Sajtóközlemények
Változás a Magyar Telekom menedzsmentjében
Budapest, 2022. augusztus 22. 15:00
Szabó Melinda kereskedelmi vezérigazgató-helyettes 2022. szeptember 15-től a Deutsche Telekom Csoportnál folytatja karrierjét Senior Vice President pozícióban. Új feladatkörében az európai tagvállalatok B2C szegmensének növekedéséért fog felelni. A Magyar Telekom Igazgatósága 2022. december 1-i hatállyal a Társaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettesének Pereszlényi Zoltánt nevezi ki.
A Deutsche Telekom Csoport vezetősége az európai tagvállalatok B2C szegmensének növekedéséért felelős pozícióval bízta meg Szabó Melindát, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettesét. A kinevezés 2022. szeptember 15-től hatályos.
„ Megtisztelőnek érzem a nemzetközi kinevezést és nagy örömmel csatlakozom a Deutsche Telekom Csoporthoz. Új feladatkörömben az európai szegmens kereskedelmi tevékenységének irányításáért leszek felelős. Ez egy egészen új, izgalmas kihívás, de a cél változatlan: szolgáltatásaink, hálózataink és programjaink által biztosítjuk ügyfeleinknek a digitális előrelépést. Ugyanakkor, magyar kollégáimtól nehéz szívvel búcsúzom. Munkatársaim felkészültsége és elkötelezettsége példa nélküli, melynek köszönhetően az elmúlt években új márkastratégiánkkal sikerült ügyfeleink elégedettségét tovább növelni és a Telekom stratégiai vállalását, Magyarország digitalizációját erősíteni. Köszönöm kollégáimnak az elkötelezett munkát és a sok kedves, személyes élményt. Pereszlényi Zoltánnak sok sikert kívánok a továbbiakhoz, aki kiváló szakemberként felkészülten veszi át a Magyar Telekom kereskedelmi területének vezetését, folytatva a közösen megkezdett munkát .” - mondta kinevezése kapcsán Szabó Melinda.
„ Köszönettel tartozom Melindának, hogy új szemléletet hozott vállalatunk működésébe, melynek köszönhetően kiemelkedő eredményeket érhettünk el. Az, hogy magyar vezetőként csatlakozik a Deutsche Telekom Csoport nemzetközi vezetőségéhez, jól mutatja, hogy milyen rendkívüli munkát végez. Sok sikert kívánok az új feladatokhoz . Pereszlényi Zoltánt üdvözlöm újra a magyar csapatban, kiváló szakértelmére és tapasztalataira alapozva folytatjuk a közös munkát.” – mondta Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója.
A Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettesi pozíciójára a Deutsche Telekomtól érkezik Pereszlényi Zoltán 2022. december 1-től. Érkezéséig átmenetileg Rékasi Tibor vezérigazgató látja el a kereskedelmi vezérigazgató-helyettesi feladatokat.
„Ambícióval és alázattal tekintek az előttem álló feladatokra. Köszönöm a bizalmat és a kollégáknak, partnereknek a kiváló eredményeket. Megtisztelő lesz újra együtt dolgozni, csapatban, az ügyfelekért, Magyarország digitális előre lépéséért.” – mondta el kinevezése kapcsán Pereszlényi Zoltán.
Szabó
Melinda
karrierjét piackutatóként kezdte, majd 1999-ben
csatlakozott a Westel900-hoz, ahol marketing területen több jelentős vezető
menedzseri pozíciót töltött be. 2005-től a T-Mobile marketing
igazgató-helyetteseként, 2008-tól pedig a vezetékes T-Home lakossági szegmens
irányításáért is felelt, majd 2010 júliusától a lakossági marketing terület
igazgatójaként folytatta karrierjét a Magyar Telekomnál.
2009-2012 között a montenegrói MobiMak-nál vállalt Board tagsági tisztséget.
2015-ben csatlakozott a Vodafone Magyarországhoz, ahol a teljes B2B szegmens
marketingjéért felelt, majd 2016-tól az értékesítési és marketing vezetője lett
az Kis - és középvállalati szegmensnek. 2018.
július 1-től a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások
vezérigazgató-helyettese, 2020. január 1-től Kereskedelmi
vezérigazgató-helyettes pozíciót tölti be, felelősségi területe a lakossági
szegmens mellett lefedi a kis-és középvállalati szegmens marketing és
kereskedelmi tevékenységet is, 2022. áprilisától a Magyar Telekom
Igazgatóságának tagja, melynek nemzetközi kinevezését követően is tagja marad.
Pereszlényi Zoltán több, mint húsz éve dolgozik a Telekom Csoportnál, vezetői pályája során különböző kereskedelmi, marketing és digitális területekért felelt. Karrierjét gyakornokként kezdte, 2001-től az értékesítési területen töltött be különböző pozíciókat. 2006-tól osztályvezetői, majd igazgató-helyettesi kinevezést kapott. 2012-től a vállalat értékesítési hálózatának fejlesztéséért, valamint a digitális transzformációért felelős igazgatóként dolgozott. 2017-től lakossági marketing- és értékesítés menedzsmentigazgatóként folytatta karrierjét. Kulcsszerepe volt a kereskedelmi sikerekben, a Magenta 1 bevezetésében, az ügyfélközpontú szemlélet formálásában, az adatvezérelt működés kialakításában és az online transzformációban. A Telekom agilis átalakulásában az első Tribe Lead-ek között volt, így élenjárt az agilis működés kialakításában és bevezetésében. 2021-ben Omnichannel Tribe Lead-ként kapott felkérést a Deutsche Telekom Csoporttól az európai tagvállalatok B2C szegmenseinek kereskedelmi kiválóságáért és növekedéséért felelős Vice President pozícióra. A szakember a Bonn-ban töltött egy év után a Magyar Telekom Igazgatóságának felkérésére tér vissza Magyarországra.