Sajtóközlemények
Mobilról is befizethetők lesznek a csekkek
Budapest, 2009. február 27.
A Pannon, a T-Mobile, az FHB Kereskedelmi Bank és az MPP közös fejlesztésének köszönhetően február 27-étől a MobilFizetés szolgáltatás segítségével egyszerűen, sorban állás, internet-hozzáférés nélkül, mobiltelefon segítségével akár útközben is befizethetők a sárga csekkek.
Február 27-én új megoldással, a Mobil Sárga Csekk funkcióval bővül a Pannon, a T-Mobile, az FHB Kereskedelmi Bank és az MPP
által közösen kifejlesztett, a két mobilszolgáltatónál megrendelhető MobilFizetés szolgáltatás. A szolgáltatás segítségével
könnyen és gyorsan, mobiltelefonnal fizethetők be a közüzemi számlák, az azokhoz megküldött csekkek.
A csekkek a szolgáltatásra szerződött ügyfelek számára biztosított dinamikus SIM kártyára telepített MobilFizetés alkalmazással,
az ügyfél MobilFizetés bankszámlájának terhére egyszerűen és biztonságosan fizethetők be. A telefonkészülék szolgáltatótól
függően Pannon/ T-Mobile menüpontjában a MobilFizetés > CsekkFizetés/ SárgaCsekk menüpontot választva megadhatóak a fizetendő
sárga csekken feltüntetett adatok (a kedvezményezett neve, számlaszáma, a fizetendő összeg és a közlemény). A fizetés teljesen
biztonságos, hiszen a csekk befizetéséhez a MobilFizetésben megszokott módon az mSzámla kiválasztása és a hozzá tartozó, az
ügyfél által ismert mKód megadása szükséges.
Egyszerűbbé teszi a tranzakciókat, hogy az ügyfelek a gyakran használt adatokat előre elmenthetik telefonjukban, így rendszeres
befizetés esetén például csak az aktuális számlaösszeget kell beírniuk. A korábban elmentett adatok tetszőlegesen módosíthatók,
törölhetők, használatukkal így még több időt lehet spórolni.
A mobilos csekkfizetést a MobilFizetésre szerződött T-Mobile és Pannon ügyfelek MobilFizetés bankszámlájuk terhére vehetik
igénybe.
A Mobil Sárga Csekk és a MobilFizetés szolgáltatás mindenkori banki díjszabásáról az FHB Bank vonatkozó Hirdetménye ad tájékoztatást.
A szolgáltatás használata során küldött SMS-ek díja 20 Ft/SMS. További információk a 06 40 200 115-ös telefonszámon hívható
MobilFizetés ügyfélszolgálaton, valamint telekommunikációs témát érintően a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatán érhetők el
(T-Mobile: 1430, 06-1 265 9210, Pannon: 1220).
A Pannon, a T-Mobile és az FHB Bank 2008 októberében vezette be a MobilFizetés szolgáltatást, mely lehetővé teszi, hogy a
két mobilszolgáltató ügyfelei egy, hazánkban merőben új, kényelmes, biztonságos és innovatív fizetési módszert vegyenek igénybe.
A MobilFizetés szolgáltatás a Pannon és a T-Mobile előfizetői számára – a szolgáltatás keretében nyitott bankszámla, valamint
az ahhoz opcionálisan kapcsolódó hitelkeret terhére. – különböző pénzügyi műveletek mobiltelefonos intézését, illetve szolgáltatások
és termékek megvásárlását teszi lehetővé. A MobilFizetés elfogadóhelyeinek száma, a kifizethető termékek és szolgáltatások
köre folyamatosan bővül, amelyről a szolgáltatók és a MobilFizetést elfogadó Partnerek rendszeresen tájékoztatják az ügyfeleket.