Sajtóközlemények

A Magyar Telekom nyerte el a legjobb munkáltatói márkának járó fődíjat

Budapest, 2019. március 27. 13:00

A kategóriák feletti fődíjat és a nagyvállalati mezőny arany minősítését is megnyerte a Magyar Telekom a legerősebb munkáltatói márkák versenyén, az Employer Branding Award-on. A Magyar Public Relations Szövetség által alapított díjjal a hazai piac példamutató munkáltatóinak teljesítményét ismerik el.

190327-employer-01.png

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, vagyis az Employer Branding Award-ot tavaly negyedik alkalommal hirdette meg a Magyar Public Relations Szövetség. A díj célja, hogy jutalmazza a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, illetve bemutassa és megismertesse azokat a szakmai közönséggel. A legerősebb munkáltatói márkák elismerése egyben ahhoz is hozzájárul, hogy örömtelibbé, igényesebbé és egészségesebbé váljanak a hazai munkahelyek.

Egy cég teljesítőképességét, erejét a munkavállalói adják, így a Telekom, mint piacvezető vállalat számára kiemelten fontos, hogy vonzó és hiteles munkáltatói stratégiával igyekezzünk bevonzani és megtartani a MOST munkavállalóit. Hiszek abban, hogy a munkavállalói élmény tudatos fejlesztése egyben komoly piaci előnyt is jelent, hiszen a munkáltatói márkaépítés kiemelt célja, hogy a legígéretesebb tehetségek és a legjobb szakemberek számára mi legyünk az elsőszámú választás .” – mondta a díj kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief HR Officere.

190327-employer-02.png

A Magyar Telekom díjnyertes, „MOST munkáltatója” kampány célja, hogy külső és belső aktivitások során digitális eszközök segítségével és élményszerű programok által szólítsa meg meglévő és leendő munkavállalóit. A kampány egyik nagysikerű eleme volt a vállalat rendhagyó gyakornok kiválasztási folyamata, mely során a pozíciók meghirdetése és a gyakornoki ajánlatok átadása között mindössze 24 óra telt el. A lehetőséggel csaknem háromszáz hallgató élt, a beadott pályázatokat pedig a Telekom kilenc fős HR-csapata rekordidő, egyetlen éjszaka alatt dolgozta fel. A toborzás folyamata nemcsak a rendelkezésre álló idő, de az alkalmazott módszerek tekintetében is innovatív volt: az online jelentkezést követően a jelöltek egy játékos digitális kompetenciamérésen vettek részt. A fordulót sikerrel teljesítők videóinterjúkat készítettek, a személyes interjúra pedig az utolsó körre bejutott jelöltek kaptak meghívást. A lehetőség megnyitásáról számított 24 óra elteltével végül a Magyar Telekom új székházában derült ki: 27 új gyakornok nyert felvételt a vállalathoz.

Az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, Kádár Balázs a díjátadón kiemelte: egyértelműen látszik az a trend, hogy a pályázó vállalatok egyre tudatosabban építik munkáltatói márkájukat. A bevonzásban túlnyomórészt a social média megoldások tarolnak, míg a megtartásban egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, illetve a belső kommunikációnak, amely a munkavállalói közösség fontos formálójává lépett elő.