IRÁNYELVEINK

Az ügyfélélmény határozza meg cselekedeteinket

Ez az irányelv az üzleti élet egyik legfontosabb tényezőjére hívja fel a figyelmet: nem elegendő teljesíteni az ügyfél igényeit, élményt kell nyújtanunk neki. Az ügyfél gondolatai, érzései, igényei és maga az ügyfélélmény együttesen kell, hogy meghatározzák, mit és hogyan teszünk. Ha az egyes ügyfelek helyébe képzeljük magunkat, elébe mehetünk a kéréseiknek, és így teljesíteni is tudjuk azokat. Ez az irányelv a belső ügyfelekkel való bánásmódra is vonatkozik.

A megbecsülés és a tisztesség működésünkben alapértékek

Ez az irányelv túlmutat egymás mindennapi munkában való megbecsülésén. Ügyfeleink, partnereink, beszállítóink és részvényeseink megbecsüléséről is szól. Ehhez nélkülözhetetlen a nyílt és őszinte kultúra és a tisztességes üzleti magatartás, amelyek hiányában sikerességünket kockáztatjuk.

Egy csapat vagyunk - együtt és külön is

Ez az irányelv az együttműködési kultúrát helyezi a középpontba. A cél, hogy a csapatok tagjaiként nyíltan vitassuk meg a felmerülő kérdéseket, és mondjuk el a véleményüket, de miután a döntés megszületett, egységesen képviseljük azt. Az ország bármely pontján is dolgozzunk, telekomosként egy csapat tagjai vagyunk!

A Telekom a legjobb hely arra, hogy megmutasd, mire vagy képes!

Ez az irányelv a munkavállalók fontosságát emeli ki a vállalat és a vállalati kultúra szempontjából. Annak érdekében, hogy a Magyar Telekom a távközlési szektorban és azon kívül is a legelismertebb szolgáltatóvá válhasson, az elkövetkező években a maximumot kell nyújtanunk a kiélezett versenyben. Ehhez olyan munkahelyre van szükség, ahol mindenki tudása legjavát nyújthatja és valóban mindenki megmutathatja, hogy mire képes.

Telekomos vagyok, számíthatsz rám!

Ez az irányelv a megbízhatóságot helyezi a középpontba. Így ahogy kollégaként számíthatunk egymásra, úgy a részvényesek és az ügyfelek is számíthatnak ránk és a Magyar Telekomra. Ez előfeltétele annak, hogy teljesítsük ígéreteinket.