Sajtóközlemények

Váratlan szoftverprobléma okozta a hívásfogadási gondokat a Telekom mobilhálózatában

Budapest, 2009. december 4.

A mai napon délelőtt a Magyar Telekom mobil-előfizetéssel rendelkező ügyfelei jelentős részének hálózaton belüli hívásai sikertelenek voltak, az előfizetők azt tapasztalták, hogy a hívott fél nem elérhető, ki van kapcsolva vagy a hangposta jelentkezik.

Az elsősorban a hálózaton belüli hívásindításokat érintő, és a jelzett időtartamban fennálló zavart egy éjszakai, előre tervezett munka során keletkezett váratlan szoftverprobléma okozta. Ennek észlelését követően a rendszerszállítóval közösen még éjjel azonnal megkezdődött a hibaelhárítás, amelynek eredményeként a szolgáltatás fokozatosan áll helyre.

A Magyar Telekom ezúton is köszöni ügyfelei megértését és türelmét. A probléma elhárításával kapcsolatban a szolgáltató természetesen további tájékoztatással szolgál majd.