Sajtóközlemények

A Pannon és a T-Mobile bevezetik Magyarországon a Nokia Messaginget

Budapest, 2009. november 11.

A Pannon, a T-Mobile és a Nokia ma bejelentették, hogy elindították Magyarországon a Nokia Messaging* megoldását, a Nokia egyszerűen használható e-mail szolgáltatását az erre alkalmas Nokia készülékkel rendelkező ügyfeleik számára. 2009. november elsejétől a Pannon és az előfizetéssel rendelkező T-Mobile ügyfelek elérhetik a Nokia Messaging push e-mail szolgáltatást, amely támogatja az összes vezető e-mail megoldást, mint például az Ovi Mail, a Gmail, a Windows Live Hotmail és a Yahoo! Mail, valamint a jelentősebb helyi e-mail szolgáltatásokat, mint a Citromail, az Indamail és a Freemail.

„A mai világban az elérhetőség kulcsfontosságú – nem csupán az információ elérhetősége, hanem egymásé is. A mobiltelefonok kézenfekvő megoldást kínálnak ahhoz, hogy kapcsolatban maradjunk egymással, a mobiltelefon és egy e-mail megoldás kombinációja pedig tökéletes összhangban van a Pannon céljaival, hogy olyan szolgáltatásokat kínáljon ügyfeleinek, melyek könnyebbé teszik életüket” – mondta Laczkó-Tóth Gergely, a Pannon megbízott kereskedelmi igazgató-helyettese.

„A T-Mobile számos megoldást kínál ügyfeleinek az egyre népszerűbb mobiltelefon alapú üzenetküldésre, és ez a kínálat még teljesebb lehet a Nokia e-mail szolgáltatásának bevezetésével, mivel az előfizetők kiválaszthatják az igényeiknek leginkább megfelelő megoldásokat. Az előfizetők egyre inkább elvárják, hogy képesek legyenek bármikor és bárhol hívásokat indítani, internetkapcsolatot létesíteni és TV-t nézni – hogy szabadon elérhessenek információkat vagy szórakozhassanak. Partnereinkkel együtt – mint például a piacvezető mobiltelefon-gyártó Nokiával – nemzetközileg elismert, kiváló minőségű hálózatunkra építve szeretnénk teljesen megfelelni ezeknek az elvárásoknak” – mondta Winkler János, a T-Mobile vezetője, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettese.

„Örömmel tesszük meg ezt a bejelentést a Pannonnal és a T-Mobile-lal. A Nokia igyekszik a lehető legtöbb ember számára elérhetővé tenni a mobil e-mailt; így aztán a tény, hogy két magyar szolgáltató kínálja a Nokia Messaginget, egy fontos mérföldkő. A Nokia Messaginggel megfelelhetünk az emberek igényének, hogy ingyenes e-mailjüket elérhessék, amikor és ahol csak akarják” – mondta Marcus Störkel, a Nokia Magyarországért felelős vezetője.

A Nokia Messaging egy egyszerűen beállítható és használható push e-mail szolgáltatás, melynek segítségével a felhasználó akár tíz személyes e-mail fiókot is beállíthat egyetlen készüléken. A Nokia Messaginggel az emberek kihasználhatják a valós idejű üzenetküldés előnyeit, és olvashatnak, küldhetnek, továbbíthatnak és megválaszolhatnak e-maileket, megtekinthetnek almappákat, letölthetnek és olvashatnak csatolmányokat, valamint csatolhatnak fájlokat e-mailjeikhez. A push e-mail technológia használatával az e-mailek gyorsan és automatikusan továbbításra kerülnek a mobiltelefonra, nem szükséges külön letölteni azokat. Számos felhasználó szeretné élvezni az egyes közösségekben használt különböző fiókok nyújtotta rugalmasságot.

A Nokia Messaging szolgáltatás 30 napig díjmentesen tesztelhető. A tesztidőszakot követően, regisztráció esetén havi díj ellenében érhető el a szolgáltatás, valamilyen mobilinternet csomag megléte esetén. A felhasználók a szolgáltatás aktiválását a szolgáltatójuk ügyfélszolgálatán kezdeményezhetik. A szolgáltatás a Nokia E52, E66, E72, E71 és N97 készülékekkel vehető igénybe.

* A T-Mobile adathálózati és internet szolgáltatás Általános Szerződési Feltételeiben a szolgáltatás elnevezése Nokia E-mail.