  • 6,3"-es Super Retina XDR-kijelző ProMotion technológiával (akár 120 Hz-es adaptív frissítési gyakoriság)
  • 48 MP-es Fusion kamera | 48 MP-es ultraszéles látószögű kamera
  • Továbbfejlesztett portrék fókusz- és mélységállítással, 48 MP-es makrofotózás
  • A18 Pro chip, akár 27 óra videólejátszás
  • 5G, Bluetooth 5.3
  • ESIM támogatás

Ár és konstrukció.

0 Ft kezdőrészlettel

20 370 Ft × 22 hó

Össesen: bruttó 448 140 Ft

 

Üzleti Mobil L + Üzleti Adat Non-stop díjcsomaggal, az előfizetésre és a vásárláshoz tartozó havi díj szintre vállalt 2 éves határozott idejű keretszerződéssel.

Részletek

Apple Watch Series 10 eSIM 46mm

Kép leírása: Apple Watch Series 10 eSIM 46mm

Termék tulajdonságok.

  • Mindig bekapcsolt Retina kijelző
  • Akár 18 óra üzemidő
  • Értesítés alacsony vagy magas pulzusról
  • Véroxigén app
  • EKG app
  • Testhőmérséklet-figyelés
  • IP6X porállósági tanúsítás
  • Úszásálló + 50 méterig vízálló

Ár és konstrukció.

0 Ft kezdőrészlettel

9830 Ft × 22 hó

Összesen: bruttó 216 260  Ft

 

Üzleti Mobil L + Üzleti Adat Non-stop díjcsomaggal, az előfizetésre és a vásárláshoz tartozó havi díj szintre vállalt 2 éves határozott idejű keretszerződéssel.

Részletek

Ismerd meg a MultiSIM-et!

Miért használd okosórában a MultiSIM-met?

Üzleti Mobil előfizetéshez maximum 3 db MultiSIM igényelhető!

MultiSIM típus váltáshoz (sávszélesség módosításhoz) hívd ügyfélszolgálatunkat a 1400-ás számon, vagy keresd fel személyesen valamelyik üzletünket.

Kényelmes és könnyen használható, mert
  • Nem kell a SIM-et cserélgetni az eszközökben
  • Nem szükséges a telefonról megosztani a mobilnetet
  • A telefonodat nem kell mindig magaddal vinned, hívásaidat fogadhatod az okosórádon is
  • MultiSIM-mel használhatsz mobil-stick-et és csatlakozhatsz rá a wifis eszközeiddel.
  • Kártyáid forgalmáról továbbra is egy számla készül
  • eSIM-es és fizikai SIM-es eszközbe is használható a MultiSIM
rendeles_telefonon.svg

Rendeld meg telefonon!

Elérhetőségek
rendeles_szemelyesen.svg

Rendeld meg személyesen!

üzletkereső

Fontos tudni!

• A MultiSIM forgalma a Fő SIM előfizetőjét terheli.
• Minden MultiSIM hívószáma a te előfizetésed fő hívószáma. Beérkező hívásnál minden SIM kicseng (Fő és MultiSIM(ek)) és az egyik eszközön fogadott hívás esetén a többi eszköz is elhallgat.
• Telekom hálózatán belül a hívott fél minden MultiSIM-ről indított hívásnál a te hívószámodat látja és azon tud visszahívni.
• Ha egy MultiSIM-ről hívást indítasz, amíg az nem fejeződik be, addig a többi eszközről csak segélyhívást tudsz indítani.
• Ha a mobil előfizetésed felfüggesztett státuszba kerül, a MultiSIM szolgáltatásod sem lesz használható.
• Minden MultiSIM-ért való visszaélésért te, mint előfizető vagy a felelős!
• Ha a MultiSIM-et olyan eszközzel szeretnéd igénybe venni, amely 2G hálózatot nem tud kezelni (csak 4G-t vagy csak 3G/4G-t), a hangszolgáltatás használatához VoLTE megléte szükséges. Ha nem rendelkezel VoLTE szolgáltatással, akkor a +VOLTE vagy a +4GHANG kódot a 1414-es számra küldve, díjmentes SMS-ben tudod azt aktiválni.

Hasznos tanácsok a MultiSIM használatához

HíváskezelésHíváskezelés
  • Hívószám: A Fő SIM és a MultiSIM(ek) hívószáma megegyezik (A MultiSIM-ek technikai hívószámmal rendelkeznek ugyan, de ezek - Telekom hálózatán kívül - esetleges technikai hiba, ill. egyes roaming partnerek hálózati képességeinek sajátosságaitól eltekintve nem jelennek meg a szolgáltatás igénybevétele során a hívott félnél.).
  • Hívásindítás: Bármely SIM-kártyáról lehet hívást indítani, amennyiben egyik SIM-kártya sem foglalt. Egyszerre csak egy SIM-kártya lehet hívásban. A Fő SIM és a MultiSIM-ek egymást nem tudják hívni.
  • Hívószámkijelzés: Hívás indításakor főszabályként Telekom hálózatán belül a Fő SIM hívószáma jelenik meg a hívott félnél. Azt, hogy a névjegyzékben mentett nevet megjeleníti-e a készüléked, több tényezőtől függ (hová mentetted a hívószámot és a nevet – SIM-kártyára, készülékre, felhőbe  - illetve, milyen készüléket használsz). Előfordulhat, hogy csak a hívószám jelenik meg, s nem kerül az összerendelésre a névjegyzékben tárolt adattal.
  • Hívásfogadás: Bármely SIM-kártya tud beérkező hívást fogadni. Amelyik SIM-en a hívás fogadásra került, azon fogadott hívásként, míg a többi SIM-en nem fogadott hívásként jelenik meg az adott hívás.
  • Csengetési sorrend: Beérkező hívás esetén egyidejűleg minden eszköz jelezni fogja hívás érkezését (azaz kicsengenek). Ha valamelyik eszközön fogadod a hívást, akkor a többi eszköz már nem jelzi tovább a beérkező hívást.
  • Ha a MultiSIM-et olyan eszközzel szeretnéd igénybe venni, amely 2G hálózatot nem tud kezelni (csak 4G-t vagy csak 3G/4G-t), a hangszolgáltatás használatához VoLTE megléte szükséges. Ha nem rendelkezel VoLTE szolgáltatással, akkor a +VOLTE vagy a +4GHANG kódot a 1414-es számra küldve, díjmentes SMS-ben tudod azt aktiválni.
Bezárás
SMS/MMS szolgáltatás:SMS/MMS szolgáltatás:

SMS fogadása MultiSIM kártyákon:

MultiSIM kártyákra abban az esetben érkeznek meg a Fő SIM-kártyára küldött üzenetek, amennyiben a MultiSIM kártyát kezelő készülék internet alapú üzenetküldést használ:

  • Android készülékek esetében RCS (Mi az az RCS?)
  • Apple készülékek esetében iMessage

Hagyományos SMS üzenet kezelés esetében a MultiSIM kártyát kezelő eszköz abban az esetben fogad üzeneteket, ha az üzenet címzettjeként a MultiSIM kártya technikai hívószáma van megjelölve, vagyis a Fő SIM-kártyára küldött üzenetek a mellék SIM-kártyákra nem érkeznek meg.

A Fő és MultiSIM kártyákat kezelő készülékek aktív bluetooth kapcsolata esetében az üzenetek az eszközök közötti kommunikációs beállítások függvényében kerülnek kézbesítésre.

Minden esetben az üzenetek fogadásához a MultiSIM-et kezelő eszköznek SMS üzenetek fogadására és küldésére alkalmas eszköznek kell lennie.
MMS üzenetek fogadása kizárólag akkor lehetséges a Fő SIM-kártyát és MultiSIM kártyát kezelő készülékek aktív bluetooth kapcsolatban állnak, egyéb esetben nem lehetséges.

SMS küldése MultiSIM kártyákról:

SMS küldése a MultiSIM kártyát kezelő készülékről is lehetséges, amennyiben az képes az üzenet küldésre és fogadásra.

Üzenet küldése esetén az üzenet címzettje a MultiSIM kártya hívószámát fogja látni, mint küldő fél, nem pedig a Fő SIM kártyához tartozó hívószámot.

A küldött üzenetek díja a Fő előfizetés számláján, az előfizetés díjszabásával megegyezően kerül kiírásra. Külön számla nem keletkezik.

MultiSIM kártyáról az egyazon előfizetéshez tartozó Fő SIM és további MultiSIM kártyát kezelő készülékekre az üzenetküldés nem lehetséges.

Amennyiben az emeltdíjas üzenetküldés tiltva van a Fő SIM kártyán, úgy a MultiSIM kártyákról sem lehetséges emeltdíjas SMS üzenetek küldése. Egyes eszközök esetében annak ellenére, hogy az üzenetek fogadására képes, a küldési és fogadási logika eltérő lehet annak függvényében, hogy az üzenetek kezelését az egyes készülékeken milyen üzenetküldő alkalmazás kezeli. A segélykérő SMS/MMS küldése (104, 105, 107, 112 irányokba) bármely SIM-kártyáról, azaz MultiSIM-ről is kezdeményezhető.

Bezárás
MobilinternetMobilinternet

Bármely SIM-kártyán lehetséges az adatforgalmazás, akár párhuzamos használat is. Az összevont adatforgalmat a Fő és MultiSIM(ekre) a Telekom alkalmazásban követheted nyomon.

Bezárás
MultiSIM típus (sávszélesség)MultiSIM típus (sávszélesség)

Kétféle MultiSIM közül tudsz választani:

  • Okosóra MultiSIM: 1/1 MBit/sec le- és feltöltési sebességet tesz lehetővé, amin keresztül alapvető működéseket lehet kezelni (pl. üzenetek küldése és fogadása, online zenehallgatás akár okosórával is, de természetesen ezt a SIM-et használhatod más eszközben is).
  • Tablet/Laptop MultiSIM: Ezzel a MultiSIM-mel a díjcsomagodban foglalt sávszélességen tudsz internetezni, a csomagodban lévő adatmennyiség erejéig. Erre nagyobb adatforgalmat igénylő tevékenységnél van szükséged (pl. a HD videók megtekintése, streaming szolgáltatás, nagyobb fájlok le és feltöltése). Természetesen ezt a SIM-et használhatod más eszközben is, nem csak tabletben / laptopban.

MultiSIM típus váltáshoz (sávszélesség módosításhoz) hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon, vagy keresd fel személyesen valamelyik üzletünket.

Bezárás
MobilvásárlásMobilvásárlás

Csak a Fő SIM esetében lehetséges Mobilvásárlás, illetve csak a Fő SIM-kártyára érkeznek meg az SMS alapú értesítések (pl. adatforgalmi értesítő SMS stb.).

Harmadik feles partnerek szolgáltatásainak Telekomos előzetésen keresztüli kifizetése a MultiSIM kártyákról nem lehetséges.

Bezárás
SegélyhívásokSegélyhívások

Bármely SIM-kártyáról indíthatsz hívást a segélyhívó számokra (104, 105, 107, 112 irányok).

Bezárás
RoamingRoaming
  • Roaming helyzetet jelző üzenetek esetében mindig a Roaming helyzetben lévő előfizetéshez tartozó SIM kártyára érkeznek meg az értesítések.
  • A méltányos használatara vonatkozó feltételek tekintetében eltérő szabály, hogy a jelenléti és forgalmi adatok vizsgálata során
    • MultiSIM esetében a szolgáltatásba bevont Fő és MultiSIM-eket összetartozóan kezeljük.
    • Ha bármelyik, a MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-kártyán egy napon belül csak Magyarországon kívül forgalmazott, akkor ez roaming jelenlétnek számít a teljes szerződésre (előfizetésre) vonatkozóan, függetlenül attól, hogy Fő- vagy MultiSIM-kártya forgalmazott a honos hálózaton kívül.
  • Részletes szabályokat az Általános Szolgáltatási Feltételek 2.a mellékletének 12.7.2 pontja tartalmazza
Bezárás
HívásátirányításHívásátirányítás
  • Az átirányítási logikákat (bármilyen hívásátirányítás, hívásvárakoztatás, hívástartás) csak a Fő SIM-kártyán lehet beállítani és az ott beállított szabály érvényesül a MultiSIM-ekre is.
  • Ha a Fő SIM-kártyán a hívásvárakoztatás szolgáltatás be van kapcsolva, és a Fő SIM-kártyán beszélsz éppen, akkor a következő hívás a Fő SIM-kártyán tud kicsengeni.
  • Ha a Fő SIM-kártyán a hívástartás szolgáltatás be van kapcsolva, akkor lehetséges az aktuális hívást tartásba tenni, átvenni az új hívást, vagy a hívásokat utána konferenciahívásban egyesíteni.
  • Ha a Fő SIM-kártyán a hívásvárakoztatás szolgáltatás be van kapcsolva, és a MultiSIM-et használó készüléken beszélsz éppen, akkor a bejövő hívást nem fogja tudni jelezni készüléked, azaz nem tud kicsengeni. Ez alapján, hívástartás és konferenciahívásban történő hívásegyesítés sem lesz lehetséges, ha a MultiSIM-en beszélsz éppen.
  • A MultiSIM-ek egymás közötti működése nem számít átirányításnak.
Bezárás
Számlamelléklet/Hívásrészletező/részletes számlaSzámlamelléklet/Hívásrészletező/részletes számla

A MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-kártyákat tartalmazó eszközről indított hívások adatai elkülönülten, míg az adatforgalmazásra vonatkozó adatok az előfizetésbe bevont Fő- és Mellék SIM-kártyákra vonatkozóan összevontan láthatod.

Bezárás
Kizáró szolgáltatásokKizáró szolgáltatások

Tandem SIM, Autóskártya
A MultiSIM szolgáltatás ezekkel a szolgáltatásokat kizárja, egyidejűleg nem veheted igénybe.

Költségkontroll opció
A MultiSIM szolgáltatással egyidejűleg nem veheted igénybe.

Bezárás
Lopott/elveszett SIM-kártya letiltásaLopott/elveszett SIM-kártya letiltása

Lopás, elvesztés esetén bármelyik SIM-kártya önállóan is letiltható. A Mellék SIM-kártya/kártyákletiltása a Fő SIM-kártya működését nem befolyásolja, viszont, ha a Fő SIM-kártyakerül letiltásra, a szolgáltatás a Mellék SIM-kártyákon sem lesz elérhető.

Bezárás
Késedelmes számla fizetésKésedelmes számla fizetés

A jogkövetkezmények a Fő- és a Mellék SIM-kártyákra, illetve az ezeket tartalmazó eszközökre is alkalmazásra kerülnek.

Fontos, hogy ezek a szabályok nem vonatkoznak a különböző internet alapú alkalmazásokon keresztül (pl. Messenger) bonyolított hívásokra!

Javasoljuk, hogy használat előtt alaposan olvasd át az Általános szerződési feltételekben a 2 sz. mellékletekben a szolgáltatás részletes leírását tartalmazó információkat.

Bezárás
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailen, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

  • Nyilatkozat
  • Testreszabás
  • A sütikről

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.

Sütik részletei és beállításai:

Működéshez szükséges
Mindig aktív

Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.

Marketing célú

A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.

Statisztikai célú

Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.

Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.

Részletes sütitájékoztató/Partnerek