Sajtóközlemények
Nem veszik el a Domino hívószám: lehetőség a határidőre nem regisztrálóknak! - Június 30. után is visszakaphatják hívószámukat és egyenlegüket a Telekom határidőre nem regisztrált Domino ügyfelei!
Budapest, 2017. június 28. 15:30
Július 1-jén a jogszabály erejénél fogva megszűnnek azok a Domino előfizetői szerződések, amelyek kapcsán az adategyeztetés nem történik meg június 30-án éjfélig. Ettől kezdve hívást indítani és fogadni sem tudnak a nem regisztrált ügyfelek, kivételt ez alól csak a segélyhívások, valamint a Telekom +36-80-630-045-ös adategyeztető telefonszáma képeznek. Ugyanakkor a Telekom gondolt azon ügyfeleire, akik valamilyen okból elmulasztják az adategyeztetést: a cég Domino ügyfelei új előfizetői szerződésükhöz visszakaphatják korábbi hívószámukat és esetlegesen fennmaradt egyenlegüket is!
A Telekom ezt elősegítendő június 30-áig, péntekig minden addig nem regisztrált Domino SIM-kártyára kiküld egy kódot SMS-ben. Ezen kód birtokában 2017. szeptember 30-ig online is megköthetik új szerződésüket a régi hívószámra az ügyfelek, amellett, hogy személyesen a Telekom üzletekben vagy a +36-80-630-045-ös számon is megtehetik ugyanezt
„Ügyfeleinknek a vonatkozó jogszabály miatt rövid határidő alatt kellett elvégezniük az adategyeztetést, ezúton is nagyon köszönjük együttműködésüket, és hogy partnereink voltak ebben a folyamatban. Célunk, hogy egy hívószám se vesszen el, ezért bízunk benne, hogy a felkínált, hívószám és egyenleg megtartására vonatkozó lehetőséggel azon ügyfelek számára is megoldást kínálunk, akik nem értek oda határidőre a regisztrációval” - mondta el Rékasi Tibor, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.
A Telekom az előttünk álló néhány napra megnövelt kapacitással készül a várhatóan megnövekedő ügyfélforgalom miatt: június 30-án, pénteken, valamint a határidőt követő időszakban üzleteiben ugyan a szokásos nyitvatartás szerint várja ügyfeleit, de nagyobb létszámmal, sok önkéntes kolléga bevonásával készül, illetve a regisztrációra dedikált +36-80-630-045-ös ügyfélszolgálati telefonszámon is több ügyintéző várja a hívásokat.
Mi
a teendő, ha valaki nem regisztrált határidőre, de meg szeretné tartani
hívószámát?
Az
SMS-ben érkezett kóddal online a
www.telekom.hu/adategyeztetes oldalon a korábbi
hívószámot megtartva új előfizetői szerződést lehet kötni július 5-től
kezdődően szeptember 30-ig. Erre a jogszabály szerinti adategyeztetés elvégzése
után van lehetőség. A felületen az adategyeztetéshez az egyedi
azonosítást szolgáló kódra van szükség. A korábban választott szolgáltatások,
kiegészítő opciók (pl. adatcsomag, Domino MOST) nem kerülnek rá automatikusan
az új előfizetésre, de a korábbi egyenleg felhasználható az új előfizetés
keretében is. Az új előfizetéssel a SIM kártya 72 órán belül lesz aktív a régi
hívószámon. Az új előfizetői szerződést személyesen és telefonon is meg lehet
kötni július 1. és szeptember 30. között, az SMS-ben kapott kódot a gyorsabb
ügyintézés érdekében ilyenkor is célszerű előkészítenie az ügyfélnek.