Sajtóközlemények
"hello holnap!" - Telekommal a fenntartható fejlődésért
Budapest, 2010. december 27. 13:00
"hello holnap!" néven fenntarthatósági kommunikációs kampányt indít december 27- től a hazai médiában a Magyar Telekom. A rádióban, tévében és interneten látható kampányban közismert személyek mondják el év végi fogadalmukat arról: jövőre mit tesznek azért a mindennapi életükben, hogy környezettudatosabban, fenntarthatóbb módon éljenek. A filmekben többek között Tilla, Novák Péter, Oroszlán Szonja, Kovács Kati és Caramel szerepelnek. A kampány célja, hogy példát mutasson arra, mindenki tud változtatni a saját életén, környezetén. Ezzel egy időben a Magyar Telekom www.helloholnap.hu weboldalán január végéig bárki tehet videós és szöveges fogadalmat. A legjobb üzeneteket fenntartható nyereményekkel jutalmazza a vállalat.
A Magyar Telekom a hello holnappal nem egy újabb márkát kíván bevezetni,
hanem egy kezdeményezést indít el, amely reményei szerint mozgalommá nő
ki.
A kampányfilmben a vállalat elnök-vezérigazgatója,
Christopher Mattheisen is megszólal, aki ennek kapcsán elmondta: " A
Magyar Telekom saját fenntartható működésén keresztül, valamint
szolgáltatásai, termékei révén ügyfelei és partnerei számára hosszú
ideje elérhetővé teszi a fenntarthatóság eszméjét. Ennek minél szélesebb
körű terjesztését és támogatását pedig kiemelt feladatának tekinti a
jövőben is. A kampány során ismert énekesek, sportolók, művészek
segítségével próbáljuk felhívni a figyelmet a téma fontosságára. Konkrét
példákon mutatjuk be, hogy a mindennapjainkban hogyan éljük, hogyan
élhetjük meg a fenntarthatóságot, mit lehet tenni a fenntartható
jövőért."
A tévékben, rádióban, interneten és a közösségi
médiában futó kampányhoz bárki csatlakozhat. A Magyar Telekom hello
holnap weboldalára január végéig bárki feltöltheti saját
fenntarthatósági videós vagy szöveges fogadalmát. A legötletesebb,
legjobb fogadalmakat a vállalat értékes nyereményekkel jutalmazza.
A
kampány ideje alatt Budapest 200 forgalmas pontján
(bevásárlóközpontokban, gyalogátkelőhelyeken) hello holnap! feliratú
inverz graffitikkel is találkozhatunk.
A Magyar Telekom
szerteágazó és sokszínű fenntarthatósági tevékenységeit, így a
társadalmi felelősségvállalásait, adományozási tevékenységét, gyakornoki
programját, esélyegyenlőségi kezdeményezéseit is mind a hello holnap!
név alatt fogja a jövőben kommunikálni. A "hello holnap!" kommunikáció
arca Novák Péter lesz.
A hello holnap!-ról és a kampányról további részletek a
www.helloholnap.hu weboldalon található.
A
hazai piacvezető telekommunikációs vállalat szeptemberben, a 3.
Fenntarthatósági Napon jelentette be "hello holnap!" nevű
fenntarthatósági kampányát. Ennek egyik első elemeként hirdette meg a
Magyar Telekom és a Vegyél Vissza! Nonprofit Kft. a fenntarthatósági
témájú esszépályázatot "Mi vár ránk 2020-ban?" címmel, a jövő nemzedékek
országgyűlési biztosa, Dr. Fülöp Sándor védnökségével.
A Magyar
Telekom már az 1990-es évek óta kiemelt figyelmet fordít a
fenntarthatósági problémák kezelésére. A vállalat 2002 óta koordinálja
környezetvédelmi tevékenységét Csoport-szinten, és 2005 óta rendelkezik
fenntarthatósági stratégiával. Magyarországon elsőként adott ki GRI G3
A+ minősítésű fenntarthatósági jelentést, és ennek érdekében a
fenntarthatósággal kapcsolatos megközelítést minden szinten igyekszik
beépíteni a vállalatirányítási folyamatokba.
Fenntarthatósági
tevékenységéért már több elismerésben részesült a vállalat. Többek
között első helyezést ért el a 2009-es "CSR 24/7" felmérésén, elnyerte a
hazai Legjobb Munkahely, valamint a közép- és kelet-európai Legjobb
Munkahely címet, és bekerült 2011-ben is a Bécsi Értéktőzsde közép- és
kelet-európai fenntarthatósági indexébe (CEERIUS).