Sajtóközlemények
Vége az állatkerti sorbaállásnak!
Budapest, 2009. május 6.
SMS-ben is megvásárolhatják belépőjegyüket a Pannon és a T-Mobile előfizetői a budapesti Állatkertbe.
A Fővárosi Állat- és Növénykertet évente több mint 1 millió látogató keresi fel, többségük tavasszal és nyáron. Ebben az időszakban
nem ritka, hogy hosszú sorok alakulnak ki a pénztáraknál, ami különösen a kisgyermekes szülők számára megterhelő.
Május 6-tól a Pannon és a T-Mobile előfizetői SMS-ben is vásárolhatnak jegyet a Fővárosi Állat- és Növénykertbe. A szolgáltatással
megspórolható az esetenként akár fél-háromnegyed órás várakozás, az SMS-jegyet vásárlóknak ugyanis nem kell a jegypénztár
előtt sorban állniuk, hanem azonnal a belépőkapuhoz léphetnek.
A jegyvásárláshoz a 8-100-966 telefonszámra kell elküldeni a megvásárolni kívánt jegyek típusát és számát. Az ’F’ a felnőtt,
a ’D’ a diák, a ’GY’ a gyermek, az ’NY’ a nyugdíjas, a ’CS’ családi, a ’K’ a kiegészítő gyerekjegyet jelöli. A vásárlás során
a betű mögé kell a megvásárolni kívánt jegyek számát beírni. Ennek megfelelően például az ’F1GY1’ egy felnőtt és egy gyermekjegyet,
a ’D2’ két diákjegyet jelent. Az SMS elküldését követően a mobilszolgáltató néhány másodpercen belül a vásárlás jóváhagyását
kérő SMS-t küld a felhasználó telefonjára, amelyet egy, a 8-100-000-as számra elküldött, ’Igen’ vagy ’OK’ szót tartalmazó
SMS-sel lehet megerősíteni.
A szolgáltatás számlás és kártyás előfizetők számára egyaránt igénybe vehető a havi hitelkeretük, vagy az univerzális egyenlegük
terhére. Az SMS-jegy megvásárlása esetén az előfizetőknek az elküldött SMS-ek tarifacsomagjuk szerinti díját, valamint a belépőjegy
árát kell megfizetnie, egyéb tranzakciós költség nem kerül felszámításra.