A modern munkakörnyezet egyik legfontosabb eleme a biztonságos adattárolás és megosztás. A Microsoft Office 365 szolgáltatáscsomagjaival biztosítható a tárterület, melyre menthetik a munkafájlokat, elrendezhetik a dokumentumokat, megoszthatják azokat és közösen is dolgozhatnak rajtuk. Eközben folyamatosan biztosított a háttérben az alapvető vírusvédelem, verziókezelés és keresési szolgáltatás. Beépített mesterséges intelligencia megoldások segítenek megtalálni a releváns dokumentumokat a tárhelyen és felfedezni a friss információkat (például amikor egy megosztott dokumentum megváltozik).
A OneDrive vállalati verzió egy óriási, felhasználónként 1 TB méretű tárhely. Ez kb. 217 DVD-nek megfelelő adatmennyiség tárolókapacitásával egyezik meg, amelyen a kis- és középvállalkozások könnyedén és biztonságosan tárolhatják és oszthatják meg céges fájljaikat munkatársaikkal és partnereikkel.
Szinkronizáld a fájlokat a különböző PC-k, tabletek, telefonok között, így
akármelyik eszköz van éppen nálad, mindig biztosan eléred az aktuális és friss
dokumentumaidat.
Az adott eszközre szinkronizált tartalom internetkapcsolat nélkül is
hozzáférhető.
Az offline módban végzett szerkesztéseket a OneDrive vállalati verziója a
következő kapcsolódáskor automatikusan szinkronizálja a felhőbeli adatokkal.
Mappáidat és fájljaidat megoszthatod kollégáiddal, partnereiddel, és kiválaszthatod,
hogy a dokumentumokhoz csak megtekintési vagy szerkesztési jogokat is adsz a
kiválasztott felhasználók számára.
Az automatikus verziókövetéssel biztosított, hogy egyazon dokumentumon
dolgozók számára mindig a legfrissebb változat álljon rendelkezésre, de szükség
esetén lehetőség van korábbi verziókra is visszatérni.
A tárolt dokumentumok kereshetőek és menthetőek, miközben a felhasználók
dolgoznak rajtuk.