Sajtóközlemények
Sikeresen tanúsítatta új, integrált irányítási rendszerét a Magyar Telekom Csoport
Budapest, 2009. január 16. 11:00
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója a mai napon átvette az SGS, a világ legnagyobb független minőségellenőrző és tanúsító testülete által kiadott új, integrált irányítási rendszerre vonatkozó tanúsítványokat. (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001).
A Magyar Telekom mind társasági, mind csoportszinten már 2002 óta eredményesen működő minőségirányítási rendszerét továbbfejlesztve
integrált minőség-, környezetközpontú és információbiztonság irányítási rendszert épített ki és működtet, amelynek tanúsítása
2008 novemberében zárult le.
Christopher Mattheisen, elnök-vezérigazgató így értékelte a sikeres tanúsítást: "Az audit során azt kellett bemutatnunk, hogy
mit teszünk az eredményes működés fenntartása érdekében, miként biztosítjuk, hogy a változások során a folyamatok megfelelően,
a vevői követelményeket kielégítve működjenek. A működő irányítási rendszereinket kiterjesztettük a környezetvédelem és az
információbiztonság területére is."
A Magyar Telekom Csoporton belül működő irányítási rendszerek megfelelnek a vevői elvárásoknak, és kiemelt figyelmet tulajdonítanak
a fenntartható fejlődés, ezen belül a környezetvédelem, továbbá az információvédelem ügyének.
A Magyar Telekom többször is bizonyította, hogy elkötelezett a fenntartható fejlődés elve, ezen belül a környezetvédelem ügye
iránt. A cégcsoport tevékenységeinek szabályozott és ellenőrzött végzésével, az Európai Unió követelményeinek teljesítésével
és a nemzetközi normák betartásával hozzájárul Magyarország környezeti terhelésének csökkentéséhez. A Magyar Telekom Csoport
a régió vezető kommunikációs szolgáltatójaként kiemelten kezeli az információk védelmét. Ez kiterjed a hagyományos és elektronikus
adathordozókon tárolt és kezelt ügyfél-, üzleti és személyes információkra, valamint a kapcsolódó információ-feldolgozó eszközök
védelmére is.
Meggyőződésünk, hogy a kibővített, új integrált irányítási rendszer tovább növeli az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatások
színvonalát, javítja az információk védelmét és hozzájárul a környezetkímélő info-kommunikációs megoldások elterjesztéséhez.