Sajtóközlemények
Katy Perry "Firework" című videoklipje először kizárólag a Deutsche Telekom nyolc európai országában nézhető meg
Budapest, 2010. október 8.
Katy Perry és a Deutsche Telekom több mint 250 szerencsés rajongó számára tette lehetővé, hogy részt vegyen Katy "Firework" című hivatalos zenei videoklipjének elkészítésében: egyedi, dokumentum jellegű tévéreklám a budapesti forgatáson részt vett rajongók emlékezetes pillanatait örökíti meg. A feliratos videó először kizárólag a Deutsche Telekom nyolc európai országában lesz látható.
- Az első olyan zenei videoklip egy nemzetközi hírű popsztárról, amelyben egy helyszínen ilyen sok rajongó szerepel.
- A mai napon mutatják be a Deutsche Telekom tévéreklámját, amely kiválasztott európai országokban élő – köztük Magyarországon a T-Home és a T-Mobile kampánya keretében kiválasztott hazai – rajongók élményeit örökíti meg.
- "Firework" című dal hivatalos, feliratos videofilmje elsőként és kizárólag a Deutsche Telekom nyolc érintett országában – Magyarországon a www.katyklipje.hu oldalon – látható 2010. október 8. és október 11. között.
- Katy Perry és a Deutsche Telekom partneri együttműködése a nyolc érintett európai országban egyedi módon kelti életre a márka "Life is for Sharing" ígéretét.
Katy Perry és a Deutsche Telekom összesen több mint 250, köztük 29 magyar szerencsés rajongónak teremtette meg a soha vissza nem térő lehetőséget, hogy részt vegyenek Katy hamarosan megjelenő, "Firework" című lemezéről készülő zenei videoklipjének elkészítésében. Az október 8-án bemutatandó tévéreklám a Deutsche Telekom kiválasztott európai piacain (Ausztriában, Cseh Köztársaságban, Lengyelországban, Macedóniában, Magyarországon, Montenegróban, Németországban és Szlovákiában) lesz látható, amely a rajongók számára emlékezetes pillanatokat dokumentálja.
A videoklip részeseivé válni kívánó, busszal, repülővel, autóval vagy vonattal érkező rajongók soha nem tapasztalt számban gyűltek össze szeptember végén Budapesten, hogy osztozhassanak abban az emlékezetes élményben, amit a Katy Perry és a Deutsche Telekom közti partneri együttműködés tett lehetővé. Az ezeket a napokat megörökítő és feldolgozó tévéreklám végigköveti a szerencsés nyerteseket otthonuktól egészen Budapestig, ahol részt vehettek Katy klipjének forgatásán. Az egyszeri és megismételhetetlen pillanatokat a szerencsés nyertesek utazásának során rögzítették, és mindez vizuálisan is megtestesíti a Deutsche Telekom "Life is for Sharing" márkaígéretét.
A "Katy’s Project: Pop Video" elnevezésű kampánynak kiemelt láthatóságot, azaz hírverést biztosítottak a Deutsche Telekom nyolc érintett európai piacán. Augusztus eleje óta az érintett országokban toborozták a rajongókat, akik közösen élték meg a „szikrát”, azaz együttesen vettek részt a nagy "tűzijátékban", Katy "Firework" című TV reklámfilmjének, valamint a webes és közösségi média tevékenységek forgatásában. Minden ország maga határozta meg a kiválasztás módját, amely lehetett videoanyagok beküldése, amit a közvélemény illetve jól ismert szakemberekből álló zsűri bírált el, vagy történhetett sorsolással, illetve online versenyeztetéssel is.
Magyarországon a T-Home és T-Mobile kampánya keretében Harsányi Levente, Hámori Barbara, Lakatos Márk és Lilu több mint 600 feltöltött videó alapján választotta ki azokat a szerencséseket, akik jelen lehettek a videoklip-forgatáson. A www.katyklipje.hu oldalon meghirdetett pályázatra jelentkezőknek önmagukról, a bennük rejlő tehetségről, leginkább érdekes, értékes képességeikről kellett tanúságot tenniük, amelyek alapján a zsűri meghozta a döntését. A pályázók számos értéket, érdekes történetet, "szikrát" "vonultattak fel": volt, aki táncolt, akadt, aki fényképeit, rajzait mutatta be a videofelvételeken, de a klipforgatáson részt vevő 29 leginspiratívabb szereplő között – a zsűri választása értelmében – focilabdával mesteri módon bánó lány, ruhatervező fiú, saját dalával jelentkező, bátran dalra fakadó tehetség, szavaló és bűvész is volt. A szavazás mindenhol fontos része volt a résztvevők kiválasztásának, sőt Katy saját maga is választott a nyertesek közül, egyes különleges szerepekre.
Összességében kiemelkedően sok, mintegy 38 ezer jelentkezés futott be az érintett országokból, rajongók ezrei küldtek üzenetet és hozzászólásokat a rajongói oldalakon, ezáltal a kampány organikusan, szerves módon önálló életre kelt. A hivatalos "Firework" videó a Deutsche Telekom online portálján lesz megtekinthető a nyolc országban, az október végi világpremier előtt három nappal. A rajongók számára igazi különlegességként, október 8. és október 11. között már a dalszövegeket feltüntető, feliratos videó is megtekinthető lesz a Deutche Telekom nyolc érintett európai országában.
"Számomra a "Firework" a legfontosabb szám az új lemezen, mert úgy érzem, azt nagyon sok emberre illetve élethelyzetre lehet értelmezni. Fantasztikus a partneri együttműködés a Deutsche Telekommal, nagyszerű módja volt ez annak, hogy bevonjuk a videó elkészítésébe az irántam, a zeném és a zenei videoklipem iránt érdeklődőket" – mondta Katy Perry.
"A Deutsche Telekom együttműködése Katy Perry-vel óriási siker és nagyszerű alkalom számunkra, hogy emlékezetes módon keltsük életre a "Life is for Sharing" márkaüzenetet. Nem csupán egyedülálló módon sikerült kapcsolatot teremtenünk a rajongók és kedvenc előadójuk között, hanem ugyanakkor azt is lehetővé tettük, hogy egymással is megoszthassák élményeiket. A Deutsche Telekom termékei pedig pont ezt kínálják az ügyfeleknek" – mondta Wolfgang Kampbartold, a Deutsche Telekom nemzetközi kommunikációért és szponzorációért felelős alelnöke.
A "Firework" videoklipet Dave Meyers, az egyik legkiválóbb és legkeresettebb rendezőjével forgatták, aki több mint 200 zenei klipet készített olyan művészekkel, mint Jay-Z, Pink, Britney Spears és Justin Bieber. Meyer 11 MTV Video Award díjat nyert, valamint számos szakmai elismerésben is részesült. Mintegy 10 ismert rendező koncepciója közül Katy végül Myers-t választotta, tetszett ugyanis neki a lelkesítő hangvétel, és a Deutsche Telekom által kiválasztott rajongók bevonásának módja.
Nem csupán logisztikai teljesítmény volt a több mint 250, nyolc országból származó nyertes találkozása Budapesten, de egyszersmind azt is nagyszerűen példázza, hogy a "Life is for Sharing" márkaígéret túlmutat az országhatárokon és kiváló módja az élmények megosztásának. A Deutsche Telekom Connected Life & Work termékeivel az ügyfelek zökkenőmentesen használhatnak különböző eszközöket, amint egyik élethelyzetből a másikba kerülnek. A vállalat termékeivel az élmények mindig megoszthatók, legyenek azok apróbbak vagy jelentősebbek.
A Katysproject.com, illetve Magyarországon a katyklipje.hu címeken kialakított interaktív website célja, hogy még inkább közel hozza egymáshoz a rajongói tábor tagjait, ezen keresztül a szerencsés nyertesek értesülhettek a klipkészítés exkluzív részleteiről, és részesei lehettek a nemzetközi élménycserének. A rajongók saját profiloldalakat hoztak létre, írtak a site fórumán és megtekinthették Dave Meyers videó üzenetét a forgatás részleteiről.
A partneri együttműködés részeként, a Deutsche Telekom, illetve márkái Katy négy lemezbemutató koncertjének is kizárólagos szponzora is volt Berlinben, Budapesten, Varsóban és Bécsben.
A kampány
A "Katy’s Project: Pop Video" a Saatchi & Saatchi által 2008-ban, a Deutsche Telekom "Life is for Sharing" márkaüzenetének életre keltése céljával indított sikeres kampányok sorozatának része.
A sorozat összes kampányában lehetőséget kínáltak az embereknek, hogy részesei legyenek az eseményeknek, és megoszthassák élményeiket másokkal. A kampányok között szerepelt a "Dance", a "Rain of Flowers" és a Pink-kel forgatott "Sing-Along", ami nemrég elnyerte az EACA Euro Effie Awards második díját. A videoklip-forgatás alatt készített, dokumentarista jellegű reklámfilmet 2010. október 8-án mutatják be a kiválasztott európai országokban, így Magyarországon is.
A magyarországi kampánnyal kapcsolatban további részletek a www.katyklipje.hu oldalon találhatók. A Paletta csomagok igénybevételének részletes és teljes körű feltételei a www.t-home.hu és www.t-mobile.hu honlapokon tekinthetők meg.